Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום דבר מיוחד בפאסאט הזו ומחירה. היא אינה מפוארת יותר מהממוצע לקטגוריה שלה, לא יקרה יותר לאחזקה וגם לא יותר זולה לקניה. בעיקרון כל המכוניות המשומשות, למעט קטנטנות חדשות יחסית ומכוניות נישה זעירות היצע, נמכרות הרבה מתחת למחירון ובחלק זעום ממחירן כחדשות.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שים גם לב שהרבה מאוד מכוניות "מנהלים" מפוארות וישנות הפילו הרבה (מאוד) מערכם בשל צריכת הדלק הגרועה מאוד שלהן.

מחיר הדלק היום כמעט ולא מאפשר נסיעה ברכב שצורך 1 ל-7 ק"מ לליטר.

 

אני מכיר מישהו שקנה שברולט אימפלה יפיפיה, ענקית ומפוארת, מאובזרת בכל טוב, עם מנוע 3.4 ליטר בפחות מ- 20 אלף ש"ח.

הבעיה הקטנה... היא עושה משהו כמו 1 ל- 6 או 7 ק"מ לליטר :-)

ולכן אם משקללים את מחיר הדלק כחלק ממחיר אחזקתו של רכב מגלים שאחזקתו היא יקרה מאוד. רכבים בעלי צריכת דלק גרועה "מפילים" הרבה מערכם. טעות נפוצה היא להסתכל רק על עלות הקניה ולא על עלות האחזקה הכוללת.

 

אבל כמובן - אם אתה חובב רכב, מחזיק אותו בתור רכב שני, נוסע איתו רק בסופי שבוע וכו' - כל העניין הכלכלי חסר משמעות :-)

פורסם

שים לב שגם אאודי A6 שנת 2001-2002 יעלה לך רק 30K.

למה? כי אלו כוחות השוק. למכוניות יוקרה יש מספר מאפיינים רלבנטיים:

1. המחיר ההתחלתי שלהן גבוה שלא לצורך; פעם אחת בגלל שהן מכוניות יוקרה, ופעם שניה בגלל המכס הגבוה (תקף לכל אוטו בארץ).

2. אנשים שקונים אותן מעוניינים ביוקרה (באיך שזה נראה) ולכן אין הרבה שוק למשומשות כאלה.

המסקנה מהנ"ל: המחיר של המכוניות האלו, יחסית למחיר כחדש - צונח פלאים.

 

 

אז כמובן שהאחזקה עדיין יקרה כפי שהאוטו היה כמעט כחדש, אבל אתה עדיין מקבל אוטו יחסית טוב, עד כדי התיישנות. צריך כמו כן לשים לב שלא דין התיישנות של פאסאט כשתיישנות של יונדאי אקסנט למשל. בפאסאט שמטופל טוב* תצרוכת הדלק לא תרד עם הזמן. אמנם זה יהיה פחות חסכוני מחדשות, אבל זה רק כי החדשות מיוצרות לחסכון. אמנם טיפול יעלה לך יותר מאוטו זול יותר, אבל ההתייחסות ביחס למחיר הרכב לא רלבנטית (כמובן שאשר האוטו עולה 20K וטיימינג יעלה לך 3000 זה X% גבוה מהאוטו), כל עוד אתה לוקח את זה בחשבון.

 

לסיום אומר שמנסיעה עם פאסאט 2000 (מחיר 20K ופחות) לעומת קוראני חדש (שנת 2012 - מחיר...? 110-120K) אני יכול לבשר לך שאין שום סיבה לקנות את הקוראני הממוצע, הוא פשוט אוטו פחות טוב, גם במחיר האחזקה המעט יקרה יותר של אותו פאסאט ישן.

 

* כמובן, שהבעיה בקניית רכב משומש, היא הסיכון, ועל זה יפול דבר.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
שים גם לב שהרבה מאוד מכוניות "מנהלים" מפוארות וישנות הפילו הרבה (מאוד) מערכם בשל צריכת הדלק הגרועה מאוד שלהן.

מחיר הדלק היום כמעט ולא מאפשר נסיעה ברכב שצורך 1 ל-7 ק"מ לליטר.

 

אני מכיר מישהו שקנה שברולט אימפלה יפיפיה, ענקית ומפוארת, מאובזרת בכל טוב, עם מנוע 3.4 ליטר בפחות מ- 20 אלף ש"ח.

הבעיה הקטנה... היא עושה משהו כמו 1 ל- 6 או 7 ק"מ לליטר :-)

ולכן אם משקללים את מחיר הדלק כחלק ממחיר אחזקתו של רכב מגלים שאחזקתו היא יקרה מאוד. רכבים בעלי צריכת דלק גרועה "מפילים" הרבה מערכם. טעות נפוצה היא להסתכל רק על עלות הקניה ולא על עלות האחזקה הכוללת.

