Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התגובות המהירות!

 

הרכב לא מתניע גם עם כבלים ולפי הקבל המתח לא עולה מעל 10 וולט..

הזמנתי רכב שירות שאם לא יצליח לטפל יזמין גרר.

 

השאלה היותר קריטית עכשיו זה האם מישהו יכול להמליץ על חשמלאי רכב אמין? שיהיה קצת יקר (לא יותר מדי) אבל שיעשה עבודנ איכותית!

 

בברכה, אלכס.

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

מאיזה אזור אתה אלכס?

הרכב יניע עם כבלים, נתק את הפאנל של המערכת, סגור סוויץ', חבר כבלים, תניע את הרכב השני, חכה מס' דקות,

דאג שברכב שלך תיהיה צריכת חשמל הכי קרובה שיש ל-0, ואז תנסה להניע.

 

פורסם

הפאנל של המערכת בכלל לא חובר עוד מלכתחילה.

הסוויץ׳ היה מכובה, הרכב השני היה דלוק כמה דקות ובכל זאת הוא לא התניע עם כבלים.

 

אני לא חזק בנושא ולכן העדפתי לא להתעסק עם זה יותר מדי והזמנתי שירות דרך שיבוא ויטפל ואני כבר אסע להחליף מצבר ברגע שהוא יתניע אותי.

 

הקטע הוא, במידה והוא לא יצליח להתניע (במידה ותתגלה בעיה יותר חמורה, למרות שהבנתי מהפורום ומחברים שמתמצאים בנושא הרבה יותר ממני שהעניין במצבר בלבד) לאן לקחת את הרכב?

 

בברכה, אלכס.

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם
מחר אני אתניע עם כבל שוב פעם ואסע לחשמלאי שיבדוק את העניין לעומק לפי הרשימה של צביקה, יש המלצה לחשמלאי טוב באיזור חיפה והקריות?

 

בברכה, אלכס.

 

אלכס שלום, אני כבר מספר רב של שנים בנושא חשמל נעזר ב"אור המפרץ" אתה מגיע מרחוב השיש (ליד חוצות המפרץ) ונכנס מזרחה ב"דרעי מיזוג לרכב".

אין החותם מעיד על גיסתו

×
×
  • תוכן חדש...