Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים...אשמח לעזרה,אני מחפש רכב תבקציב הנ"ל שיהיה אמין וכמה שיותר חסכוני שאפשר כמובן, אבל

בעיקר חשוב לי החיצוניות...מצטער כן גם אני אוהב איך שהרכב שלי נראה לפי שאר הדברים

רציתי מיאטה/MR2 אבל כל הבלגן של למצוא ולראות שמור וכל מה שקראתי קצת תיסבך אותי אז אם יש לכם

משהו בסגנון אני אשמח לשמוע....לצערי ירדתי לקטגוריית יופי אחרת וחשבתי על

 

Audi A4 2005

 

2004 HONDA ACCORD

 

2003 Hyundai Coupe

 

VOLVO S0 2005

 

אפילו MAZDA 3 2008 בשביל השנתון

 

תודה ענקית!!! מראש 8)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא הבנת את הכוונה שלי... הכוונה שלי בין הרכבים האלו של ה״יופי-פוזה״ מה בינהם יותר חסכונית יותר נוחה לאחזקה ואם יש הצעה מתחרה לרכבים אלה אשמח לשמוע ,תודה

פורסם

המאזדה תהיה היכ חסכוניות.

היונדאי קופה תהיה הכי קרועה והכי בעיתית למציאה.

האאודי-תלוי

הולוו-דגמי הטורבו יהיו יקרים לאחזקה

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

הוולוו זה פחות או יותר אותו עיצוב משנות ה-90.

אני לא מבין מה מצאת אצלה בקטגוריה של "נראות טוב מבחוץ"

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

S40 בצבע אדום?

זה אפילו לא נראה יוקרתי אלא יותר מצועצע.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מכל הרשימה הזאת לדעתי האקורד עדיפה, גם יפה, גם די חזקה, יש פוזה לרכב הזה, אמינה, יותר קל למצוא רכב אקזמפלר שמור, ותמיד אפשר לשים כל מיני תוספות חיצוניות כמו חצאיות, השחמת חלונות, ניקלים ולדים (אם זה מה שאתה מחפש) ויצא לך אחלה ערסמוביל :-)

בהצלחה.

פורסם

חחחח ערסמוביל ... אהבתי , אבל זה לא הכיוון בכללי כל הרכבי ערבים האלו,רוצה רכב כשר :) אני רוצה רכב ״מרשים״ שיש לו נוכחות ויופי על הכביש ולא כל מיני רכבים קטנים כמו יאריס וכו׳ ולא בהכרח מבין הרשימה שהבאתי אבל גם אלה אופציה, אשמח לשמוע עוד דעות בבקשה, עלות נוחות יעילות וכמובן דגמים אחרים שיכנסו בקטגוריה, תודה רבה מראש!

פורסם

מאזדה 3 תוריד, יש לה יותר מדי נוכחות על הכביש.

יונדאי תתקשה למצוא שמורה,זה רכבים "קרועים" בד"כ.

 

האאודי והוולבו יהיו עם "נוכחות" ו-"פוזה", אבל שתיהן יקרות מאוד לאחזקה מכל הבחינות, אני לא יכול לתת לך בדיוק מספרם, זה תלוי בפרטים הספציפיים שתמצא.

בהצלחה בחיפושים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בתקציב שהגדרת 'תיכנס' לך s80-2.4, 2003-5.

רכב נעים ונוח לנהיגה ולנסיעה, ובניגוד לסטיגמה הרווחת, עלות האחזקה אינה 'בשמים'.

ומניסיוני האישי, נמוכה מעלות אחזקת מאזדה 3 או פוקוס מהשנתונים 2008-9.

פורסם

ביום שתשלם 400 ש"ח על טיפול עם שמן סינטטי, ופילטרים מקוריים בוולבו S80, תבוא לספר לנו עד כמה היא זולה ממאזדה או פורד. עד אז, הכל בגדר מעשיות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בתקציב שהגדרת 'תיכנס' לך s80-2.4, 2003-5.

רכב נעים ונוח לנהיגה ולנסיעה, ובניגוד לסטיגמה הרווחת, עלות האחזקה אינה 'בשמים'.

ומניסיוני האישי, נמוכה מעלות אחזקת מאזדה 3 או פוקוס מהשנתונים 2008-9.

 

לא רק שהיא יותר נמוכה, כשאתה הולך לעשות טיפול בוולוו, המכונאי משלם לך.

 

http://www.youtube.com/watch?v=e1F51E-sBvg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

ניקו-פ. ו- ~Meir~

 

ידכם קלה על המקלדת, ניתן למספרים לדבר..

 

ביטוח-

וולוו 03 מקיף [כולל כל הנספחים] + חובה 3034שח.

פוקוס 07 בסביבות ה- 3900שח.

 

טיפולים-

שמן+מסנן-אויר+מסנן-שמן-

פוקוס 191.9 + 56.4 + 182.8 = 431.10שח [שמן 5w30]

וולוו 252 + 155.12 + 71.58 = 478.70שח [שמן 5w40]

 

אם ממש תתעקשו, אעלה סריקה של המסמכים. טיפולם בוצעו במורשים.


×
×
  • תוכן חדש...