Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע האוטו פעמיים(יום אחרי יום) לא התניע לי והייתי צריך להתניע אותו דרך כבלים של מישהו אחר.

חשוב לציין שאני בא להתניע יש אורות ורדיו דולק . אך האוטו לא מתניע . יש תיקתוקים כאלה .קליקים. או שהאוטו מנסה להתניע ולא מצליח

נסעתי כמה ימים והיה בסדר והיום בערב שוב האוטו לא התניע . אלא רק היה אורות ורדיו.

ניסיתי עם כבלים עם רכב אחר ואחרי כמה ניסיונות להניע הוא הניע. שוב החזרתי אותו הביתה החנתי ושניסתי להניע - לא התניע.

השאלה היא ממה זה ?

מצבר? אלטרנטור ? סטרטר?

 

המצבר מסוף שנת 2010 של שנפ

פורסם
תתחיל מהזול אל היקר,מהאופציות שהעלית מצבר הוא הכי זול...

מקסים

במקרה זה מומלץ, להתחיל מהנכון ולא מהקל!

יש להתניע בעזרת כבלי עזר שוב, ולנסוע ישירות לחשמלאי, שיתחיל, מהקל והנכון, שזה בדיקת טעינה, בדיקת קבול מצבר, ופריקת מצבר, לחבר מכשור שבודק פריקה בעומס, וזליגת חשמל במנוחה, בעזרת צרכן פרזיט.

אומנם המצבר הוא בין שנתים פלוס, שזה גבולי, אך אם הבעייה בצרכן חשמל פרזיט, תיקון הבעייה, הוא הזול ויחסוך החלפת מצבר ו/או אלטרנטור.

כמובן אין כל סיבה לכוון לכון הסטרטר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה היקר,הכוונה הייתה להרגיע את הכוונות על הסטרטר.

 

בנוסף לכך,מצבר בן כמעט 3 שנים- עם כל כך הרבה פריקות בפרק זמן כזה קצר- אורך חייו קצוב.

 

לכן המלצתי על מצבר. כשיחליף מצבר,יבדקו לו בחינם גם טעינה.

פורסם
לפי מה שאתה מתאר זה מצבר, לאחר החלפת מצבר תבקש שיבדקו לך טעינה של האלטרנטור כדי לבדוק שאינו ניפגם

 

לצערי, ישנם בעלי מקצוע בודדים אומנם, שמחליפים תחילה מצבר , שכמובן םרוק בלבד, ולא מוודאים תחילה תקינות הטעינה, ואז לא חולף שבוע והלקוח מגיע שוב אם אותו בעייה, והחשמלאי מתאר זאת כצרוף מקרים, או בטענה שהמצבר הישן, פגע באלטרנטור, משום שהוא נפרק לגמרי, ואין מה לעשות וגם להחליף אלטרנטור.

תגובתי מופנת גם למקסים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

פרט לבדיקת טעינה, ניתן לבדוק דבר נוסף:

האם בזמן ההתנעה (ושמיעת ה-"קליקים) - מה מתח המצבר ?

 

אם הוא לא יורד מ-12V (כלומר הסטרטר אפילו לא מופעל) אז יתכן גם בעיה בממסר של הסטרטר.

פורסם
אותו מקרה כמו שלך! מצבר הלך

בדוק תאריך שלו

 

 

ברור שהמצבר הלך אבל למה ?

 

מבלאי ? מחוסר טעינה ? זליגה ?

 

הכל יכול להיות וע"י הטענה ומילוי מים למצבר הוא יתפקד עוד שנה שנתיים.

 

גש לחשמלאי ואם אתהנ יכול להטעין מצבר הכי טוב כדי לבדוק טעינה אח"כ.

פורסם
לפני שבוע האוטו פעמיים(יום אחרי יום) לא התניע לי והייתי צריך להתניע אותו דרך כבלים של מישהו אחר.

חשוב לציין שאני בא להתניע יש אורות ורדיו דולק . אך האוטו לא מתניע . יש תיקתוקים כאלה .קליקים. או שהאוטו מנסה להתניע ולא מצליח

נסעתי כמה ימים והיה בסדר והיום בערב שוב האוטו לא התניע . אלא רק היה אורות ורדיו.

