Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, נדלקה לי מנורת מנוע במאזדה 3 שנת 2007.

הלכתי לבחור שחיבר לי את הרכב למחשב והיה רשום שיש בעיה עם החיישן שנקרא KNOCK.

השאלה שלי היא איפה נמצא החיישן הזה ומה התפקיד שלו ברכב? תודה לעוזרים.

פורסם
נמצא על הראש מנוע. תבדוק שהוא לא יבש או שבור. חדש יכול לעלות הרבה כסף בתקווה שזה רק זה.

הוצאתי את החיישן והוא נראה בסדר היה עליו שמן אז ניקיתי את השמן

זה פלסטיק כזה שנכנס לתוך הראש מנוע מצד שמאל? אני חושב שהוא היחידי ששם

פורסם

אתה פירקת את החיישן קאמשפט.

 

החיישן נקישות יושב על בלוק המנוע ולא על הראש.

ברכב שלך הוא נמצא בדיוק בין הסעפת יניקה לבלוק הגישה קשה אליו.

 

תחילה יש לנקות את המגעים בקונקטור שלו החיישן הזה נדיר שיש בו תקלה ברכב הזה.

 

אם תידלקת בדלק מהול או משהוא כזה יתכן ומזה הגיע הקוד תקלה או שיש בעיה אחרת ומי שסרק תקלות לא יודע לאבחן אלא רק להקריא כמו רובוט.

 

יתכן והמנוע מצלצל מבעיה כלשהיא ולא חסרים סיבות כמו לחץ דלק נמוך, דלק מהול ועוד.

 

האם ידוע לך מהו הקוד תקלה?

פורסם
אתה פירקת את החיישן קאמשפט.

 

החיישן נקישות יושב על בלוק המנוע ולא על הראש.

ברכב שלך הוא נמצא בדיוק בין הסעפת יניקה לבלוק הגישה קשה אליו.

 

תחילה יש לנקות את המגעים בקונקטור שלו החיישן הזה נדיר שיש בו תקלה ברכב הזה.

 

אם תידלקת בדלק מהול או משהוא כזה יתכן ומזה הגיע הקוד תקלה או שיש בעיה אחרת ומי שסרק תקלות לא יודע לאבחן אלא רק להקריא כמו רובוט.

 

יתכן והמנוע מצלצל מבעיה כלשהיא ולא חסרים סיבות כמו לחץ דלק נמוך, דלק מהול ועוד.

 

האם ידוע לך מהו הקוד תקלה?

 

תודה רבה על התשובות, אממ לא תדלקתי בדלק מהול, קניתי את הרכב לא מזמן ממש שבוע..

את הקוד אני לא יודע, אני יודע רק שהמכונאי איפס לי את המחשב כשהרכב היה חם והלכתי לטסט, גם אחרי הכיבוי וההדלקה של הרכב לא נדלקה לי מנורה, כשהרכב היה קר והנעתי אז נדלקה הנורה

×
×
  • תוכן חדש...