Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אתמול חזרתי מתאילנד אחרי שהות של 45 יום

לאחרי שחזרתי לארץ נכנסתי לאתר הבנק וראיתי חיוב אשראי של 680 דולר , בית העסק SCB.

ובפירוט כתוב MEMBER FINANCIAL INSTITUTION. עיר סורטאני.

הרכישה בוצעה ב 16.12.12.

באותו זמן הייתי באי קוסמויי (שבמחוז סורטאני).

ראוי לציין שלא ביצעתי שום נגיעה משיכה באשראי בשום ATM או שום רכישה פיזית עם האשראי עצמו.

ביצעתי באותו זמן 16.12.12 בגסטאהוס שלי (במחשבים שנמצאים שם) 5 רכישות אינטרנט מאתר AGODA.

הרכישות האלה מופיעות בחשבון הבנק.

התקשרתי היום לחברת ישראכרט והם אמרו לי שה 680 דולר זה סכום שגוהץ באשראי. אמרתי לה שלא יכול להיות כי לא רכשתי שום דבר בסכום כזה ובגלל לא גיהצתי את האשראי בכל מקום למעט 5 רכישות האינטרנט שביצעתי שם!.

היא אמרה לי שאין מה לעשות וכי הכרטיס גוהץ. ביקשתי טופס תלונה ושלחתי אליהם.

האם יש משהו שניתן לעשות? אני לא ביצעתי את הרכישה והזאת ואני אפילו לא יודע מזה בית העסק הזה.

הדבר היחיד שאני יכול לעלות על דעתי הוא שכנראה פרצו לי לחדר ופתחו לי את הכספת, לקחו את האשראי והחזירו.

למרות שזה לא נראה לי הגיוני מאחר ש 99 אחוז האשראי היה תמיד עלי. וממש מעט פעמים השארתי את הארנק בכספת.

מה גם שלא לקחו לי שום דבר, המזומנים והמצלמה.

אני עובד עצות ולא מבין איך קרה ועל מה החיוב הזה.

מישהו גם נתקל פעם בבעיה דומה? האם אוכל לכתוב מכתב לישראכרט לגבי תביעת ביטוח?

האם הרכישה הזאת שלא נעשתה על ידי, לא מצריכה חתימה שלי או עוד פרטים לגבי רכישה?

פורסם

לא בטוח שבוצע שימוש בכרטיס הפיזי שלך ממש.

ייתכן ששוכפל הכרטיס, אפילו ע"י keylogger במחשב של הגסט-האוס+מכשיר לכתיבת פס מגנטי+כרטיס מגנטי כלשהו (כרטיס מועדון של המשביר לצורך העניין)

וגם ייתכן שבית העסק בו בוצע החיוב הוא שותף למרמה וביצע עסקה ב"כאילו הוצג הכרטיס" אבל רק עם המספר.

 

תתעקש מול חברת האשראי על הכחשת העסקה. איזה טופס בדיוק שלחת אליהם כבר?

 

הם חייבים לזכות אותך ומחלקת הביטחון שלהם תתחיל הליך בירור מול בית העסק.

השלב הראשון הוא שיבקשו מבית העסק את הספח החתום מהעסקה.

אם אין כזה או שיתגלה שהחתימה לא תואמת לחתימה שלך אז ברור שלא ביצעת את העסקה.

לחברת האשראי יש את האמצעים שלה לבדוק מקרי הונאה, ואם בית העסק שותף לכך אז הם ידעו את זה כי אין מצב שרימו רק אותך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...