Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את פשוט מסכן

וזה בסדר

בתור אדם שחיי כמה שניים בחול כך זה עובד בעולם

אבל בישראל הכול שונה !

מזל שלא נתת דוגמא של מטוס !

אני מסכן? תסתכל על עצמך קודם כל יעלוב אחד.

אני נולדתי בחו"ל, וגרתי שם.

אל תמהר לשפוט, כי אתה לא יודע לאן אתה נכנס.

תחזור לחו"ל אולי עדיף לך שם.

פורסם
העובדה הפשוטה היא שהמגבר נמכר. תוך שלושה ימים ממועד הפרסום. זמן שיא.

 

.

 

אני לא יודע כמה עולה מגבר כמו שמכרת חדש (אגב, כמה באמת?) אבל שכולם מבקשים עליו כמשומש 1200-1600 אז 1000 שקל זה מחיר מציאה, הכל תלוי במצב השוק והביקוש.

פורסם

לזה מעלי חדש עולה 2200 מול 1200 שהמגבר בן 5 תחשוב לבד עם שווה .

 

אני נמצא כול הזמן על קן ישראל ניו יורק , אז אין לי את הבעייה הזו.

 

בקטע של היד שניה -לא מתאים לי לקנות כיי אני לא יודע מה עבר על הציוד וגם ואם חודש לאחר הקניה .

ידפק המגבר אז אני יוצא מופסד, נכון שלמתי חצי אבל תיקון ורוב הסיכוים שהמגבר לא תפקד אותו דבר .

דוגמא של המגבר סלסטה עבר בתי מעבדות פעם אחרונה היה אצל ישראל ולאחר שבועיים המגבר

הפסיק לעבוד

זה לא שאני פוסל - זה תלוי במצב לפני שנתיים קנתי דאבל דין פיוניר מחבר בפורום .

הציוד היה חדש עם אחריות -דאבל BTמתאם GPS על כול זה שלמתי 3K-שהמחיר חדש בחנות היה 7K

 

אז על איזה מגבר ללכת בתקציב של 800 דולר ?

פורסם

יאללה בואו נרד מהילד..

(גם אם הוא לא ילד, הוא בהחלט מתנהג כמו אחד..)

 

בכל אופן, לנושא השרשור, אם כבר לקנות ב EBAY בסכומים האלו - אני הייתי שוקל אחד מאלו:

 

http://www.ebay.com/itm/ROCKFORD-FOSGATE-T800-4ad-800W-4Ch-Amplifier-w-peq-/400416738026?pt=Car_Amplifiers&hash=item5d3ab28aea

 

http://www.ebay.com/itm/KW-4150-RAINBOW-4-CH-AMP-1000W-COMPONENT-SPEAKERS-TWEETERS-MIDS-AMPLIFIER-NEW-/120969742438?pt=Car_Amplifiers&hash=item1c2a5bc866

 

http://www.ebay.com/itm/DRACONIA-III-ZED-AUDIO-AMP-4-CHANNEL-AUDIOPHILE-SPEAKERS-800W-RMS-AMPLIFIER-NEW-/120972429282?pt=Car_Amplifiers&hash=item1c2a84c7e2&vxp=mtr

 

ואם התקציב יותר גבוה, הייתי הולך על JL 900/5 HD וסוגר סיפור

...CASKA for life

פורסם
אני מסכן? תסתכל על עצמך קודם כל יעלוב אחד.

אני נולדתי בחו"ל, וגרתי שם.

אל תמהר לשפוט, כי אתה לא יודע לאן אתה נכנס.

תחזור לחו"ל אולי עדיף לך שם.

 

מסכן בטח נולדת ברוסיה אז את תחזור לשם

כיי אני נולדתי פה .

לאן כבר אני יכול להכנס .חחח

את זה עם הרכב לנציה? אם כן אז זה די מסביר הכול !

 

התקציב עד 800 דולר !

פורסם

אבל מי מסתכל רק על חיסכון של 1000 שקל? 1000 שקל חיסכון על מגבר, עוד 600 על קומפוננט, וכן הלאה, וזה יוצא סכום של כמעט כפול.

פורסם
מסכן בטח נולדת ברוסיה אז את תחזור לשם

כיי אני נולדתי פה .

לאן כבר אני יכול להכנס .חחח

את זה עם הרכב לנציה? אם כן אז זה די מסביר הכול !

 

התקציב עד 800 דולר !

דרום אפריקה, קודם כל.

תלמד לכתוב כמו שצריך.

 

תמשיך ללכלך, יום אחד הכל יחזור אליך בכאפה של החיים.

בן אדם כמוך מגיע לו להידפק.

פורסם

חפרתם.... :|

אני בכלל הייתי שמח לדעת מה הבעיה עם הסלסטרה?

יש לי שניים כאלו שיושבים בארון שנתיים משום שלא היה לי רכב משלי (הייתי על ליסינג בתקופה הזו) ובשבוע הבא כניראה אתקין אותם חזרה ואני קצת חושש עכשיו....

 

אז... מה הבעיה עם הסלסטרה? אני מעדיף לקנות חדש לפני ההתקנה מאשר להתקין ולהסתבך...

פורסם

הבחור שפתח את כל השירשור הזה כתב שהמגבר הזהעושה לו רק בעיות...

איך המגברים של Soundown?

פורסם
אין שום בעיה עם הסלסטרה!

 

ועוד איך יש בעיות

המגבר תוקן על ידי היבואן בארץ, ומאז התיקון היה הבדל בסאונד מין עיות .

וביום שיש האחרון היה רייח שרוף ונכון להרגע המגבר לא נדלק .

אני לא אומר שהחברה לא טוב ,פשוט המגבר שלי יצא דפוק

 

עריכה

בגלל שאני הרגע בלי מגבר

נראה לי שאני ייקפוץ מחר לקנות מגבר ,נראה לי שאני ילך על Soundown

כיי אני לא יכול להתקע בלי מגבר !

הטיסה הבא שלי לניו יורק בחודש ספטמבר , משהו מכיר מקום טוב בבולגריה לקניתי ציוד אני טס לשם בחודש מאי .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...