Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

''רכב הפיתוי''


Elantra05
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צודק, אין להם שליטה על הבלמים!

 

למרות שיש שליטה על החלונות, המנוע ועוד הרבה מכלולים.

 

אכן, ובגלל טעויות והפתעות לא צפויות כאלו מצד הרכב/נהג/גנב עדיף לוותר על התענוג מראש. עוד מבלי להכנס לעניין שזה רעיון דבילי למשיכת רייטינג.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לעודד אנשים לגנוב זה מפגר, ולעשות את זה בשביל רייטינג זה עוד יותר מפגר.

לא רחוק היום שיעודדו אנשים לעשות דברים גרועים יותר מלנסות לגנוב אוטו בשביל תוכנית טלויזיה.

 

לא רק שהוא לא רחוק, הוא כבר עבר-

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3842144,00.html

פורסם

אני לא חושב ששום גבול נעצר כאן. כמו שתוכלו לראות, מדובר באנשים שממילא גונבים מכוניות, שיכורים מסוממים וכו'. אתם יודעים למי קוראת הפרצה, נכון?

ולגבי הפדופיל ההוא- גם אם לא מימש את תשוקותיו, ברור מה הייתה כוונת הבן אדם, וגם אם זאת הייתה תחקירנית מה היה קורה אם זאת הייתה ילדה אמיתית? מפגש כזה הוא מסוכן וצריך לעצור אותו, גם אם הפדופיל יעצור את עצמו בסופו של דבר.

פורסם

מעניין מה עלה בגורלם של האנשים בתוכנית, כי בבית המשפט בארצות הברית כל עורך דין יטען ל-entrapment.

TFSI Power

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני לא חושב ששום גבול נעצר כאן. כמו שתוכלו לראות, מדובר באנשים שממילא גונבים מכוניות, שיכורים מסוממים וכו'. אתם יודעים למי קוראת הפרצה, נכון?

ולגבי הפדופיל ההוא- גם אם לא מימש את תשוקותיו, ברור מה הייתה כוונת הבן אדם, וגם אם זאת הייתה תחקירנית מה היה קורה אם זאת הייתה ילדה אמיתית? מפגש כזה הוא מסוכן וצריך לעצור אותו, גם אם הפדופיל יעצור את עצמו בסופו של דבר.

 

זה שלא מדובר בצדיקי הדור זה ברור, אבל לשדל אנשים עם אופי חלש לעשות כאלה דברים בשביל שאתה תוכל לראות את זה בטלויזיה בסלון ולצחוק זה רעיון חולה. כמו לשים קוף בכלוב עם בננה וכל פעם שהוא מנסה לאכול אותה מפציצים אותו בזרנוק מים בשביל הבידור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה שזה לא צריך להיות בטלויזיה, ושזה לא צריך להיות לשם הבידור אני מסכים איתך ב100%. אבל אם היו מבצעים כאלה ביום יום, הייתי הראשון שיתמוך בדבר כזה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה שזה לא צריך להיות בטלויזיה, ושזה לא צריך להיות לשם הבידור אני מסכים איתך ב100%. אבל אם היו מבצעים כאלה ביום יום, הייתי הראשון שיתמוך בדבר כזה.

לדעתי זה רע. צריך ללכוד עבריינים, לא לייצר אותם ואז מייד ללכוד אותם.

כשאתה משאיר רכב פתוח עם המפתחות בפנים גנב שכבר מכיר את המקצוע יחשוד ויתרחק, לעומת איזה פרחח שעד אותו יום לא עשה כלום, יתלהב ויכנס לאוטו ואתה הופך אותו לפושע.

אני מסכים שאפשר להשתמש בפיתיון כדי ללכוד גנבים אבל כאן רואים בבירור שהמטרה לייצר גנב חדש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עוד דרך של המשטרה לעשות עבודה קלה במקום מועילה.

רוצה לשים פתיון? שים רכב מבוקש במקום מועד לפורענות, מי שיפרוץ אותו הוא גנב אמיתי.

לשים רכב מונע ולראות אם אנשים יעמדו בפיתוי זה שפל ולא תורם בשום דבר למלחמה בפשע.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

עכשיו נזכרתי. חיים הכט עשה את אותו הדבר- רק שהוא שם מונית סקודה ישנה באמצע מקום חשוך שקרוב לכפרים ערביים, כמובן עם מצלמות ומעקב והכל. עוד באותו ערב המונית נפרצה ועצרו את הגנבים.

פורסם
עכשיו נזכרתי. חיים הכט עשה את אותו הדבר- רק שהוא שם מונית סקודה ישנה באמצע מקום חשוך שקרוב לכפרים ערביים, כמובן עם מצלמות ומעקב והכל. עוד באותו ערב המונית נפרצה ועצרו את הגנבים.

 

נכון , לדעתי גם בסידרה הזאת The bait car שמו את הרכבים במקומות שהמשטרה יודעת שיש סיכוי גבוה לגניבה .

וכמו שציינו פה מקודם היה עדיף שמשטרה הייתה עושה את הפעולה הזאת אבל לא מערבת את זה בשילוב של תוכנית טלויזיה .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

השארת רכב מונע ברחוב היא בחלט סוג של entrapment ועו"ד טוב עשוי להוציא את האנשים שלקחו את הרכב ללא הרשעה.

הבעיה היא שרוב האנשים שלקחו את המכוניות הם כושים עניים בלי כסף לעו"ד טוב, שאני משער שלחלקם כבר יש תיק פלילי ולכן הם יכנסו לכלא. בשביל צופי הטלוויזיה זה בידור - אבל בשביל אותו אדם זה כמה חודשים או אפילו שנים בכלא. בתור ערך מוסף בתקופה הזאת המדינה תאלץ לממן אותו ואת האנשים שהיו תלויים בפרנסתו שיהפכו נתמכי סעד. ממש מבריק ודרך נהדרת לשפר את החברה.

פורסם

http://www.youtube.com/watch?v=4-Bf90J4NBk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=g2EPDYJ70Sk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

^ גנב רכב בנוסף שם את הילדה הקטנה שלו לא חגורה במושב האחורי .

 

 

 

מסתבר שיש גנבים שחושבים לפני מעשה אם כדאי או לא .

http://www.youtube.com/watch?v=5xcQBAQUZww דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
לדעתי זה רע. צריך ללכוד עבריינים, לא לייצר אותם ואז מייד ללכוד אותם.

כשאתה משאיר רכב פתוח עם המפתחות בפנים גנב שכבר מכיר את המקצוע יחשוד ויתרחק, לעומת איזה פרחח שעד אותו יום לא עשה כלום, יתלהב ויכנס לאוטו ואתה הופך אותו לפושע.

אני מסכים שאפשר להשתמש בפיתיון כדי ללכוד גנבים אבל כאן רואים בבירור שהמטרה לייצר גנב חדש.

תסביר לי רק דבר אחד: איך ייתכן פרחח שלא עשה כלום? ההגדרה של "פרחח", אם כבר,

זה מישהו שעשה כל מיני דברים ולא תפסו אותו.

בנוגע ל"מטרה" - באמריקה זה עובד אחרת.

שם המטרה היא מימוש מזורז לשיטת ה-three strikes and you're out

אין לי כוח להסביר, זה הופיע מדי פעם בפורום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...