Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים מבורכים

 

אחרי כ 5 שנים מקבלת הרישיון קיבלתי הזמנה לקורס ריענון נהיגה כתנאי לחידוש הרישיון החדש.

הענין ששילמתי את אגרת הרישוי ונשלח לי בדואר הרישיון החדש אשר תקף ל 10 שנים לפני שבכלל התחלתי את קורס הריענון נהיגה-האם אני כאן עד ל תקלה במערכת המיחשוב של משרד הרישוי?:-)

פורסם

זאת לא תקלה. אם קיבלת זימון להשתלמות בנהיגה, עליך להתייצב במקום ובמועד שנקבע.

אחרת, משרד הרישוי יהיה רשאי להתלות את רשיונך בעתיד.

פורסם

הכוונה לבעוד 10 שנים, כשתצטרך לחדש, או במידה ויחליטו להחליף את הכרטיס בצורה יזומה (כמו שהיה במעבר לשיטת התצלום החדשה).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

לא רק. אם לא תעשה את הקורס, אז ביום בהיר אחד פתאום תקבל מכתב שהרישיון שלך לא תקף, ולך תחכה חודשים עד הקורס הבא.

זה יכול לקרות אחרי יום, וזה יכול לקרות אחרי שנה. אני לא ממליץ לשחק איתם, קיבלת זימון? לך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הגבלת רשיון והפקדה במשרד הרישוי, עד למילוי כל החובות.

לאחר 6 חודשים מיום ההודעה על ביצוע "רענון", אתה עלול לקבל מכתב על התליית רשיון נהיגה.

פורסם

קיבלתי מכתב על קורס רענון נהיגה כבר לפני 3 שנים ולא הלכתי כי לא היה לי כוח.

לפני שבועיים פגשתי בתחנת דלק את המרצה של הקורס רענון הזה, והוא אמר לי שאם אני לא אעשה את הקורס בהקדם משרד הרישוי יכול להתלות את הרישיון נהיגה שלי. מכיוון שבמקום בו אני גר אי אפשר בלי רכב, נרשמתי לקורס רענון (המטופש) הזה שיתקיים בסוף חודש מאי למרות שאת התשלום באשראי הם כבר יורידו באפריל...

 

מה אני אגיד למרצה בקורס רענון שירצה על כך שחייבים לנסוע במהירות המותרת? שאני נוסע על... :)

×
×
  • תוכן חדש...