Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הזדמנות לקנות מחבר של המשפחה קוואליר אוטומטית שנת 1996, האם יש משהו ספציפי לדעת לגבי הרכב? תקלות, דלק, כוח וכו'

פורסם

רכב חזק מאוד, מהתקופה בה עדיין ייצרו את הרכב באמריקה ולא בחור בקוריאה תחת השם דייהו

 

אוכל לא מעט דלק, נשלט לפי מיטב זכרוני ע"י מחשב רכב יש לבדוק טוב שהוא לא קרוב למוות, מאוד מרווח אבל לא חסכוני

 

אם אתה מחפש להנות ופחות לחשוב על ההוצאות זה יכול להיות מציאה טובה, הביטוח יכול להיות יקר, ותבדוק טוב גם את הגיר שכן האוטומט במנוע 2200 לא ידוע בתור הדבר הכי אמין שנוצר

 

בהצלחה

פורסם

אם אני זוכר נכון ב1996 זה היה גיר בעל 3 הילוכים, משנת 1998 (עם אני לא טועה) התחילו עם הגיר בעל 4 הילוכים.

החיסרון הוא בצריכת דלק.

גודשת מאיטליה...:twisted:

פורסם

אופציה ארבעת ההילוכים היתה קיימת מהיום הראשון עם מנוע 2400 .

 

מנוע ה-2200 היה עם 3 הילוכים עד שנת 2000 כולל ואז הוחלף לגיר 4 הילוכים ומנוע 2200 של אופל.

 

נקודות תורפה של הרכב: מדחס מזגן, שריפה חוזרת של מנועי מרימי החלונות.

 

היתה לנו אחת כזאת שנמכרה לפני מס' חודשים עם 247000 ק"מ וגיר גמור שנוסע רק קדימה ב-1500 ש"ח...

 

הרכב אגב די חסכוני יחסית למשפחתיות מאותן שנים ונסע אצלנו כ-11 ק"מ לליטר בממוצע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רכב מרווח מאוד ונוח לנסיעה.

לגבי צריכת דלק, לא ראיתי הבדל בצריכה ממאזדה 3 1600.

החיסרון הוא באמת שיש לו 3 הילוכים בלבד.

המחלות שלו זה כמו שאמרו החלונות חשמל ואלטרנטור שצריך להחליף כל תקופה.

פורסם

הבנתי, תודה על העזרה.

מישהו יכול לספר עוד קצת על הרכב? ומה המחיר הריאלי לרכב כזה?

פורסם

ישלי אחת כזאת ,שנת 1998 מנוע 2200 .

 

זה הרכב הראשון שלי ,ללא ספק אני מרוצה . אמנם היא אוהבת דלק ,אבל מגיע לה .

צריכה ממוצעת : 9 ל1 בעיר ..

12 ל 1 בין עירוני .

 

רוב הנסיעות שלי בין עירוניות אז לא אכפת לי בקשר לצריכת דלק .

 

תקלות שהיו לי :

פעם אחת נדלקה נורת Check Engine אינפוזיה פתרה את הבעיה .

 

אני נורא מקפיד על טיפול כל 5 אלף ,שכולל החלפת שמן מנוע + פילטר שמן + פילטר אויר !

וכולל תוסף כל 5 אלף .

 

הביטוח עולה לי 3 אלף ,רק חובה (אני נהג חדש + צעיר) .

צד ג' עוד 1500 .

 

סה''כ אני מרוצה .

 

וגם חלקים בשפע ,אל תשמע לכל מי שאומר "אמריקאי זה יקר" ..חרטה :)

CHEVY CAVALLIER 98'

פורסם

לא זוכר את השנתון אבל היה להורים שלי קוואליר לפני כמה שנים, רכב חזק מאוד גם מבחינת מנוע וגם מבחינת מבנה.

 

נכנס בי פעם ג'יפ באיזור הגלגל הקידמי בצד של הנהג והאוטו ספג יחסית טוב את המכה, מישהו שהיה באיזור בזמן התאונה הסביר לי שלאורך הרכב יש מוט שמגן על הצד של האוטו.

פורסם
הבנתי, תודה על העזרה.

מישהו יכול לספר עוד קצת על הרכב? ומה המחיר הריאלי לרכב כזה?

 

אם אין בעיות מיוחדות ונמצא במצב סביר אז 6 אל" ש זה מחיר הוגן.

לא יותר.

בגיל הזה בדרך כלל צצות בעיות עם כויילים, מזרקי דלק וחיישנים מזייפים, זאת בנוסף לבעיית האלטרנטור הידועה.

