Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שהמגבר שרשום בחתימה עושה רק בעיות .

החלטתי לקנות מגבר חדש, התקציב עד 2500

כמובן לחדש !

חפשתי יד שנייה, אבל יש אנשים שחיים בסרט מבחינת מחירים !

על מגבר בן 3-5 שניים רוצים חצי ממחיר חדש ...

אז עדיף חדש אם אחריות בשביל השקט הנפשי

 

תודה לעוזרים

פורסם

חיים בסרט ??? אולי אתה חי בסרט ??

איזה בלאי כבר יש למגבר ? ומה לא בסדר בלבקש חצי ממחיר עלות למגבר משומש במצב חיצוני ותפקודי מעולה כמו חדש ?

 

גילוי נאות - פותח השרשור פנה אליי לרכישת מגבר 4 ערוצים (שאגב, כבר נמכר)

 

אני מבין שאם תמכור את הסלסטרה שלך, תבקש עליו 700-800 ש"ח, נכון ? (שליש מחיר)

...CASKA for life

פורסם

חצי ממחיר חדש זה בסדר גמור. הם לא חיים בסרט.

יש לך מגברים של קיקר ורוקפורד שלא ישברו את התקציב.

הרץ EP4x גם מגבר טוב.

אבל לא ציינת אם אתה מחפש מגבר SQ הארדקור אם סתם בשביל להגביר קומפוננט וסאב.

יש דרישות לקרוסאובר מתקדם? עבודה בהתנגדויות נמוכות?

פורסם

זאת תופעת הישראלי היפה, כאשר צריך לקנות משהו רוצה בלי כסף.

כשצריך למכור הסיפור הפוך.

איך הצלחת לרשום אנשים עפים על עצמם, וחצי מחיר מחדש באותו משפט לא מובן לי.

אלי הוא לא פנה אבל יש מספיק כאלה עם הצעות מגוכחות.

פורסם

על מגבר בן 3-5 שניים רוצים חצי ממחיר חדש ...

אז עדיף חדש אם אחריות בשביל השקט הנפשי

 

תודה לעוזרים

 

חצי ממחיר של חדש, בטווח המחיר שלך אומר אחלה מגבר שבעולם, ולבקש על מגבר שקנו ב 5K, רק 2500 זה ממש אבל ממש זנות.

 

אם אתה רוצה חדש, קח בחשבון ש-ל-א תגיע לאיכות שתקבל ממשומש באותו התקציב, אני לא יודע למה הסלסטרה עושה לך בעיות, אבל לרוב אין חשש ממגבר יד שניה .

 

ואם אתה מסתכל על מחיר של חדש באיביי, ולפיו מדבר אז תכפיל את המחיר ב 1.34 (מכס ומיסים).

 

מה אתה מחפש ?SQ\SPL

SCANSPEAK

פורסם

איזה מצחקים אתם ...

תגובות שלי ילדים קטניים אבל זה בסדר !

אני לא מדבר על מגברים במחירים של 5K

לדוגמא מגבר שנמכר היום במחיר 2200 חדש

אנשים רוצים לאחר שימוש של 3-5 שנים 1200

נראה לכם הגיוני ?

כנראה את לא יודעים מה אם החוקים של יד שנייה [רק בארץ ]

חצי מחיר והורדה פאר שנה

 

בקשר לתגובות

nimikipod -עם כול הכבוד לא רואה שם הגיוני לקנות מגבר בן חמש 1200 שבעוד 1000 אני קונה חדש !

כסף זה לא הבעייה שלי !

scoob -את בטוח ילד קטן אז אני לא ירד לרמה שלך.

 

bengee מחפש משהו שיתאים לציוד שיש לי vbmenu_register("postmenu_3783492", true);

בקשר למגבר שלי -נראה לי שאני יצבע אותו בכחול והזרוק אותו לים

פורסם

חוק יד שניה? מאיפה אתה מביא את הקשקוש הזה? עצוב.

אין שום חוק, בן אדם ידרוש כמה שהוא ירצה. חצי זה כבר הורדה משמעותית. לא מתאים לך אל תקנה.

אז אתה אומר לי שאם אני רוצה לקנות פרארי שנת 2010 שעלה בזמנו לצורך הדוגמא 2 מליון שקלים חדשים,

המחיר שלו כמשומש צריך להיות מליון שקלים חדשים פחות 30 אלף שקל על ה3 שנים מאז שהוא נקנה כחדש?

זה נראה לך הגיוני?!

 

ממש בדיחת הפורום כל הנושא הזה.

 

נראה לי שאתה צריך להתבגר טיפה ולהתחבר למציאות, אני לא יודע על איזה כוכב לכת אתה.

