Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! :-D

 

רכשתי זוג שלטי נוחות לפני מספר דק' (באינטרנט ככה שיש קצת זמן עד שיגיע).

 

מישהו יכול לעזור לי להבין איך לחבר את זה? ברשותי פולקסווגן פולו שנתון 2001 דגם 6N2.

 

ובנוסף רציתי לדעת אם זה יסגור לי את החלונות לבד? (כמו השלט המקורי שנהרס).

JL Audio

פורסם

אחת המכוניות הכי מורכבות להתקנה.

הנעילה אצלך זה משאבת וואקום?

אם כן, הכי פשוט למקם את היחידה מאחור, ליד משאבת הוואקום.

ממשאבת הוואקום:

אפור/שחור זה טריגר נעילה

אפור/אדום זה טריגר פתחיה

יש לך 12V קבוע באדום/לבן שמזין את המשאבה.

מינוס גוף תיקח מאזור הפנס.

 

99.9% שזה פוזיטיב טריגר אצלך.

 

תחווט הלאה לפי הסכמה שתקבל עם השלטים.

אם אתה מסתבך - אנחנו פה :lol: .

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

קיבלתי אתמול חבילה מסין (דרך צ'יינה פוסט) אחרי שלושה שבועות, שזה שיא בשבילם. (בד"כ אני לא טורח לבדוק את מס' המעקב חמישה שבועות אחרי הקנייה). אולי גם אצלך הם יקדימו.

 

דא"ג- לגבי המרים חלונות- תוכל כמובן להתחבר עם פיצול מטריגר נעילה למקורי (אם הוא תקין).

זה פשוט יגרום לנו לחשוב שוב האם לחבר את המוח מאחור או להתחבר לחוטים שיוצאים מדלת הנהג לקיק פאנל מקדימה. (שם נמצא מרים החלונות).

הצבע של הטריגרים שם הוא אפור לנעילה וירוק לפתיחה.

בשביל כל השאר כבר נמצא משהו כשתפרק שם.

במיוחד אם אם הייתה לך אזעקה עם שלטים קודם, לא יהיה לך בעיה לאתר את החיבורים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני רואה שיש פה מומחה 6n2 לאזעקה אז ברשותכם אתעלק על השרשור:

 

יש לי 6N2 עם משאבת וואקום ואזעקת ביפר מותקנת.

השאלה היא האם יש אפשרות לקנות מפתח מודרני של VW (קפיץ) ולגרום לכפתור הנעילה שיש עליו לבצע את דריכת האזעקה, זאת אומרת את הפונקציה של כפתור I בביפר?

Bimmer

פורסם
לא הבנתי ממש את כוונתך לגבי המרים חלונות..

לפי איך שהצמה נראית בתמונה שצירפת, אין יציאה נפרדת מהמוח למרים חלונות.

מרים חלונות, בכל מקרה, הוא יחידה נפרדת מהאזעקה/שלטי נוחות. זהו מעגל קטן (שנראה כמו ממסר) שמקבל אות חשמלי וסוגר את החלונות.

כדי שהוא יקבל אות, מחברים אותו לאותו מקור אות שסוגר את הדלתות. אין עם זה בעיה, זה מבוצע כך ברוב האזעקות.

כשתפרק את האזעקה המקורית, תגלה שכך חיברו אותו קודם: חוט האזעקה הישנה שיהיה מחובר לחוט האפור/שחור יתפצל לעוד קופסה שחורה קטנה. את אותה קופסה אתה תשמור מחוברת כמו שהיא (למעט החוט שמחובר לאזעקה המקולקלת...) ותחבר אותו במקום זה לחוט הלבן/שחור במוח החדש שתקבל.

 

לשואל השני- לא יודע איזה ביפר יש לך. בעקרון, ככל שאני זוכר אין לMVP625 כניסת טריגר חוטית,כך שהדבר אינו אפשרי.

ואגב- איני מומחה, ובטח לא לוואגיות. כמו שאמרתי- אני אפילו די חושש להתעסק עם מע' החשמל שלהן. בטח של החדשות יותר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני עדיין לא סגור, אם אני אלחץ על נעילה לצורך העניין הוא יקבל את האות החשמלי שנועל, זה יסגור את החלונות לשניה ויפסיק או שזה יסגור עד שזה יגיע למעלה ופשוט המנוע "יתקע" אבל ימשיך לקבל זרם, לא כך?

JL Audio

פורסם

אז עכשיו אתה שואל איך בעצם עובד מרים החלונות...

אז ככה: כשהוא מקבל אות (כן,של פחות משניה,זה משהו בסביבות שליש שניה במוחות הנעילה הסיניים) הוא נועל ממסר. הממסר הזה ממשיך לספק מתח ישיר מהמצבר לחלונות, עד שהוא מרגיש שיש עליה בהתנגדות על החוטים, מכל מנוע בנפרד (בגלל שהחלון הגיע לסוף מהלכו) , ואז הוא מפסיק להזרים לאותו חלון.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

זה כבר יותר מסובך להסביר, מכיוון שמרים החלונות איננו ציוד מקורי של הרכב. יש בערך 300 סוגים שהותקנו בשנים הרלוונטיות אליך.

 

בעקרון, זה נראה כמו קופסה שחורה, בערך בגודל של קופסת סיגריות,אם מדובר בדגם ישן, או שתי חבילות מסטיק מאסט אחת על השניה אם מדובר בדגם חדש יותר. הוא בד"כ קשור עם אזיקון מתחת להגה,בקונסולה המרכזית,או בקיק פאנל של הנהג.

 

יוצאים ממנו בין 8 ל 12 חוטים (תלוי אם יש 2 או 4 חלונות חשמל).

כדי לדעת על מי מהם אתה צריך להתעלק, אני אצטרך לראות אותו...

 

דא"ג- בהרבה מהמרימים שהותקנו בארץ בשנים ההן , מודבקת סכמת חיווט צבעונית בעברית על המרים עצמו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

היא מחוברת לאזעקה.

לחלק מהאזעקות (קליפורד אלופים בזה) יש חוץ מהמרים עוד חמש-שש "קופסאות" נוספות שנראות בדיוק אותו דבר.

גלאי נפח, גלאי שטח, חיישני קרבה, קופסת ממסרים...

כדי לזהות אותן צריך לראות איך הן נראות (כולל צמת החוטים שלהן) ולאן בדיוק הן מתחברות.

 

הנה שתי תמונות של מרימים אופיניים:

1.JPG

2.jpg

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

דרך אגב- אם המתקין המקורי היה חאפר- יכול להיות שהמרים יושב בתוך דלת הנהג מחובר לפסנתר, בקומבינה.

 

לוותר? למה? כשיגיע החלק ב"ה, תפרק פלסטיקה, תתחיל להרכיב ותעלה תמונות לפורום אם תסתבך.

במקרה הכי גרוע, תעשה טיול להרצליה באיזה סופ"ש פנוי, נמצא יחד את המרים הסורר...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...