Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מחר יש לי יום חופש וברצוני לסגור את כל הפינות ברכב, התקנתי לפני כחודשיים קפיצי אייבך דגם ספורט ליין - 45 מ"מ.

כרגע מורגש החוסר איזון שיש ברכב, מכיוון שהתחת גבוה והפרונט נמוך.

 

אני מחפש המלצה לבעל מקצוע שעובד בצפון ויודע כיצד לבצע את הורדת השן בסרן.

אם תוכלו להגיד לי גם מה העלויות של העבודה הנ"ל, אשמח. תודה

Peugeot 206XS

פורסם

ממליץ לך להגיע למרכז ,זה טיפול שדורש מקצוענות ולא מעט עבודה ודיוק במרכז יש את מוסך גבע שממולץ מאוד,מוסך שאפט,אורן שירותי רכב.

 

רק לידיעה שעל הדרך בטח יהיו לך עוד כמה דברים שתצטרך לסדר קח את זה בחשבון.

 

תנסה לשאול גם ב PSI בטח החברה מהצפון יכווינו אותך

 

בהצלחה

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

  • ספונסר פורום
פורסם
היי,

 

מחר יש לי יום חופש וברצוני לסגור את כל הפינות ברכב, התקנתי לפני כחודשיים קפיצי אייבך דגם ספורט ליין - 45 מ"מ.

כרגע מורגש החוסר איזון שיש ברכב, מכיוון שהתחת גבוה והפרונט נמוך.

 

אני מחפש המלצה לבעל מקצוע שעובד בצפון ויודע כיצד לבצע את הורדת השן בסרן.

אם תוכלו להגיד לי גם מה העלויות של העבודה הנ"ל, אשמח. תודה

היכן בצפון?

 

אם אתה מאזור חיפה, פנה אל מוסך שפיק רפול שנמצא בסדרות ההסתדרות.

אני לא חושב שמדובר בעסק יקר או מסובך במיוחד, בהנחה והסרן האחורי שלך תקין. כמו כן, אני גם לא בטוח שזה מה שיפתור את חוסר האיזון אצלך ברכב אבל אתה מוזמן לנסות.

פורסם

קודם כול אתה עם ספורטליין על בולם מקורי?

אם כן הוא לא יחזיק לך מעמד הרבה.

 

שנית להנמיך סרן זה בדיוק עניין של שעה. (מניסיון)

 

לא עבודה קלה אבל לא כזאת מסובכת .

 

ומזאת אומרת לא מאוזן הרכב זורק לך תחת במפתיע?

או שפשוט בגלל שהנמכת קדימה אז זה נראה לך לא מאוזן?

פורסם

חברים, ביצעתי בהצלחה את ההנמכה מאחור.

פניתי למוסך "שפיק רפול" בהמלצת "עזרה", תחילה הם לא ידעו איך להוריד שן אבל הסברתי להם איך מבצעים את ההורדה וביצענו ביחד (כן כן, עבדתי יחד עם המוסכניק!)

בסה"כ יצאתי די מרוצה (יצאתי עם קנס של 400 שקל), למרות שאם לא הייתי עוזר להם ומסביר להם איך לבצע את זה, הם לא היו מצליחים לבד.

 

קרלוס בחור זהב, הייתי אצלו לא מזמן אבל לצערי אין לו זמן לפיג'ו שלי, הוא עמוס כרגע ולכן פסלתי אותו מראש.

 

לגבי הבולמים - ידוע שהם לא יחזיקו לי מעמד זמן רב, זה בתכנון להחליף לסט של בלנשטיין.

אם כבר מדברים על בולמים, איזה סט בולמים הכי מתאים לזוג אייבך?

 

בנוסף לזה, הפיג'ו התחדשה היום בקיט קסנון 6K. השאלה שלי אליכם היא איך והאם ניתן לכוון את הנורות?

לפי מה שראיתי עד כה, נורה אחת מאירה גבוה ואחת כמו שצריך (נמוך).

 

חן חן לעוזרים.

Peugeot 206XS

פורסם

לאייבך שיש לך הוא די קיצוני הנמכה של 45 מ"מ לערך.

 

בליישטין וספורטליין יהיה לך מאוד קשה לנסוע.

 

תנסה קוני צהוב ואייבך ותשים על 65 אחוז קשיחות בערך יהיה לך די יומיומי.

 

גילוי נאות:

 

אני על ספורטליין וקוני אבל על 80 אחוז קשיחות.

פורסם

3 אלף שקל לסט בולמים, יקר מידי עבורי.

יש מישהו שמוכר בלנשטיין בי 4 בפורום מכירה, האם זה יתאים לרכב שלי?

Peugeot 206XS

פורסם

סט שמתאים לרכב שלך ?

ואם זכרוני אינו מטעה אותי הb4 אמור להיות תחליף למקורי אז ש.. לא הרווחת בזה כלום .

 

תפרסם שאתה מחפש סט בולמים בפורומים ל206 אני בטוח שבזמן קצר תמצא משו שיתאים לרכבך .

מוזיל את ההשקעה משמעותית .

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...