Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חחחח תודה חבר

סתם יצא לי לראות את ה-S40 ה"קצרה" (ביחס לכל שאר הוולוו)

אדומה עם סאן רוף... הייתה נראת ממש מעניינת ולא רגילה שוב תודה

ואשמח לעוד רעיונות לרכבים אחרים מהקטגורייה בתקציב הנ"ל תודה =]

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראיתי פה מה שרשמו לך ולפי מה שאני מבין אתה מחפש משהו עם פוזה אבל אתה לא בדיוק יודע לאיזה ברוך אתה הולך להיכנס.

ממליץ לך לרדת מוולוו,לא בגלל עלות אחזקה נניח סבירה לטיפולים וכו' אלא בגלל שכשיילך לך באמת חלק רציני ותשמע במרכזי את ההצעת המחיר שלהם אתה תרוץ לחפש בפירוקיות,וולוו לא רכב כל כך נפוץ בכביש וסביר להניח שלא תמצא משהו בפירוקיה,אגב ככה גם לגבי שאר הרכבים שאין יחסית הרבה על הכביש.

 

בא לך רכב עם נוכחות,רכב שתרגיש בו מעולה?

ממליץ לך להביא רכב שבמידה והולך לך איזה חלק רציני,חיישן או כל דבר אחר שתוכל למצוא אותו בכל פירוקיה אם במרכזי המחיר יהיה יקר ותסמוך עליי במרכזי תמיד יקר יותר.

 

אתה יכול לקנות רכבים כמו:

אוקטביה

אקורד

פאסאט

A4 שאם אני לא טועה החלפים שלה מקבילים לפאסטא ולאוקטביה(תקנו אותי אם אני טועה).

 

אתה יכול לקנות אולי איזשהי פיג'ו נחמדה.

מאזדה 3

B4

אולי B3 אם בכלל נכנסת בתקציב.

 

אני יכול לציין לך פה עוד שלל דגמים אבל זה לא רלוונטי כרגע.

אם אתה מתכוון לחפש אודי A3 ישנות,יונדאי קופה וכו' יש מצב גדול שאתה תיפול על רכב שפירקו אותו (נדיר שלא).

כל רכבי הפוזה האלה בדרך כלל קונים אותם בני 17 ומעלה וחושבים שהם נוהגים באיזו פרארי.

 

תבדוק מחירים,תעשה את כל הבירורים לגבי חלפים,ביטוחים וכו'.

טיפול של החלפת שמן וחארטות בסגנון ממש לא מדד לאחזקתו של רכב.

פורסם

האלפה 166 אחלה לגמרי...בעיה שבתקציב הזה לא תמצא טובה בשנתון נורמלי....

לכן היא ירדה מהפרק

 

VIPER תודה רבה אולי באמת היחיד שענה לי תשובה עניינית...

ה-A4 היא לגמרי אחת האופציות היותר מועדפות עליי

למרות שבניגוד אלייך הרוב אמרו לי שדווקא היא אוכלת ת'כיס לגמרי ולא דווקא

רק בחלפים אלה בטיפולים והמסביב ולכן אני מאוד רגיש בבחירה הזאת

למרות שבאמת מבחינתי אחלה של כיוון

ה-B4 קיבלתי עלייה חוות דעת טובה ...בעיה שאני לא הכי מתחבר אלייה

אם יש לך עוד רעיונות זה יעזור,בעיקר אם זה משהו אם יופי יותר מעניין

תודה אחי!

פורסם

תראה בסכום הזה יש לך המון אופציות לא רעות, אאודי אם תאכל לך את הכיס או לא זה הכל תלוי כמה שהרכב תקנה יהיה אמין,כל רכב יכול לאכול לך את הכיס.

בשביל למזער נזקים ולעשות הכל מבחינת שלא תוציא עליה הון תועפות תעשה דבר ראשון בדיקות מאוד מקיפות, הראשונה זה בדיקה רגילה כמו שכולם עושים והבדיקה השניה הייתי ממליץ לך ללכת למוסך רציני כמו מוסך רון למשל.

 

הבנתי מההתחלה איזה כיוון אתה מחפש אבל תאמין לי שאם מחירי אחזקה זה הדבר הכי חשוב בשבילך אז אני ממליץ לך לקנות רכב שהוא יחסית נפוץ בארץ.

