Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

קודם כל, אני אומר לך משהו שאמרתי לאלי מוקדם יותר: זה לא שאני חושב שאתה איזה עבריין תנועה נתעב או משהו. קח את זה בקלות.

 

אבל עיכוב? בחייך, אולי של שתי דקות. זה כמו להתעקש לשבת בקרון הראשון ברכבת כדי ״להגיע מוקדם יותר.״

 

אגב, אני לא לגמרי נגד להיות אסרטיבי עם נהגים אחרים, אבל מבלי ליטול על עצמי סיכון להתנגשות. לרוב זה מתבטא בהצבת הרכב בצמוד לצד שאני לא רוצה שידחפו לי ממנו (במקום להתרחק לצד השני), בין אם זה מנתיב סמוך ובין אם זה מנתיב נגדי חסום.

 

אבל - וכאן נמצא ההבדל - זה רק כשהנדחף עדיין רחוק ולמעשה טרם החל להידחף. כמו שדייב טרנר אמר לי, אפשר ״לאותת״ עם הרכב עצמו, אבל רק אם עשית את זה מספיק זמן מראש כדי לתת לאחרים להגיב.

 

חן במקרה הזה לא יודע מה הולך בירושלים[...]המצב הרצוי היה לא להיכנס לצומת לא פנוי, אבל אם המצב הוא "אני אעמוד וכל היתר יעברו מימין ומשמאל" באמת אפשר לעמוד ככה כמה שעות בהגזמה, ו3-4 מחזורי רמזור לכל הפחות.

 

אני מזכיר לך שהייתי וגם נהגתי בכמה מקומות שגורמים לנהיגה בישראל להיראות מעולה.

 

ובמקרה הזה, הימנעות ממריבה עם הנהגת אין פירושה המתנה מעבר לצומת.

 

ואגב, אם הצומת חסום לגמרי ולמשך זמן, אין לך ברירה אלא להידחף לתוכה גם כן, אחרת רק האפיק הניצב של הצומת יתקדם. זה שקול למצב שהרמזור לא עובד, רק שזה לא קורה מפאת תקלה כי אם בשל מצב התנועה.

 

מי לא חי בתוך עמו עכשיו?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

השרשור הזה לא יכול להיות נטול מוח במובן שהוא ישמש רק להעלאת סרטונים מבלי שתגובות יישמעו ולקחים יופקו.

...

אני רק שאלה; מי אתה זוכר שהפיק אי אלו לקחים מהשרשור הזה? אני מתכוון בפרט לאלו שמעלים סרטונים ומקבלים ביקורות (אבל אשמח לכל אחד אחר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני אומר לך משהו שאמרתי לאלי מוקדם יותר: זה לא שאני חושב שאתה איזה עבריין תנועה נתעב או משהו. קח את זה בקלות.

 

תודה רבה.

עכשיו אני יכול לישון בשקט.

 

אבל עיכוב? בחייך, אולי של שתי דקות. זה כמו להתעקש לשבת בקרון הראשון ברכבת כדי ״להגיע מוקדם יותר.״

 

שתי דקות פה, שתי דקות בצומת הבאה, שתי דקות בצומת לאחר מכן.

צריך מחשבון?

 

אגב, אני לא לגמרי נגד להיות אסרטיבי עם נהגים אחרים, אבל מבלי ליטול על עצמי סיכון להתנגשות. לרוב זה מתבטא בהצבת הרכב בצמוד לצד שאני לא רוצה שידחפו לי ממנו (במקום להתרחק לצד השני), בין אם זה מנתיב סמוך ובין אם זה מנתיב נגדי חסום.

 

המסתכן בהתנגשות זה אותו בן אדם שלא יודע באיזה נתיב הוא נמצא ולאן הוא ממשיך ואיזה רמזור מכוון אליו.

בשביל להקל עליך - שני העבריינים + הגברת האסטרונאוטית בסוף.

 

מי לא חי בתוך עמו עכשיו?

 

ראה את התגובה למעלה.

מש"ל.

 

(לשאר פשוט כבר אין לי כח להגיב לך)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

שתי דקות פה, שתי דקות בצומת הבאה, שתי דקות בצומת לאחר מכן.

 

לא. שתי דקות בסך הכל. יודע מה, אז ביום קשה תתעכב פי שש מזה. זהו. אז מה? זה עיכוב בעל משמעות למישהו?!