Gn'f'R

פורסם

לא הייתי קונה שנת 96 אלא אם כן והתקציב ממש קטן הרכב באמת במצב טוב.

הרכב עם גיר 4 הילוכים קדימה פשוט מצויין. היה לי שנת 2000, ופשוט נהניתי מכל רגע. מנוע חזק, רכב נוח ובטוח. פעם מונית נכנסה בי מאחור - המונית עם חזית מפורקת לחתיכות ולי היו רק כמה קילופי צבע בפגוש אחורי. הפגוש אפילו לא זז מהמקום שלו.

 

מחלות ידועות: דאשבורד נסדק מחום (ניתן לתקן יחסית בקלות), מדחס מזגן.

 

 

בהצלחה בקנייה!

פורסם

יש לי אותה במשפחה בערך 10 שנים.

אני ספציפית נוהג עליה כבר שנתיים כמעט ובערך 50KKM.

 

דלק- תלוי איך הרכב טופל, הוא יכול לצרוך 1\10 ברגיל, ו1\8 אם המנוע עבר הרבה וחלש מהחיישנים מזייפים (EGR לדוגמא).

אצלי היא צורכת 1\8 בעיר (לפעמים גם 1\9 תלוי איך אני נוהג), ומחוץ לעיר בערך 1\10 או קצת יותר טוב.

 

כוח- 2.2L, אין יותר מידי מה לומר, כוח סביר, מאיצה טוב, סוחבת עליות בלי לראות אף רכב בקטגוריה.

מנוע אמין וטוב בטיפול נכון.

אם זה 2.4L, זה מטוס, 150 כס, אבל הבעיה זה גם דלק וגם פחו חלפים מה2.2L.

 

אם כבר כוח, אז גם טמבונים.

הרכב שלי גרס כמה מכוניות בחיים שלו, וחוץ משריטות חלשות לא קרה כלום.

החולשה שלו זה טנדרים עם פגוש ברזל:wink:

 

גיר- כל עוד לא שוחטים אותו, ונוהגים בצורה סבירה, ומתחזקים אותו כמו שצריך, יכול להחזיק לך גם עד שהרכב יגיע לברזל, גיר חזק מאוד מהאמריקאיות הישנות.

יש שתי סוגי גירים, 3 הילוכים כמו שיש לי.

ו4 הילוכים.

מין הסתם עדיף 4 הילוכים, ככה מחוץ לעיר על 120 ככה אתה חוסך יותר דלק מאשר 3 הילוכים.

באופן כללי זה גיר-טיפש. (אין לו שום פונקציות וכפתורים מיותרים כמו S וכו', פשוט לשים D וזהו, הוא כבר יעשה את העבודה בשבילך, אצלי זה עד 60 קמש, מספיק חצי-גז והוא נותן קיק-דאון, או קיק-דאון כפול בפול גז.

אחרי 60 קמש, בשביל קיק-דאון צריך פול-גז).

הכי טוב לדעתי גיר-טיפש, ככה האמינות גבוהה יותר. (ואכלתי חרא עם AL4 צרפתי, שהוא מתוחכם מאוד יחסית לגיל שלו).

 

תקלות- אם לא שיחקו בחשמל, לא יהיה תקלות, ככה זה בכל רכב.

באופן כללי המדחס והאלטרנטור חלשים יחסית מבחינת אמינות, אבל שוב, אם תטפל ותתנהג נכון עם הרכב, הוא יהיה אמין.

חלונות חשמל נהרסים מהר.

אצלי דהו החלונות של הנהג והנוסע ליד. (מפריע רק בבינעירוני שיש עליהם שמש, וגם זה לא מונע נהיגה).

אצלי היא 95', יש תקלות מעצבנות, כמו גומיות יבשות (יום אחד מצאתי ג'קוזי באיזור של הגלגל רזרבי), כבלים של הפתיחה של הבאגז' נקרעו לי (ידית ומפתח).

אצלי הלכו בולמים, כולם חורקים קצת, אחיזה נפגעה, אבל אם נוהגים כחוק ולא משתגעים, לא מרגישים.

בקיצור, מחלות של רכב בן 18.

 

 

נגיד לך תאכלס, בתחזוקה נכונה זה רכב עבודה, מאסיבי.

 

לדעתי, הרכב לא טוב לעיר, ספינה אמריקאית, אבל מעולה בשביל בינעירוני.

(זה לא צריך להרתיע אותך, פשוט אני הייתי מרגיש יותר בנוח להתנייד בפונטו או בפאביה או כל רכב קטן בעיר, אבל מחוץ לעיר רק מנוע 1.8L ומעלה!)

×
×
  • תוכן חדש...