 

בוא אני אביא לך דוגמא קטנה,יש לי לאון קופרה,רכב שיש אותו פה ושם על הכביש,יחסית חדש,סחיר,קיצר לי הפנס קסנון(מקורי מהחברה) לאחר כמה בדיקות הבנתי שהיה קצר בחיבור של הפנס,הלכתי לחברה חשבתי לעצמי כמה כבר יעלה פנס,גג 1500 שקל.

המחיר שקיבלתי היה 3980 לפני מעמ!

חיפשתי כמובן בפירוקיות אך כמובן שאין פנס קסנון באף אחת מהן.

לבסוף יצא לי להיות ברומא שבועיים לאחר שהלך לי הפנס וקניתי אותו שם ב 330 יורו(לא בדיוק שם שלחו לי אותו לבית מלון).

ולבינתיים הלאון זולה לאחזקה גם לדעתי כמו מאזדה 3 אבל זה כי היא חדשה יחסית 33 אלף ק"מ ואני מטפל בה כמו בחיים שלי.

תמיד כשהולך פתאום איזשהו חלק לא צפוי ברכבים האלה אתה מבין שזה ברוך רציני.

 

היה לי בזמנו סיאט לאון 4,הלך לי קלאץ',אתה חושב לעצמך כמה כבר יעלה קלאץ.

בגלל שזה דגם ה4*4 עם ההאלדקס שילמתי 12 אלף שקל ללא עבודה על קלאץ כולל גלגל תנופה,הלאון ההיא זה דגם מקביל לאודי TT באותם השנים.

אמרתי לעצמי 12 אלף שקל :shock:?

נמצא אולי אחד בפירוקיה אני יודע,אך לא היה אחד בגלל שהרכב מאוד נדיר על הכביש ובגלל שאין תואמים לו.

 

ממליץ לך לבדוק טוב טוב את השטח לפני שאתה נכנס למקומות האלה תסמוך עליי.

פורסם

תודה גדולה אחי!

אבל הצלחתי לגרום לי לחשוב יותר לעומק בנושא הזה!

וככה בכללי...כעיקרון מחירי אחזקה כן חשובים לי אבל יחסית כמובן.

אני לא חושב על זה שהרכב לא יאכל ת'כיס בכלל כמובן יאכל ואני מתכונן לזה

אבל זאת אומרת שאני לא ירשה לעצמי מרצדס או איזה קדילק...אז אני צריך ללכת מטה

כמו שאמרת אקורד וכו'....בקיצור לאן אני חותר, רשמת "בסכום הזה יש לך המון אופציות לא רעות"

אני אשמח בטח שלא תתן כל דבר שנכנס בתקציב כן?

אבל תתן לי ת'כמה אפשרויות שהולכות לכיוון היופי החיצוני באמת החיצוני מאוד חשוב

לי בשבילי זאת תחושה נעימה כשאני מסתכל על כל דבר ששייך לי ואני אוהב איך שהוא נראה...

ואני אקח אותם ואבדוק לעומק

עד כמה באמת כל אחת תקרע ותוציא ת'נשמה....תודה ענקית גבר!

 

נ.ב

כמובן אשמח לשמוע עוד אנשים עם תגובה עניינית כמו של וייפר

תודה =]

פורסם

תודה גדולה אחי!

אבל הצלחתי לגרום לי לחשוב יותר לעומק בנושא הזה!

וככה בכללי...כעיקרון מחירי אחזקה כן חשובים לי אבל יחסית כמובן.

אני לא חושב על זה שהרכב לא יאכל ת'כיס בכלל כמובן יאכל ואני מתכונן לזה

אבל זאת אומרת שאני לא ירשה לעצמי מרצדס או איזה קדילק...אז אני צריך ללכת מטה

כמו שאמרת אקורד וכו'....בקיצור לאן אני חותר, רשמת "בסכום הזה יש לך המון אופציות לא רעות"

אני אשמח בטח שלא תתן כל דבר שנכנס בתקציב כן?

אבל תתן לי ת'כמה אפשרויות שהולכות לכיוון היופי החיצוני באמת החיצוני מאוד חשוב

לי בשבילי זאת תחושה נעימה כשאני מסתכל על כל דבר ששייך לי ואני אוהב איך שהוא נראה...

ואני אקח אותם ואבדוק לעומק

עד כמה באמת כל אחת תקרע ותוציא ת'נשמה....תודה ענקית גבר!

 

נ.ב

כמובן אשמח לשמוע עוד אנשים עם תגובה עניינית כמו של וייפר

תודה =]


×
×
  • תוכן חדש...