ניסיתי עם כבלים עם רכב אחר ואחרי כמה ניסיונות להניע הוא הניע. שוב החזרתי אותו הביתה החנתי ושניסתי להניע - לא התניע.

השאלה היא ממה זה ?

מצבר? אלטרנטור ? סטרטר?

 

המצבר מסוף שנת 2010 של שנפ

 

היי

 

אתה צריך ללכת לבעל מקצוע טוב שיבדוק לך את המצבר והטעינה.

לפי מה שאתה מתאר זה מצבר אבל לפני שמחליפים אפשר לדעת, אז למה ישר להחליף?

וגם אם מחליפים צריך לדעת אם זה מבלאי טבעי בכל זאת המצבר מעל שנתיים.

או שיש תקלה.

פורסם
מקסים

במקרה זה מומלץ, להתחיל מהנכון ולא מהקל!

יש להתניע בעזרת כבלי עזר שוב, ולנסוע ישירות לחשמלאי, שיתחיל, מהקל והנכון, שזה בדיקת טעינה, בדיקת קבול מצבר, ופריקת מצבר, לחבר מכשור שבודק פריקה בעומס, וזליגת חשמל במנוחה, בעזרת צרכן פרזיט.

אומנם המצבר הוא בין שנתים פלוס, שזה גבולי, אך אם הבעייה בצרכן חשמל פרזיט, תיקון הבעייה, הוא הזול ויחסוך החלפת מצבר ו/או אלטרנטור.

כמובן אין כל סיבה לכוון לכון הסטרטר.

בברכה

צביקה

 

אין לי מה להוסיף

פורסם

אני אצטרף פה לדיון עם בעיה מאוד דומה (אולי זהה אפילו):

אני שומע רק קליקים בעת התנעה, בנוסף הקבל בבגאז' (יש מערכת באוטו) מראה מתח של 10 וולט בזמן שאני מנסה להתניע. היום בבוקר התנעתי עם כבל והכל עבד מצויין, עשיתי סיבוב קטן עם האוטו והחנתי. אחרי שכיביתי את המנוע בדקתי בקבל וראיתי מתח של 14 וולט. אחרי שעה ניסיתי להתניע וראיתי שוב פעם מתח של 10 וולט (לפי התגובות מעל, הסטארטר אפילו לא מופעל). אני חייב לציין שהמצבר בן כשנתיים ועד היום עבד ללא דופי.

 

מחר אני אתניע עם כבל שוב פעם ואסע לחשמלאי שיבדוק את העניין לעומק לפי הרשימה של צביקה, יש המלצה לחשמלאי טוב באיזור חיפה והקריות?

 

בברכה, אלכס.

 

נ.ב.

 

הרכב הוא סיאט לאון 2002 ידנית. המצבר.. לא זוכר שם חברה אבל אם יהיה צורך אני אבדוק ואגיד.

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

אלכס שלום רב !

במקרה שלך הייתי בודק אפשרות של מפל מתח, הנובע מכבל הארקה, לא מחוזק כראוי, התמקד בהארקה לבלוק, ובחיבור למצבר.

אפשרות נוספת, כבל פלוס מהמצבר לסטרטר דק מדי, מתחמם וגורם למפל מתח, הגורם לירידה של 10 אמפר.

אפשרות שלישית, פחמים שחוקים בסטרטר, יש לשקול הרכבת ממסר לסטרטר.

אין להחליף מצבר, לפני שמרכיבים מכשיר יעודי למצבר, מפילים עומס על המצבר, ובודקים ירידה באמפר.

המתן לתגובות מוסמכות יותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הפתרון שלדעתי הוא היעיל, הוא להניע עם כבלים, לנסוע למוסך / חשמלאי, עדיף שייקח לפחות 20 דק' להגיע אליו,

ובדרך להשתמש בצריכת חשמל מינימלית כלומר - בלי לשמוע מוזיקה בדרך, בלי מטענים ושטויות שמחוברים למצית,

עם אורות דרך כן אפשר ואף רצוי במזג אוויר שיש היום (לפחות באזור שלי נראה דיי אפרורי),

ושם במוסך בהנחה שזה מוסך הגון, שיבצעו בדיקה טעינה לאלטרנטור, וכשהמנוע כבוי לבצע בדיקה בעומס למצבר.

 

×
×
  • תוכן חדש...