Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לא ממזמן רכשתי רכב (שנת 2005) ובו מותקנת אזעקה של חברת קוברה. קשה לי להצביע על דגם כיוון שעל הבלוק עצמו רשום 7515 ועל עמוד האחריות 7519 ו-7528. בכל אופן, זה מגיע עם שלט ובו הלחצנים 1-4 ולחצן S. הבחור שמכר לי את הרכב (לא בעל ידע רב ברכבים) ביקש מחברה שמתעסקת במנעולים וחשמל לנתק את האזעקה כיוון שלא ראה בה צורך (חנייה פרטית, אזעקות שווא בגלל גשמים וכו').

כשפתחתי את המכסה מנוע ראיתי שבסך הכל הכבל כח של האזעקה מנותק (ועוד באיזו רשלנות - הכבל של הפלוס הסתובב חשוף וחופשי). חיברתי את שני הקצוות וואללה הנורית של מערכת האזעקה נדלקה, אך לא יותר מזה. יש ברשותי את הקוד שבו השתמשו אך האזעקה לא נדרכת. אין לי נסיון רב עם רכבים ואזעקות (בערך כמו למוכר :lol: )....

 

מישהו יודע איך דורכים אותה? או מכיר מקום שיידע לעזור לי?

 

נ.ב. התקשרתי לחברה שניתקה לו את האזעקה ושאלתי אם יוכלו לחבר חזרה. התשובה הייתה מאד מתנערת מאחריות והדרישה הייתה בין 200 ל-350 שקל אם אין ברשותי PIN CODE.

 

תודה מראש!!

פורסם

תנסה כהתחלה,ללחוץ על הכפתורים 2-3 ביחד, למשך מס' שניות, מול מוח האזעקה. זה אמור לתאם בין השלט לפיקוד אם אני זוכר נכון.

×
×
  • תוכן חדש...