Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

אצטרך עזרתכם בנוגע לאולדסבויל דלתה רויאל שנת 89.מנוע 3800

אני זקוק לסכמת חשמל של מע' הצתה / הזרקה.

 

ובכלל כל ספרות מקצועית בכל שפה תעזור.

 

כמו כן מדובר ברכב זהה לפונטיאק 6000, שברולט אימפלה, וביואיק ריגל מאותן השנתונים.

 

 

בתודה,

גידי

פורסם

תודה על הנסיון לעזור.

 

אבל הגעתי לשם גם ובסוף ההרשמה דורשים כסף.

 

אין לי בעיה לשלם , הקטע שיש מצב שזה בלוף.

 

אין לאף אחד היינס?

פורסם
תודה על הנסיון לעזור.

 

אבל הגעתי לשם גם ובסוף ההרשמה דורשים כסף.

 

אין לי בעיה לשלם , הקטע שיש מצב שזה בלוף.

 

אין לאף אחד היינס?

 

גידי, יש לי ספר רכב של אולדסמוביל קטלס סופרים 86 שדומה לביואיק ריגל (תבדוק אם זה מתאים לך, אני יצלם לך בדיוק את כל מה שאתה צריך)

 

אולי יש דברים משותפים בניהם.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
גידי, יש לי ספר רכב של אולדסמוביל קטלס סופרים 86 שדומה לביואיק ריגל (תבדוק אם זה מתאים לך, אני יצלם לך בדיוק את כל מה שאתה צריך)

 

אולי יש דברים משותפים בניהם.

 

קודם כל תודה.

 

אבל בספר רכב יש סכמות חשמל?

פורסם
שלום חברים.

 

אצטרך עזרתכם בנוגע לאולדסבויל דלתה רויאל שנת 89.מנוע 3800

אני זקוק לסכמת חשמל של מע' הצתה / הזרקה.

 

ובכלל כל ספרות מקצועית בכל שפה תעזור.

 

כמו כן מדובר ברכב זהה לפונטיאק 6000, שברולט אימפלה, וביואיק ריגל מאותן השנתונים.

 

 

בתודה,

גידי

 

תרשים 31 פה יכול לעזור?

×
×
  • תוכן חדש...