 

אבל כמובן - אם אתה חובב רכב, מחזיק אותו בתור רכב שני, נוסע איתו רק בסופי שבוע וכו' - כל העניין הכלכלי חסר משמעות :-)

 

הבעיה היא שרק בארץ החליטו שזה סיגמנט מנהלים. הפאסאט היא משפחתית גדולה או פול סייז. הסופרב למשל היא מנהלים. בארץ החליטו שכל משפחתית גדולה היא גם מכונית מנהלים והמיתוג פוגע בתמחור כי זול מדי עלול לגרום לרכב לא להיות מספיק יוקרתי עבור מנהלים.

פורסם

זהו נובע מכמה דברים,

 

אבל חשוב לדעת, מה שעולה בזול בסוף תמיד עולה ביוקר!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
זהו נובע מכמה דברים,

 

אבל חשוב לדעת, מה שעולה בזול בסוף תמיד עולה ביוקר!

 

 

צר לי לבשר לך שאתה מדבר שטויות.

ברשותנו פאסאט 98׳- ממש ״עתיקה, אז כמה נתונים לכל אלה שזורקים פה שטויות כמו צריכת דלק 1 ל-6:

תן לי לחדש לך שהצריכה הנוכחית היא אחת ל9.5 ב70% נסיעה עירונית בחיפה, ומעט מאוד בינעירוני.

1 ל-9.5 בדרך שרובה עירונית לא מבייש שום רכב נורמלי אחר(לא חשמלי,מיני)

 

לגבי טיפולים?

5 שנים בבית ועוד לא נכנס למוסך עקב ׳תקיעה׳ או משהו מיוחד מלבד דברים שכל אוטו דורש (טיימינג,שמנים).. מי ייתן ושזה יישאר כך :-)

למה המחיר נמוך? לא אכפת לי, אני נהנה מזה.

 

רכב נורמלי וממוצע, הדבר היחיד שבאמת מציק ברכב זה הפלסטיקה הנוראית :(

פורסם

צר לי לבשר לך שלא ירדת לסוף דעתי,

 

ניסיון חיי לימד אותי שהזול הוא היקר,

אין לי דבר וחצי דבר נגד VW ההיפך! אני מעריץ את מנועי הTDI והSDI על השרידות שלהם,

 

אנא תן לי לשים דברים על דיוקם,

אם נניח מחירון של רכב מסויים הוא 30K, ומישהו מוכן לשחרר את הרכב הנ"ל בסכום של תרייסר אלפים,

זה ישר מדליק מנורה אדומה, - לזו כיוונה דעתי,

 

אני מקווה שהעמדתי את דבריי על דיוקם,

ומי יתן שהפלסוואגן שלך תגיע למעמד אספנות ללא שום תקלה מיוחדת :-)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
צר לי לבשר לך שלא ירדת לסוף דעתי,

 

ניסיון חיי לימד אותי שהזול הוא היקר,

אין לי דבר וחצי דבר נגד VW ההיפך! אני מעריץ את מנועי הTDI והSDI על השרידות שלהם,

 

אנא תן לי לשים דברים על דיוקם,

אם נניח מחירון של רכב מסויים הוא 30K, ומישהו מוכן לשחרר את הרכב הנ"ל בסכום של תרייסר אלפים,

זה ישר מדליק מנורה אדומה, - לזו כיוונה דעתי,

 

אני מקווה שהעמדתי את דבריי על דיוקם,

ומי יתן שהפלסוואגן שלך תגיע למעמד אספנות ללא שום תקלה מיוחדת :-)

 

עכשיו שהסברת את עצמך, הבנתי ואני מסכים איתך לגמרי,

אבל כל דבר צריך לבדוק- במידה והמחירון 30 ומוכרים אותו בחצי מזה, יש מצב שמשהו לא בסדר,

אבל יכול להיות מקרה של מחיר מתחת למחירון, והרכב במצב טוב. לפי דעתי כל רכב תלוי באקזמפלר הקיים.

 

שורה תחתונה: אם אתה אוהב את הרכב, עושה רושם טוב, ורק המחיר הוא מה שתמוהה, לך לבדיקה :)

פורסם

מסכים איתך, רק לא סומך על בדיקות, אני בודק בעצמי, כי מכוני בדיקה הם כמו מכוני ליווי,

מנסים להעיף כמה שיותר רכבים בכמה שפחות זמן,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK


×
×
  • תוכן חדש...