Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1. מהם ראשי התיבות CTI ?

2. על איזו חברה השתלטה BMW בשנים האחרונות?

תודה מראש לעוזרים.

 

CTI הוא שילוב של Cabriolet עם GTI - בהנחה ואכן אתה מתכוון ל205CTI.

 

ב.מ.וו השתלטה על המותג "מיני" ועל זכות השימוש בשם "רולס-רויס".

פורסם

בנוגע ל-1.

 

GTI זה Grand Tuerismo Ingection והCTI היא גירסא פתוחה של הGTI. אז מכאן אני מניח שזה: Cabriolet Tuerismo Ingection.

 

 

ול-2 BMW לקחה לעצמה את חברת MINI שהייתה בעבר בריטית.

 

אחרי עריכה

---------------

 

רועי לקחת אותי ב-2 דקות..! הכל בגלל האלט-שיפט..!! :wink:

ולסטריט רייסר - טורבו ב205?!?!?! רק ב-T16 בתוך ה-200 היחידות שקיימות..!!!

אל תטעה!

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
תודה לכולכם אבל נתתם לי כמה תשובות?

מי יודע בטוח שתשובתו היא הנכונה?

 

אני יודע בטוח שתשובתו של StreetRacer היא לא הנכונה

 

בקיצור של רועי ושל ראלימן (וסטריט רייסר אם אתה לא יודע בוודאות פשוט אל תרשום)

יובל.

פורסם

בוודאות:

 

CTI זה שילוב של קבריולט וGTI - ולמעשה אין לזה משמעות. הכוונה היתה להדגיש את הקשר בין הCTI לGTI שכן הן עושות גם שימוש במכלולים דומים בחלק מהגרסאות.

 

ב.מ.וו, כפי שאמרתי היא הבעלים של המותג מיני ושל רולס רוייס (החל מ1.1.2003, אז נכנס לתוקף ההסכם עם פולקסוואגן שלפיו ב.מ.וו תקבל את רולס, ופולקסוואגן את בנטלי.).

פורסם
1. מהם ראשי התיבות CTI ?

2. על איזו חברה השתלטה BMW בשנים האחרונות?

תודה מראש לעוזרים.

 

קודם כל, אני מסכים עם רועי.

 

אז למה החלטתי להגיב להודעה? סיבה פשוטה.

 

התלהבתי מהעברית ה"בן יהודה"ית שלך.

הרי אליעזר בן יהודה בכבודו ובעצמו הציע את המלה "מוכנית" לאבטומוביל.

הצעתו נדחתה, ומאז כולם משתמשים במלה "מכונית".

 

כולם... עד שעופר K נכנס לפורום.

 

ברכות!

 

איתן

 

-פרחים- -חיבוק- -בלון-

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...