Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

ברשותי רכב שכור בחוזה עסקי באחת מחברות ההשכרה הגדולות בארץ,

לאחרונה החל הרכב לסטות שמאלה בנסיעה בכביש מהיר, תוך התנגדות חריפה של ההגה וצורך "לתקן" את הסטיה בכל כמה רגעים.

 

פניתי לחברת ההשכרה והם שלחו אותי לבצע כיוון פרונט.

במוסך, ביצעו כיוון גלגלים וניפחו אוויר בכל הגלגלים וטענו שמערכת ההיגוי ברכב תקינה.

יומיים לאחר מכן התופעה חזרה, לא בצורה קיצונית כמו מקודם אבל ההגה עדיין מושך שמאלה.

 

פניתי שוב לנציג חברת ההשכרה וניפנפו אותי בשלל תירוצים. הרכב נכנס שוב למוסך ולא מצאו שום בעיה איתו.

 

האוטו עם 120 אלף ק"מ ויחסית ל"פול" הרכבים שקיבלנו השנה, הרכב שבבעלותי הינו הבחירה הטובה ביותר.

 

מה יכולה להיות הבעיה? אני לא מבין גדול ברכבים אבל אני לא מוכן לקחת סיכון ולנסוע ברכב תקול.

 

תודה וערב טוב.

פורסם

תבדוק לחץ אוויר זהה בצמיגים,תבדוק שסוג הצמיגים והחתך הוא אותו דבר, תבדוק גם מידות שהם אותו דבר בדיוק כמו ברישיון רכב.

אם הכל תקין,תפנה ״למעבדה״ בחולון ייפתרו לך הכל

פורסם
תבדוק לחץ אוויר זהה בצמיגים,תבדוק שסוג הצמיגים והחתך הוא אותו דבר, תבדוק גם מידות שהם אותו דבר בדיוק כמו ברישיון רכב.

אם הכל תקין,תפנה ״למעבדה״ בחולון ייפתרו לך הכל

 

תודה על המענה המהיר,

מקדימה ישנם שני צמיגים של הנקוק ומאחורה שניים של מאטאדור. כולם עם "בשר" והצמיגים הקדמיים עם וותק של חודשיים על הכביש.

החתך דומה והמידות תואמות לרישיון.

 

אני אובד עצות, בחברת ההשכרה חושבים שהתפגרתי אבל עד שלא יעלו עם הרכב לכביש מהיר לא ירגישו סטייה.

לצערי אני "נעול" למוסכים שעובדים עם חברת ההשכרה. כך שלפנות למוסך באופן פרטי זה לא פרקטי. :cry:

 

האם "איזון גלגלים" הוא טיפול שיכול להשפיע על הסטיה של ההגה?

פורסם

מתאים לבעיית צמיג לא תקין

בדיקה פשוטה וקלה לגבי משיכה שמאל / ימין

החלף את הצמיגים הקידמים, את השמאלי הרכב בצד ימין , ואת הימני בצד שמאל,אם המשיכה תעבור לצד ימין הבעיה היא בצמיגים

ואז יש צורך להחליפם. אם ממשיך לשמאל הבעיה היא בפרונד.

סביר להניח שהצמיג/ צמיגים לא תקינים.

 

בהצלחה

קובי

×
×
  • תוכן חדש...