Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

קיבלתי הודעה:

שלום Skoda Man,

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - רכבים \ מוטוריקה - פורום רכב.

 

סיבה: שפה לא נאותה

-------

אם הוא אח שלך דבר איתו בבית. לא צריך להלהב בפני כולם על גבי הפורום.

-------

 

הודעתך המקורית:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3712264

ציטוט:

יצא ממש טוב, תשלח לי בפרטי את המחיר והטלפון בבקשה אחי

התראה זאת בעלת ערך של 1, ועלולה להתבטא בגישה מוגבלת לפורום עד שתפקע.

 

אם הנך מאמין שההתראה אינה מוצדקת, פנה לאחראי הפורום הרלוונטי (ראה דף זה, אחראי הפורום).

 

באמת?! על השימוש במילה "אחי"?

אני מבקש הסברים ולמי עלי לפנות כדי להסדיר את העניין...

"Simply Clever"

מתגלגל ב 2005 Skoda Fabia I Sedan 1.4 16V Comfort

האשה ב Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Executive 2007

פורסם

הוא אח שלך?

 

אם כן תשלח תלונה למנהל הפורום.

 

אם לא... אחי זו שפה של יושבי 205 טורבו + ניאון וחצאיות מנופחות.

 

מקווה שהתבהר לך העניין ידידי.

פורסם
הוא אח שלך?

 

אם כן תשלח תלונה למנהל הפורום.

 

אם לא... אחי זו שפה של יושבי 205 טורבו + ניאון וחצאיות מנופחות.

 

מקווה שהתבהר לך העניין ידידי.

 

מאיפה השחצנות והיוהרה הזו???

 

אני ידיד שלך? אם כן, תשלח לי תמונה שלנו מחובקים ומסתחבקים!

 

"אחי" זו צורת ביטוי שגורה ויומיומית ולי אין בעיה עם יושבי 205 טורבו, ניאון וחצאיות ואם לך יש בנאדם אז הבעיה אצלך.

 

איפה כתוב בנהלים שאסור להשתמש במילה "אחי" - זו הפכה להיות שפה לא נאותה?

 

ואיך בדיוק פונים למנהל הפורום- זו הייתה השאלה מלכתחילה - "ידידי"?

"Simply Clever"

מתגלגל ב 2005 Skoda Fabia I Sedan 1.4 16V Comfort

האשה ב Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Executive 2007

פורסם

רוצים לשמור על רמת שיחה נאותה. על כן, הוזהרת.

 

אני מניח שמעתה לא תנהג לקרוא למשתמשים בקרבה משפחתית, לכן - זה עובד.

משכנתא זה קל

פורסם
רוצים לשמור על רמת שיחה נאותה. על כן, הוזהרת.

 

אני מניח שמעתה לא תנהג לקרוא למשתמשים בקרבה משפחתית, לכן - זה עובד.

 

מה לא נאות במילה "אחי"? זה ביטוי שגור שכולם משתמשים בו?

 

אני מקליד מהר ולא חושב פעמיים לפני שאני כותב, מילא לקבל הודעה שמסבירה שהשימוש במילה לא מקובל בפורום

אבל לתת לי התראה על "שפה לא נאותה" זו בדיחה!

"Simply Clever"

מתגלגל ב 2005 Skoda Fabia I Sedan 1.4 16V Comfort

האשה ב Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Executive 2007

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...