Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקציב נכנס לך פיזו 407 משנת 2006 ומעלה ופורד מונדיאו 07 ועם קצת מזל תמצא 2008 צורה חדשה.מכונית מצויינת.

אמנם צריכת הדלק לא מצטיינת בעיקר בעיר אבל במחיר הזה קשה לי לחשוב על מכונית שנותנת יותר תמורה לכסף.

חבר,אתה חופר

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ניקו-פ. ו- ~Meir~

 

ידכם קלה על המקלדת, ניתן למספרים לדבר..

 

ביטוח-

וולוו 03 מקיף [כולל כל הנספחים] + חובה 3034שח.

פוקוס 07 בסביבות ה- 3900שח.

 

טיפולים-

שמן+מסנן-אויר+מסנן-שמן-

פוקוס 191.9 + 56.4 + 182.8 = 431.10שח [שמן 5w30]

וולוו 252 + 155.12 + 71.58 = 478.70שח [שמן 5w40]

 

אם ממש תתעקשו, אעלה סריקה של המסמכים. טיפולם בוצעו במורשים.

 

אני בכלל דיברתי על מאזדה. תראה לי אסמכתאות לטיפולים במאזדה. אשמח לראות.

המוסכים, מורשים או יבואן? כי אני יכול למצוא לך מורשה שעושה טיפול ב850 שקל, ואחר שעושה ב400.

בקשר לביטוח, כנראה שלא חיפשת מספיק טוב, בשביל להשוות את זה באמת, צריך שפותח השרשור יבקש כמה הצעות, מכמה חברות, בקשר לרכבים הנ"ל, ואז נראה מה יוצא לו יותר זול.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מעניין!!!....לא ידעתי שככה העלויות...בכל מקרה אשמח לישמוע עוד כמה דעות

ובמיוחד לשמוע דעות על הרכבים האחרים ברשימה או בכללי אחרים בקטגורייה

+ הצעה שקיבלתי מכמה אנשי מקצוע שונים מה נאמר על

 

Subaru B4 2005

והמלצה מאוד מעניינת של שכן שלי שמחזיק

Hyundai tuson 2005

ואומר שהוא נהנה מאוד מהרכב והוא לא שוחק כמו שחושבים וביחס לזה שהוא "גיפ"

לא שטח אבל יש לו את היופי לגמרי!

תודה שבת שלום

פורסם
אני בכלל דיברתי על מאזדה. תראה לי אסמכתאות לטיפולים במאזדה. אשמח לראות.

המוסכים, מורשים או יבואן? כי אני יכול למצוא לך מורשה שעושה טיפול ב850 שקל, ואחר שעושה ב400.

בקשר לביטוח, כנראה שלא חיפשת מספיק טוב, בשביל להשוות את זה באמת, צריך שפותח השרשור יבקש כמה הצעות, מכמה חברות, בקשר לרכבים הנ"ל, ואז נראה מה יוצא לו יותר זול.

 

"..עד כמה היא זולה ממאזדה או פורד. עד אז, הכל בגדר מעשיות..."

 

לקרוא אני עדיין יודע לקרוא, וגם להבין טקסט. "..ממאזדה או פורד...", זה מה שכתבת לזה התייחסתי. כיום אין ברשותינו מאזדה לכן אין בידי אסמכתאות, ולכן ציינתי הרלוונטי לפוקוס.

 

ביטוח-

כתבת- "..צריך שפותח השירשור יבקש כמה הצעות..".

 

מחירי ביטוח יכולים להשתנות, מעת לעת, ולפני כשנה [וחצי] זה היה המצב, ולזאת יש לי אסמכתאות.

בנוסף- מצב הצעות מ- wobi, שלכל הדיעות משקף מצב קיים, נכון לעתה [+/-], והפלא ופלא- ביטוח הוולוו זול או משתווה לביטוח המאזדה..גם זה מעשיות?

 

טיפולים-

פורד כס, וולוו אור-יהודה . שניהם של היבואן.

ויש גם טיפולים שבוצעו במורשה לא של היבואן.

 

עלות אחזקת רכב, תלויה גם בבעליו, ואיני אומר זאת בהיבט נגטיבי.

