Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב אני, שוב המחשב מתנכל לי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל נעשה, כולל MEMTEST 4.0 שעשה 5מעברים שלמים של כל 11 המבחנים ולא מצא כלום :-(

 

מישהו מכיר טכנאי שפיץ שיודע לעשות דיאגנוסטיקה ברמה גבוהה? הדבר היחיד שעוד אולי יכול להיות הוא שהHDD עושה בעיות?

 

עוד דבר, עקבתי אחרי ההתנהלות של המעבד ומשום מה ליבה מספר 1 מבצע ספייקים של שנייה בערך בצורה עקבית (15 שניות בערך לפי הגרפים) ל100% ויורדת באותה מהירות.

נראה לכם קשור?

 

עריכה:

 

מישהו מכיר במקרה תוכנת ניטור מלאה עם לוג גרפי ו/או טקסטואלי לפי ציר זמן? אני רוצה לעשות כמה דברים ולעד מה אני עושה כדי לראות איפה קורות ההשתהויות.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מנסיוני, קשה לי להאמין שאחת התוכנות תוכל למצוא את התקלה הזאת.

 

איזה סוג הזכרונות? האם עדכנת את הביוס?

היו לי בעברי המון בעיות תאימות זכרונות בין לוחות אם של GB לבין זכרונות קינגסטון. התקלות לא הופיעו בשום תוכנת ניטור שהיא, אבל הוינדוס תמיד היה קופא/קורס עד שלא היית מחליף לזכרון מסוג אחר.

 

עריכה:

תנסה להוציא סלוט אחד, תראה מה המצב מכאן. אם אותו דבר תכניס את הסלוט השני במקומו (גם רק יחיד), ותעדכן אותנו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

טוב, עדכנתי ביוס, נראה מה הלאה אחרי שאני אבדוק סטיק מול סטיק. אגב, אני מנסה להבין איך הבדיקה אמורה לעזור?

 

עוד דבר, עברתי על רשימת הזכרונות המתאימים לפי אינטל. יתכן שזה שהמתח של הזכרון 1.5 לעומת הרבה מהזכרונות שמומלצים ע"י אינטל הם 1.65 רלוונטי?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

כן המחשב יעבוד על 2GB, למה לא?

 

אנחנו מנסים כרגע לשלול בעיית תאימות, בשביל זה הבדיקה של זכרונות (שעדיין לא רשמת איזה הם), יכול להיות שהלוח אם והזכרונות לא אוהבים אחד את השני ולכן המצב מתרחש.

 

לגבי הרשימה הזאת - לא הייתי מייחס לה חשיבות רבה. כבר ראיתי זכרונות שנמצאים ברשימה הזאת, אבל עדיין המערכת לא התניעה בגלל אי תאימות.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

חוויתי בעיה דומה ואצלי הסתבר שזה היה דיסק קשיח שפשוט לא היה מצליח "להתעורר". - האם התקלה מתרחשת לאחר זמן שהמחשב עלה או גם מייד אחרי הדלקה?

פורסם

 

עוד דבר, עברתי על רשימת הזכרונות המתאימים לפי אינטל. יתכן שזה שהמתח של הזכרון 1.5 לעומת הרבה מהזכרונות שמומלצים ע"י אינטל הם 1.65 רלוונטי?

 

כן רלוונטי וממה ששמתי לב עכשיו יש לנו אותו לוח-אם,

אני בהתחלה קניתי את GSKILL מסדרת RIPJAWS

לאחר שבועיים המחשב לא תםקד טוב והיו לי מסכים כחולים שלרוב מעידים על בעיות זכרון.

הלכתי לחנות והחליפו לי ל PATRIOT שהם מתואמים לעבוד ב1.65V.

אצלי זה 1.65V

 

לפני שאתה רץ להחליף תבדוק בעזרת EVEREST

motherboard=>spd=>external memory profile=>voltage

מה רשום לך שם?

404

פורסם

נהג מרוצים עירוני אמור לי בבקשה, האם זה קורה באופן רנדומלי או כשאתה נכנס למחשב אחרי זמן קצר שלא השתמשת בו (חמש דקות? אולי אפילו חצי דקה)

פורסם

התקנת עוד 4GB חדשים לא?

אלו זכרונות חדשים או הישנים שעושים את הבעיות?

 

האם ביצעת את הבדיקה של סלוט אחד כל פעם ואז זכרון אחד כל פעם?

404

פורסם

לא החלפתי עדיין, הם פה לידי בקופסה (זוג gskill ares 4GB שלקחתי מחבר ששדרג), עד עכשיו הייתי עם הקינגסטונים שהזכרתי,

מעבר לזה שהמחשב זז לאט יותר עם סטיק אחד של 2GB, לא היה הבדל, הקפיאות עדיין קרו.

 

אני אבדוק מה קורה עם הGSKILL החדשים ונקווה לטוב.

 

עריכה/עדכון:

 

הוצאתי את שני הסטיקים הישנים.

התקנתי את שני החדשים. הכל דבש, נראה שהקפיאות נעלמו. אבל, עכשיו המחשב מזהה רק 4 מתוך ה8. למרות שבביוס רשום שבחריצים 1+3 יש סטיקים של 4GB, רק אחד מהם רשום כenabled. מסתבר שזו בעיה נפוצה עם לא מעט אופציות לפתרון. נקווה לטוב.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

תיארתי לעצמי שזה הזכרונות, פשוט לא רציתי לרכוש מהרגע להרגע בלי לעשות אלימינציה של בעיות. על הדרך כבר חידשתי את המשחה של הכרטיס הגרפי. קצת מרעיש, אבל נשרוד את זה עד שנביא את הכרטיס הבא. המעבד כרגע נראה כחוליה החזקה ביותר, ועובד על 3.7 רציף ולא עובר את ה70. מעבר לזה הוא מתחיל לעשות בעיות, אבל אני חושב שזה בגלל הלוח אם המוגבל מבחינת אובר קלוק.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אז, ואני מקווה לא לקבל אזהרה, כוסומו וכוסוחתו... :mm_cry:

 

שוב עיקובים, שוב תקיעות.

עיקר תשומת הלב שלי מופנה לעובדה שזה קורה הרבה בזמן טעינת מידע.

ממש, אבל ממש לא בא לי להחליף HDD :(((((((((((

איך אני משכפל את מערכת ההתקנה להארד דיסק חדש, או ללפחות לאחד שאני אננסה לבדוק איתו?

ניתוק של הקבל SATA מראה חיבורים מאוד רופפים.

 

בכל מקרה אני אריץ DFRAG ואנליזה להארד דיסק בינתיים.

 

מישהו מכיר בדיקה מקיפה לנושא?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned


×
×
  • תוכן חדש...