Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ותודה מראש על כל עזרה.

יש ברשותי פיג'ו 307 שנת 2002 מנוע 2000 אוטומטית.

בבוקר שאני מניע הוא לא מצליח להניע בפעם הראשונה, צריך לתת עוד פעם או פעמיים.

התופעה חוזרת על עצמה גם אחרי שהאוטו עומד כמה שעות (מנוע קר).

הלכתי למוסך בדקו מצבר והחליפו מצתים אך ללא הועיל.

 

במוסך חושבים שזה אולי אימובליזר, מה נראה לכם?

 

תודה מראש.

 

ניר

פורסם

יכול להיות שמדובר רק בניקוי מצערת.

אבל הפרעות של התנעה בבוקר מאד אופייני לתקלות בחיישן חמצן[למבדה].

אני מציע לך לקחת את הרכב למוסך פיגו,שייתחברו לסורק תקלות,אם אכן יש תקלה,נסיעה במצב הזה גורמת לנזק נוסף.

פורסם

בדוק חיישן קראנק הוא יושב מתחת לאוטו ונוטה להתלכלך .

עם זה התקלה ,נקה אותו תחזיר אותו למקומו וסע לשלום .

אור.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

 

האם אתם מכירים מוסך טוב באזור הוד השרון? אני קצת חושש ללכת למוסך מורשה כי המחירים שם גבוהים.

 

יש המלצות?

 

ושוב תודה.

 

ניר

פורסם

שלום לך

אצלי התופעה שאתה מזכיר איתה גם .

זה הסתיים בהחלפת סליל הצתה

האם יש לך תופעה שהרכב לפעמים כאילו נחנק כלות במהלך נסיעה ?

אם כן אז כדאי לבדוק את הסליל

פורסם

לפי דעתי תוסף לדלק ואינפוזיה למערכת היניקה לא יזיק.

גם על הדרך תבצע ניקוי מצערת יסודי יש סיכוי טוב שזה יעזור לך

תהיה בטוח שלהזיק זה לא יזיק.

שאלה לי אליך האם ההתנעה קשה גם כאשר הרכב חם?

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

  • ספונסר פורום
פורסם

יכולות להיות הרבה הצעות כאן,אך בפועל אין תחליף לחיבור מחשב איבחון ומאבחן שמכיר את הדגם על מנת לתת אבחון מדוייק.

 

אך בכל זאת,כמה תשובות יעזרו לתת מענה נכון יותר

האם לאחר ההנעה,ישנם רעידות למשך פרק זמן קצר?

נסה לפתוח מתג הצתה(סוויץ) ולהמתין כ3-4 שנייות,ורק לאחר מכן להניע,האם במצב הזה המנוע מניע מיד?

האם יש נורת מנוע דולקת או חיווי תקלה בצג?

 

דווקא חיישן חמצן לא יכול לגרום לתקלה הזו,כאשר המנוע קר מחשב ניהול המנוע מעשיר את התערובת ואינו מקבל ניטור מחיישן החמצן(OPEN LOOP).

אורן

פורסם

היי ושלום לכולם (ותודה על התגובות).

 

היום בדקתי את תהליך ההנעה שאני מבצע בבוקר ואלו הנתונים:

1. פותח את האוטו עם האזעקה.

2. מסתכל שאמוביליזר מנותק --- מסתכל על סימן המפתח מעל הרדיו -- אין אדום מהבהב.

3. מכניס מפתח ומנסה להניע -- יש סטרטר אבל ללא הצלחה.

4. רואה שסימן האמוביליזר נדלק -- מוציא מפתח נועל את הרכב (ע"י האזעקה) ממתין מספר שניות ופותח.

5. מנסה שוב להניע -- האוטו כמעט מניע ומפסיק שוב (רועד קלות).

6. מנסה שוב להניע --- מניע !!! :-)

7. נוסע חמש דקות להוריד את הילדה בגן - מכבה את הרכב -- מפעיל אזעקה.

8. חוזר , מנטרל אזעקה ומניע ללא בעיה.

 

כך אני כל בוקר במשך כבר שבועיים.... האוטו היה במוסך 3 ימים , הוחלפו מצתים אבל ללא הועיל.

 

אני מפחד להכנס למוסך שלא כל כך מבין ויתחיל לפרק חצי רכב, אני מנסה ללמוד את הבעיה ולהגיע כמה שיותר קרוב לפתרון.

 

כל הדברים שהזכרתם למעלה אני מקווה לבדוק בקרוב ולעדכן.

 

ניר

פורסם

היי,

 

תשובות לתגובות:

 

sagiv791 - מצבר נבדק ונמצא תקין.

shlo66 - האם יש לך תופעה שהרכב לפעמים כאילו נחנק כלות במהלך נסיעה ? --> קרה לי פעם אחת שנתתי קיק :?:

יניב רז - לפי דעתי תוסף לדלק ואינפוזיה למערכת היניקה לא יזיק. --> בוצע לפני שבועיים.

שאלה לי אליך האם ההתנעה קשה גם כאשר הרכב חם? --> לא.

אורן שרותי רכב - האם לאחר ההנעה,ישנם רעידות למשך פרק זמן קצר? --> כן, זמן קצר מאוד (5 שניות בערך).

האם יש נורת מנוע דולקת או חיווי תקלה בצג? --> לא.

  • ספונסר פורום
פורסם

צריך להשאיר את הרכב לילה במוסך,ובבוקר בהנעה הראשונה לבדוק דחיסה,במנוע הזה ישנה בעיה של הצטברות בוצה ותפיסה של המרימים ההידראולים,מה שגורם להנעות בוקר קשות.

 

שוב,אתה מוזמן אלינו לבדיקה ללא תשלום.

אורן

פורסם

שלום לכולם,

 

חזרתי עכשיו מהמוסך ולפי המחשב התקלה הינה:

 

P0170 (Fuel Trim) bank 1

 

המוסך לא כל כך ידע מה הכוונה ופנה לחפש באינטרנט -- לפי האינטרנט מדובר על חיישן למבדה קדמי.

 

לבסוף, המוסכניק הרגיש קצת חוסר ביטחון ושלח אותי למוסך מורשה (שלא הלכתי).

 

אתם חושבים שזה הכרחי ללכת למוסך מורשה או שאפשר להתמודד עם זה במוסך רגיל ???

 

בתודה מראש ניר.

פורסם
שלום לכולם,

 

חזרתי עכשיו מהמוסך ולפי המחשב התקלה הינה:

 

P0170 (Fuel Trim) bank 1

 

המוסך לא כל כך ידע מה הכוונה ופנה לחפש באינטרנט -- לפי האינטרנט מדובר על חיישן למבדה קדמי.

 

לבסוף, המוסכניק הרגיש קצת חוסר ביטחון ושלח אותי למוסך מורשה (שלא הלכתי).

 

אתם חושבים שזה הכרחי ללכת למוסך מורשה או שאפשר להתמודד עם זה במוסך רגיל ???

 

בתודה מראש ניר.

 

אתה לא חייב ללכת למורשה,

אני מזמין אותך אלינו , נפתור לך את הבעיה - אם המחיר יתאים לך, אם לא - לא תצטרך לשלם עבור הבדיקה

×
×
  • תוכן חדש...