אם הינך נהג 'אגרסיבי' משהו, מן-הסתם מרכיב צריכת הדלק/תכיפות החלפת הצמיגים יהווה משקל גדול יותר במיכלול עלות אחזקת הרכב, לבעל s80 לעומת בעל מאזדה3/פוקוס, וכן הלאה.

לי בכל אופן, ולא כי "..לחבר שלי יש, והוא אמר לי..", אלא מניסיון אישי ה- s80 עולה פחות מהפוקוס, ואין בכך לומר שה- s80 'יותר רכב' מהפוקוס/מאזדה, כל אחד וטעמיו הוא, פותח השירשור ביקש חוות-דעת בין השאר על ה- s80 ולזאת התייחסתי.

volvo-s80-2003.jpg

mazda3-2008.jpg

פורסם

כמו שאמרתי, ביטוח זה דבר מאוד פרטני. שים לב מה קורה כשלוקחים את שני הרכבים, ומשנים את גיל הנהג ומקום המגורים (הבדל של כמעט 800 ש"ח לטובת המאזדה):

awnmz2dtujzj.jpg

zntjuyb3jc4d.jpg

 

בקשר לדלק, אצלי המאזדה עומדת על 1:12, אם אתה מצליח להוציא יותר מוולבו S-80 אז כל הכבוד, לי זה נשמע בלתי אפשרי, אבל מי אני שאתווכח עם עובדות.

 

בקשר לעלות חלפים, אציין שוב, שהיא משתנה ממוסך למוסך, וגם שמדובר בטיפול קטן. מה שיותר מסקרן אותי זה כמה עולים בלמים, בולמים, כל מיני חיישנים, רדיאטור, מנוע וכדומה. אין לי מושג לגבי הוולבו, אבל יש לי תחושה שהיא תהיה יותר יקרה.

למשל, לפי בדיקה שערכתי היום, זוג צלחות בלמים לוולוו יעלו 337 ש"ח. למאזדה 3 - 241 ש"ח. רדיאטור יעלה לוולוו יעלה באזור ה2700 ש"ח. למאזדה 2200, וכדומה.

 

בקשר לרכבים עצמם, אני לא חושב שהמאזה משתווה לרמתה של הוולוו המעולה, באמת. אבל זה שאצלך אחזקה היא דומה, זה כי כנראה עוד לא עשית טיפול גדול, וכי אתה נהג ותיק ללא תאונות/תביעות. וכנראה שאתה נוסע 40 קמ"ש בכביש החוף והיא צורכת לך בדרך נס יותר טוב מ1:12.

אתה אחד מתוך מאות. ישר כוח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
שלום,

 

לדעתי אחת ממטרות הפורום הינה החלפת דיעות, ורצוי שיהיו על-סמך ניסיון אישי.

הציניות שבה תגובותיך נגועות משהו, אינן לטעמי ראויות.

ב- 2 תגובותי הקודמות, וגם כאן, ההדגש "..מניסיוני האישי..", אם לך יש ניסיון אחר, תציגו ונוכל לנהל דו-שיח ראוי.

איני מנסה 'לרומם' את ה- s80, אני מציין עובדות מניסיוני האישי [מגובות במסמכים] ותו-לאו.

אישית- ה- s80, לטעמי, אוטו נוח, סולידי ויציב, וזהו. [אם הייתי יכול הייתי חוזר לברלינגו דור-1, או לסיטרואן 1.9gti שהיו לי, או 'רחוק יותר' jeep-willis].

כאמור, לדעתי, כל אחד וטעמיו עימו.

 

1. צריכת דלק.

עירונית 8-9קמ לליטר.

כ- 90% ויותר ממרכיב הנסועה שלי. מיכל מלא, 60-61ליטר, כל 520-560קמ]

 

בינ-עירונית 1:10-12, ולא- איני נוהג ב- 40קמש, אך גם איני 'דורס' את הדוושה, מעדיף יותר את ה- cruise-control.

אם הדרך בין-עירונית 'טהורה' 1:13-14.

3-4 פעמים בשנה, איזור השרון לעין-גדי, 110-120קמש cruise-control קבוע.

