Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הצלחתי להבין מה היגיון המקצועי בכך שרכב בן 29 שנים שהיה ללא רישוי, לדוגמה, 28 שנים - כן צריך מכון בדיקה!

ואילו רכב בסטטוס אספנות בן 30 שנים, שהיה ללא רישוי, לדוגמה, 28 שנים - לא צריך מכון רישוי?.

הרי הזמן יעשה רע, מבחינה מכנית, באופן זהה לשניהם, ולשניהם יהיו ליקויים מכנים הדורשים תיקונים.

למה "בחלוף השנה המבדילה" משפיע על הצורך במכון בדיקה?

 

*הודעה זו פורסמה על-ידי במקור בתאריך 9/3/13 שעה 19:41, נשמרה ותועדה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא הצלחתי להבין .

 

מאותה סיבה שנער בן 13 ויום יכול לעלות לתורה ושבוע קודם הוא לא יכל.

פורסם

כדי להבין זאת צריך לזכור את הרקע ההיסטורי. לפני כשלושים שנה החליט משרד התחבורה להוריד מהכביש את כל כלי הרכב שגילם מעל 19 שנה. בין חובבי הרכב הישן קמה צעקה גדולה שבעיקבותיה נכנס מועדון החמש לפעולה, ובין היתר השתדל לשכנע את שר התחבורה דאז ישראל קיסר, ואחריו משה קצב (שאף מונה, כחלק מהלחץ, לנשיא הכבוד של המועדון) לבטל את הגזרה. משרד התחבורה מצא מוצא בין הרצונות הסותרים על ידי אימוץ מושג רכב האספנות והורדתו החלקית מהכביש. המאבק של משרד התחבורה ביתר המכוניות הישנות נמשך.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

למה בדרך בין עירונית 80 קמש ולא 83 קמש?

למה צריך 100 אגורות בשביל שקל ולא 99?

למה ללכת ללכת לעבודה ב8:00 ולא ב 8 ורבע?

למה לשלם 17% מע"מ ולא 17.3%?

למה בגבינה צהובה יש 22 אחוז שומן ולא 25?

למה רכב אספנות בגיל 30 ולא בגיל 28 וחצי?

 

למה ולמה ולמה?....

 

אחת השאלות היותר מיותרות שנשאלו כאן. אתה מחפש הגיון במקום שהוא לא נמצא.

 

"במופלא ממך אל תדרוש ובמכוסה ממך אל תחקור.

במה שהורשית התבונן, אין לך עסק בנסתרות."

(בן סירא, חגיגה, יג א)

 

למה- ככה!!!

פורסם

לי יש שאלה בנושא דומה שגם תעניין את הגולשים בפורום זה.

 

למה, אבל למה אתה עושה שימוש ב-3 פעמים K בסוף הכינוי שלך, שהרי בלאו הכי אתה מבטא רק K אחת.

 

 

 

 

אלא, אם אתה אכן מבטא את כל 3 ה-K, אזי נשאלת מיד שאלה חדשה.

 

 

 

למה??

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
למה- ככה!!!

כשהיינו קטנים, אמרו "ככה זה לא תשובה". לפעמים זו התשובה הכי טובה :-P

אלא, אם אתה אכן מבטא את כל 3 ה-K, אזי נשאלת מיד שאלה חדשה.

KKK

ku-klux-klan-demotivational-poster-1220575139.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

איך אפשר לחסן את הפורום משאלות קיטבג ושאלות מיותרות ? אולי ליירט אותן?

קחו בחשבון שלא לכל הגולשים כאן יש כוונות טובות.

jeep wagoneer 1985

suzuki vstrom 650 2005

פורסם

שאלה לגיטימית דווקא למי שכלל אינו מבין או יודע ,

אז תפקידנו להסביר .

 

רכב בן 30 שנה אספנות מן הסתם יתוחזק ברמה טובה בהרבה מזה של רכב שלא היגיע לגיל אספנות

שנשמר כל עוד נפשו בו , עד שבדרך כלל שובק חיים ונגרס .

אנו שמורים מתחזקים , משפצים את הרכבים שלנו ברמה גבוהה מאוד .

הרכבים יקרים לליבנו ולכן ההשקעה העצומה שאנו משקיעים בהם גם ביופי וגם במכניקה ובטיחות

לא כלכליים כלל אלא מאהבה נטו לרכב ולעולם האספנות . איננו "עושים חשבון " אם זה כדאי כלכלי או לחסוך ,

אנו עושים מטפלים כל מה שצריך באהבה רבה ולא חשוב כמה זה עולה , וזה עולה !!

 

לא כך הדבר לרכבים שאינם אספנות . תמיד שם יהיה השיקול שלא כדאי , לא משתלם , לחסוך כמה שאפשר ,

רק שיסע , רק שיעבור עכשיו טסט ואח"כ נראה . ולכן ההבדל הגדול בתחזוקה של רבים אלה מאלה

ולכן גם בהבנה רבה באה התקנה .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

מאחר ומהירות האור גדולה ממהירות הקול אנשים ניראים מבריקים עד שאתה שומע אותם

מהריסייך ומחריבייך מימך יצאו

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

התשובה היא מאוד פשוטה:

 

זאת אחת ההקלות הנתנות לרכב אספנות בדיוק כמו אגרת רישוי מופחתת, הנחה בביטוח חובה, וטסט פעם בשנה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לי יש שאלה בנושא דומה שגם תעניין את הגולשים בפורום זה.

 

למה, אבל למה אתה עושה שימוש ב-3 פעמים K בסוף הכינוי שלך, שהרי בלאו הכי אתה מבטא רק K אחת.

 

 

 

 

אלא, אם אתה אכן מבטא את כל 3 ה-K, אזי נשאלת מיד שאלה חדשה.

 

 

 

למה??

ה-K האחרונה ברחה ממקומה היא במקור אחרי ה-O .

תודה על השאלה החשובה SHEMOKLIKK .

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
ה-K האחרונה ברחה ממקומה היא במקור אחרי ה-O .

תודה על השאלה החשובה SHEMOKLIKK .

 

כשהיינו קטנים, אמרו "ככה זה לא תשובה". לפעמים זו התשובה הכי טובה :-P

 

KKK

לא נראה לכם שנסחפתם קצת?

הבן אדם בסה"כ שאל שאלה לגיטימית, גם אם היא לא מוצאת חן בעיניכם עדיין אפשר לענות בצורה נורמלית.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...