Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות KIA - בחו"ל 7, בארץ 3. מה הקטע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המדבקה שצירפת נמצאת בספר הטיפולים, שם באמת רשום רק משך האחריות ה"מלאה".

 

האחריות המפוצלת מוזכרת בנפרד, בתעודה ייעודית או בספר הרכב.

 

בספר של פיקנטו כתוב אחריות עוד 2018. רכשתי את הרכב ב-2011.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לבדוק את העניין ביסודיות מול שרות לקוחות ולא מול סוכן שאף אחד מאיתנו לא מכיר את הקישורים שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אז אני מבין, שכמו שחשבתי, שקיה הטעו אותי ואת הציבור. מה אפשר לעשות?

 

אותי לא הטעו אחריות עד 1/2020:lol:

פורסם

אצלי רשום בספר שהאחריות עד 2019 או עד 150,000 הקודם מבניהם.

ז"א שתקופת האחריות הכוללת לשבע שנים לפי כתב האחריות של קיה.

 

לפותח השרשור, תבדוק את העניין מול שירות הלקוחות כי בברושור של הפורטה רשום שהאחריות לשבע שנים. ייתכן שבאמת נפלה טעות.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

לכול בעלי קיה ריו דגם EX אוטומט הייתי שמח לדעת מהי צריכת הדלק האמיתית שהרכב עושה בעיר ומחוץ לעיר ולא לפי מחשב הדרך שישנו באוטו

בתודה

א.ר

פורסם

מנסיונך, האם יש שוני בין צריכת הדלק בפועל לבין מה שמחשב הדרך מדווח?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מנסיונך, האם יש שוני בין צריכת הדלק בפועל לבין מה שמחשב הדרך מדווח?

כן הרכב אופטימי מידי אך בפיקנטו ההבדל לא גדול:roll:

פורסם

Farar,

במקום לייצר רעש ושרשור שלם על כלום, יכולת להרים טלפון אחד לשירות הלקוחות ולברר את העניין בצורה סופית.

אם התשובה הסופית שלהם הייתה שהנך זכאי ל3 שנות אחריות, אז כמובן היה מקום לפתוח שרשור אודות הטעיית הצרכן.

 

ממליץ לך לעשות כן לפני שאתה ממשיך להמתין לתשובות מכל מיני סוכנים, סריקות של תעודת אחריות שאינן שלך וכו'.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

Farar - האם רכשת רכב לא סטנדרטי - כלומר "0 ק"מ מליסינג" או רכב מתצוגה או איזה מאפיין אחר שבגללו יתכן שקיבלת אחריות שונה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Farar,

במקום לייצר רעש ושרשור שלם על כלום, יכולת להרים טלפון אחד לשירות הלקוחות ולברר את העניין בצורה סופית.

אם התשובה הסופית שלהם הייתה שהנך זכאי ל3 שנות אחריות, אז כמובן היה מקום לפתוח שרשור אודות הטעיית הצרכן.

 

ממליץ לך לעשות כן לפני שאתה ממשיך להמתין לתשובות מכל מיני סוכנים, סריקות של תעודת אחריות שאינן שלך וכו'.

 

אתמול דיברתי עם סוכנות תל אביב, אולם התצוגה הראשי, ולהלן המסקנות הסופיות:

 

שבע שנות אחריות יש לדגמים פיקנטו, ריו, סול, פורטה וסיד - רק כשנרכשים ישירות מהיבואן על ידי לקוח פרטי

חברות מסחריות מקבלות שלוש שנות אחריות

שבע השנים נחלקות לשלוש מלאות ועוד ארבע חלקיות

 

יתר הדגמים - שלוש שנים

 

מוניות - אחריות שונה. לא אמרו לי יותר

 

מי שקונה מכוניות מליסינג (0 ק״מ ובכלל) מקבל רק שלוש שנים בגלל שהרכישה המקורית היא על שם חברה

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

פורסם

מאוד מאוד מאוד מוזר.

אני קניתי ישירות מהיבואן ובצורה הכי רגילה וסטנדרטית שיש.

מחר אבדוק לעומק את העניין הזה... יכול להיות שדפקו אותי?

פורסם

מה שבאמת יכול להיות זה שפתחת שרשור כאן כאשר שיחה אחת לשירות הלקוחות יכולה הייתה לחסוך אותו, או לחלופין להביא אותך לכאן עם מסקנות חד-משמעיות ולא השערות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מה שבאמת יכול להיות זה שפתחת שרשור כאן כאשר שיחה אחת לשירות הלקוחות יכולה הייתה לחסוך אותו, או לחלופין להביא אותך לכאן עם מסקנות חד-משמעיות ולא השערות.

 

צודק - להבא אין להתייחס לאחריות הכתובה אצלך בספר בפירוש, אלא רק לאחריות המפורסמת בציבור הרחב.


×
×
  • תוכן חדש...