אילת, דרך מצפה-רמון, הלוך-חזור. באילת הרכב עמד. בתדלוק 'נכנסו בקושי' 50ליטר [מד הקמ הראה 738קמ, מחשב הדרך החווה יתרה למיכל של 130קמ], כלומר בתיאוריה המיכל הספיציפי היה שווה-ערך לכ- 820-830קמ.

 

2.טיפול גדול s80- טיימינג בוצע ב- 2010, בסביבות 2500שח [כולל מעמ].

טרם חויתי טיימינג, לא בפוקוס ולא במאזדה, אך סבורני שמיכלולי הוולוו יאריכו ימים ממיכלולי הרכבים הנ"ל. ב- s80, טרם מש פלסטיק אחד ממקומו, בעוד שבפוקוס כבר חויתי פירוק והרכבת ה- dash-board בעלות של 1100שח, כך שהתוצאה תלויה בנקודת הזמן שאליה מבחן העלויות מתייחס.

פורסם

תוך כדי שאתם בפרטי...אולי מישהו יתן חוות דעת או ימליץ? =[

כי לא יצאתי מפה עם הרגשה החלטית..אולי אפילו התבלבלתי יותר

תודה

פורסם

קראתי בריפרוף,אבל מישהו פה טוען שאחזקה של פוקוס או מאזדה 3 זולה יותר מתחזוקה של S80?

Are you out of your bloody mind?

נגיד שטיפול שמנים עולה פחות או יותר או הדבר,

חכה חכה שאיזה חיישן יתפגר,או המודול באחד המושבים החשמלים,ושאר ירקות.

וכן אני נחמד ולא מתייחס לגירסאות המוגדשות,שם בכלל יש חגיגה עם הטורבואים ותיבות ההילוכים.

גם לגבי סעיף הביטוח אני כמעט משכונע שהS80 תהיה יקרה יותר לביטוח בממוצע מהפוקוס אף על פי שהיא תהיה מהזולות בקטגורייה.

Porsche 944 turbo

פורסם

האמת שיש לחבר שלי וולו S60, בשנתון 05 והוא ממש מרוצה. יש הרבה כוח והאבזור סבבה.

לבנתיים הוא נוהג ברכב רוב הזמן בעיר אז ועושה טיפול שנתי ... אבל זה בדיוק מה שאני אמרתי לו, חכה שאיזה חיישן יהרס לך

ואז תסע עם 30 מנורות אזהרה כי לו יהיה לך כסף לתקן ..

אוטו-מאניה :-)

פורסם

מבדיקה שערכתי במועדון חברי וולוו ..תקלת חיישנים בשנתונים האלו לא שכיחה ממש אחת ל-.....

ולכן אם זאת הבעיה שיש סיכוי של אחד ל-..אז אפשר לקחת תריזיקה + שזה נזק קצת יקר אבל

משהו של חד פעמי ולא תקלת "וירוס" שיש בעיות חשמל וכל פעם משהו אחר נדבק ועושה בעיות

בכל זאת ירדתי טיפה מעניין הוולוו אבל עדיין לא מצאתי משהו אחר שכן הומלץ לי...תודה!

פורסם

מעניין אם מי שקבע כאן שהוולוו יקרה לאחזקה באמת החזיק אחת.

יצא לי להחזיק אחת כזאת למשך 7 חודשים כשלפני חבר טוב החזיק אותה במשך תקופה דומה.

אמינות מושלמת!לא פחות ולא יותר,מנוע אמין מאוד וחזק מאוד,אחריה הגיעה (לצערי הרב) פורד פוקוס ולהפתעתי צריכת הדלק הייתה כמעט שווה למנוע ה2.4 של הוולוו (כנראה נגזרת לכך שהמנוע של הפוקוס חלש מאוד ודורש סחיטה בריאה בכדי לפתח קצב הגיוני).

 

באופן כללי יש לי רק מילים טובות,אמינה מאוד,חזקה מאוד,לא שותה יותר מדי ולטעמי נראת מצויין (לא באדום :? ).

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 


×
×
  • תוכן חדש...