 

המסתכן בהתנגשות זה אותו בן אדם שלא יודע באיזה נתיב הוא נמצא ולאן הוא ממשיך ואיזה רמזור מכוון אליו.

 

לרגע לא אמרתי אחרת. אבל הם לא מסתכנים בהתנגשות עם עץ אלא איתך. אתה אמור לעשות מה שאתה יכול כדי למנוע את המגע עם הרכב שלך.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום נסעתי הביתה מהעבודה במונית, והייתה את ההפגנת הנכים הזאת בתל אביב, אז היה פקק מטורף בכביש 1 לקראת היציאה לקיבוץ גלויות ולה גווארדיה.

הרוב דווקא התנהלו בסדר גמור, אבל תפס לי את העין שכל מי שעקף את הפקק בשול היו בעלי ג'יפים ומרצדסים למיניהם (כולל אחד ש"טס" בלי בושה על איזה 70-80). כנראה שככל שהרכב יקר יותר ככה הבעלים שלו בן אדם אפס וקטן יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. שתי דקות בסך הכל. יודע מה, אז ביום קשה תתעכב פי שש מזה. זהו. אז מה? זה עיכוב בעל משמעות למישהו?!

 

מי שמך להחליט האם 2 דקות או 6 דקות או אפילו שניה זה בעל משמעות?

אותם נדחפים לא ראויים להיות על הכביש.

ואתה מצטרף אליהם ברגע שאתה מחליט לאחרים על הזמן שלהם.

 

לרגע לא אמרתי אחרת. אבל הם לא מסתכנים בהתנגשות עם עץ אלא איתך. אתה אמור לעשות מה שאתה יכול כדי למנוע את המגע עם הרכב שלך.

 

וזה התפקיד שלי שאחרים יצייתו לחוקים?

אני גם יכול לא לצאת מהבית בכלל כדי למנוע את התאונה של המפגרים.

אם הגברת החליטה ליסוע לתוך נתיב לא שלה, היא אחראית בלעדית על התוצאה.

גם נסעה באדום וגם נסעה לנתיב לא נכון.

 

מה אתה בכלל מתווכח איתי?

יש כאן כמה אנשים שלא מצייתים לחוק בסירטון - אני לא אחד מהם.

מספיק כבר!

אתה חי בשביל להתווכח?

 

כמו שyohai71 אמר, אתה לא נותן כאן שום פניני חוכמה ואתה לא מלמד פה אף אחד.

אתה סתם מתווכח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה התפקיד שלי שאחרים יצייתו לחוקים?

אני גם יכול לא לצאת מהבית בכלל כדי למנוע את התאונה של המפגרים.

אם הגברת החליטה ליסוע לתוך נתיב לא שלה, היא אחראית בלעדית על התוצאה.

גם נסעה באדום וגם נסעה לנתיב לא נכון.

 

מה אתה בכלל מתווכח איתי?

 

אני לא אוהב טיעוני TV QVOQVE אבל מאחר ואני ״סתם מתווכח״ אז הרי לך:

 

אתה אמרת ש״מי יעשה את העבודה המלוכלכת של שמירת זכות קדימה וסדר בכביש?״ במשמע שאתה רואה את עצמך אחראי לכך. אז לזה אתה אחראי אבל למניעת התנגשות אין לך, לטענתך, אחריות?

 

אז לא, אתה כן אחראי לעשות הכל כדי למנוע התנגשות שמערבת את רכבך, גם אם גרימת המצב מקורה בהתנהגות של נהג אחר. זו מהות הנהיגה המגננתית. זו לא שאלה של חוקים כי אם של בטיחות.

 

למקרה ששכחת, קיומו של מושג זכות הקדימה ושל חוקי תנועה בכלל, נועד קודם כל למנוע התנגשות. לאפשר למר נדב להגיע ליעדו בשיא זמן - זה בעדיפות שניה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק שאלה; מי אתה זוכר שהפיק אי אלו לקחים מהשרשור הזה? אני מתכוון בפרט לאלו שמעלים סרטונים ומקבלים ביקורות (אבל אשמח לכל אחד אחר).

אני רוצה להאמין שיש כאן אנשים עם רמת משכל גבוהה מספיק כדי להבין אילו התנהגויות וטענות לאמץ לעצמם ואילו לא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה שאנשים לא תמיד מודים בטעויות שלהם ע"ג האינטרנט לא מוכיח שהם לא הבינו שהם טעו וישתפרו בעתיד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...