פורסם

את פשוט מסכן

וזה בסדר

בתור אדם שחיי כמה שניים בחול כך זה עובד בעולם

אבל בישראל הכול שונה !

מזל שלא נתת דוגמא של מטוס !

פורסם

בקשר לתגובות

nimikipod -עם כול הכבוד לא רואה שם הגיוני לקנות מגבר בן חמש 1200 שבעוד 1000 אני קונה חדש !

כסף זה לא הבעייה שלי !

 

העובדה הפשוטה היא שהמגבר נמכר. תוך שלושה ימים ממועד הפרסום. זמן שיא.

 

חוץ מזה, החוק היחיד שאני מכיר זה חוק השוק החופשי והוא נכון לכל סוג של עסקה - אם יש קונה שמוכן לשלם את המחיר שהמוכר דורש - כנראה שהמחיר הולם את המוצר.

 

לגבי הדוגמא - לא צריך ללכת עד פרארי.. AUDI TT 2001 נמכרת היום, אחרי 13 שנים מיום יצורה, ביותר משליש ממחירה כחדשה.

...CASKA for life

פורסם

אתה לא מדבר על מגברים 5K שבעצם אתה יכול לקנות כזה (משומש), לדעתי הזדמנות פז.

חצי מחיר והורדה פר שנה??? קצת יצאת מאיזון... לא קורה למגברים שום נזק (ברוב הגדול של המקרים), ולפי הנוסחה שלך הייתי היום עם ציוד :shock:, אבל לא כך פועלים הדברים.

 

 

 

לא טוב לך, לך קנה חדש, הרץ EP4X, סאנדאון 100.4 (אבל קלאס D), אתה יכול גם לברר ברדיו מילאנו לגבי JL AUDIO 300/4

 

תאמת, אישית לא הייתי עושה תמהלך הזה (של ללכת לקנות חדש), אלא הולך ומביא את אחד מהמשומשים פה בפורום.

 

וסתם לידיעתך, SCOOB איננו ילד, יכול להעביר לך איזה שיעור או שניים לגבי אודיו לרכב, הייתי מציע לך לבדוק מה הוא מוכר, להתנצל ולהתקשר אליו מהר, לפני שחולפת לה הזדמנות פז!

 

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם
אתה לא מדבר על מגברים 5K שבעצם אתה יכול לקנות כזה (משומש), לדעתי הזדמנות פז.

חצי מחיר והורדה פר שנה??? קצת יצאת מאיזון... לא קורה למגברים שום נזק (ברוב הגדול של המקרים), ולפי הנוסחה שלך הייתי היום עם ציוד :shock:, אבל לא כך פועלים הדברים.

 

 

 

לא טוב לך, לך קנה חדש, הרץ EP4X, סאנדאון 100.4 (אבל קלאס D), אתה יכול גם לברר ברדיו מילאנו לגבי JL AUDIO 300/4

 

תאמת, אישית לא הייתי עושה תמהלך הזה (של ללכת לקנות חדש), אלא הולך ומביא את אחד מהמשומשים פה בפורום.

 

וסתם לידיעתך, SCOOB איננו ילד, יכול להעביר לך איזה שיעור או שניים לגבי אודיו לרכב, הייתי מציע לך לבדוק מה הוא מוכר, להתנצל ולהתקשר אליו מהר, לפני שחולפת לה הזדמנות פז!

 

בהצלחה.

 

אולי בתחום האודיו את צודק -אבל בתחום שאני מתמחה, ששם המחיר רק עולה אני יכול לעשות לו בית ספר .

תחום :הזהב יהלומים ותכשיטים יוקרה !

והתחום שלי עדיף :}

 

מה אתם אומרים על המגבר הזה

http://www.ebay.com/itm/SUNDOWN-AUDIO-SAX-125-4-AMP-4-CHANNEL-500W-RMS-CAR-SPEAKERS-COMPONENTS-AMPLIFIER-/110957754551?pt=Car_Amplifiers&hash=item19d598f8b7&vxp=mtr

פורסם

קצת קשה לי להבין מה בין התחום שבו אתה עוסק, לבין העובדה שאתה מחפש את המגבר הכי טוב שנכנס לך בתקציב.

 

ולגבי הלעשות בית ספר, אף אחד לא נלחם פה באף אחד, ובוודאי שלא מחפש לעשות "בית ספר" לאדם אחר.

 

לסאנדאון יש ביקורות דיי טובות,אבל הוא קלאס D, מה שלרוב פחות מומלץ עבוק סט קדמי.

אישית לא יצא לי לשמוע, ובכל זאת ביד 2 יש דברים הרבה יותר ט-ו-ב-י-ם,

אם אתה מתכנן ללהזמין מחו"ל קח בחשבון תוספת של משלוח ומיסים.

SCANSPEAK

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...