Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני חדש פה - מקווה שזה הפורום הנכון להודעה הזאת.

יש לי גולף 2008 1.6 טיפטרוניק.

יש כמה שיפורים שאני רוצה לעשות לאוטו מבחינת חשמל,

-העלאת חלונות אוטומטית ברגע שנועלים את האוטו.

-כיבוי אורות אוטומטית ברגע שהאוטו לא מונע.

רציתי לשאול עד כמה הדבר מסובך מבחינת עבודה? האם זה תכנות פשוט של המחשב? או ממש לשנות פיזית חוטים?

ומה טווח המחירים שהעבודה הזאת דורשת לחשמלאי רכב?

יש רעיונות לשיפורים שימושיים שקשורים לחשמל רכב נוספים שאתם מכירים שאפשר לעשות כבר על הדרך?

 

תודה מראש, שבת נפלאה! :-P

פורסם

את הפונקציה הראשונה ניתן לסדר בקלות עם VAG-COM.

אתה צריך להתחבר למחשב של הרכב עם מחשב נייד שעליו יש את התוכנה ועם התוכנה לסמן את הפונקציה - 5-10 דקות עבודה.

לגבי האורות אם אני לא טועה הם נכבים ברגע שאתה מוציא את המפתח לא?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי הוא מתכוון לאורות האלו שנשארים דלוקים בחלק מהגרמניות, כאילו מאירים לך את הדרך למס' דקות?

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

קראתי קצת על vag-com, קצת לא מומלץ להשתמש בתוכנה כזאת בלי ניסיון.

השאלה היא האם לכל חשמלאי יש את האמצעי הזה כדי לעשות את העבודה הזאת או רק למוסך מורשה?

כמה תעלה לי העבודה הזאת בערך?

לגבי האורות, הם נכבים אבל האורות בלוח שעונים והאורות חניה נשארים דולקים + צפצוף של האוטו - ברגע שאני מוציא את המפתח והכפתור של האורות נשאר על מצב דולק.

פורסם

הפונקציה של השארת אורות נקראת Comming Home

כאשר למשל אתה לוחץ על השלט האורות נדלקים לכמה זמן ועוזרים לך גם למצוא את הרכב בקלות.

(נדמה לי אבל שזה לא רק תוכנה אלא גם מפסק אורות מתאים עם הפונקציה הזו כמו כאן למשל) (המפסקים זהים גם לדור6)

המלצה - קפוץ לרון ותעשה את העבודה אצלו.

קובי

:-)

פורסם

אני דיברתי על כיבוי אוטומטית של האורות במצב שהמפתח מחוץ לסוויץ'..

מה טווח המחירים של טיפול כזה?

פורסם

אתה צריך להחליף את ה switch של האורות לאחד כזה (שמכיל מצב auto).

ההחלפה קלה ולא דורשת מוסך\חשמלאי.

כשזה מכוון ל-auto, ברגע שתוציא את המפתח האורות יכבו לבד.

 

לגבי חולנות - אצלי (שנת 2006) הם עולים לבד מספר שניות אחרי שנועלים.

אם אצלך זה לא עובד, אפשר לסדר עם VAG COM.

ובכל מקרה אפשר להחזיק את הכפתור של הנעילה בשלט כמה שניות והחלונות יסגרו.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בגולף שנת 2008 הקטע של האורות מוגדר במחשב של הרכב גם כן.

צריך להגדיר למחשב של הרכב שברגע שהסוויטצ' כבוי האורות ייכבו גם.

אם אתה מטפל במוסך של צ'מפיון באזור אלוף שדה - הם יעשו לך את זה ללא תשלום (מנסיון) זה לוקח פחות מדקה...

×
×
  • תוכן חדש...