Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מאשים את את הנהג, הרי הוא נוהג על קורולה מודל 98 בערך, אני משער שהיא ידנית, וכולנו יודעים כאן כמה היא מטוס הקורולה רוצחטטתת, בטח הוא בטעות זרק קלאץ' והרכב עף לו, אז הוא שבר את ההגה ימינה בשביל למנוע תאונה!

 

נהג מקצוען ביותר!

 

:lol:

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

היה לי סרטון קורע מצחוק על נהג שמ*ק, שעל אי תנועה רצה לעבור, אבל נהג על פיאט, הגיבור.

מנסה כך, מנסה אחרת, אך לא מצליח לעבור בצומת הסוררת.

עולה על אי תנועה, חוזר חזרה למטה, מנסה שוב ותוצאות? -בלטה.

בשלב זה תפס אותי צחוק, והרכב לידי התחיל לצפור ולצעוק,

הפיאט נבהל, ומייד התאפס, את הצומת עבר כמו אדיוט רופס.

למה כל זאת אני רק כותב ולא מראה בסרטון,

כי המצלמה מחקה אותו.

אמא 'שלה יונה.

 

עד שזכרתי להעלות הבייתה את הכרטיס זיכרון...

המטומטם ניסה בלי שום סיכוי, ובלי שום מרווח גחון,

לעלות על אותו אי-תנועה מבטון.

אם היה את הווידאו היה ניתן לשמוע אותי מתגלגל מצחוק,

על עד כמה אפשר להתנהג, לחשוב ולנהוג כמו ש...מוק.

 

ונדבקו לי החרוזים. עמכם הסליחה.

אני מה-זה מבואס שאין לי את הסרטון להעלות לפה, אני פשוט נקרעתי ברכב מצחוק (כמה שניות של הצחוק-מפחיד-החתולים שלי, והייתם שוכחים את התגובות הקורעות של דרור :lol: [או נכנסים לממד...]). ממש נקרעתי. מדרכה גבוהה הייתה על האי תנועה הזה, והאדיוט החליט שהוא רוצה ימינה במקום ישר, אחרי שעמד ברמזור ונעמדתי מאחוריו במשך מספר שניות.

בסוף הוא גם המתין ברמזור, גם עלה וירד מהמדרכה עם האוטו חסר מרווח הגחון שלו, וגם נסע ישר- ואלוהים יודע אם הצליח להסתובב בסוף או לא.

:lol: :lol: :lol:

הזוי ביותר. מזמן לא נגנבתי ככה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ברווז, מה גודל כרטיס הזיכרון שלך?

(אני די משוכנע שבעולם מקביל של חנונים השאלה הזו עונה להגדרה של הטרדה מינית) :lol:

4 ג'יגה.

כן, יש לי קטן. יש לך בעייה עם זה?!

 

:lol: :lol: :lol:

 

בלק כאוס, הנה, יש לך ציטוט חדש. ממליץ לשים אותו בסדר כרונולוגי עם מה שכבר יש לך שם.

 

אולי הגיע הזמן לשים כרטיס יותר גדול.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
4 ג'יגה.

כן, יש לי קטן. יש לך בעייה עם זה?!

 

:lol: :lol: :lol:

 

בלק כאוס, הנה, יש לך ציטוט חדש. ממליץ לשים אותו בסדר כרונולוגי עם מה שכבר יש לך שם.

 

אולי הגיע הזמן לשים כרטיס יותר גדול.

 

שלא תגיד אחרי זה שדבריך הוצאו מהקשרם :twisted:

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

 

נהג מוכשר של אויס.

 

ותודה לנדב(bigfoot7375nadav) על הקישור לתוכנה שעורכת את הסרטונים.

 

מצחיק - המשרד שלי מולך :-D

פורסם
4 ג'יגה.

כן, יש לי קטן. יש לך בעייה עם זה?!

 

:lol: :lol: :lol:

 

אולי הגיע הזמן לשים כרטיס יותר גדול.

 

לי אין שום בעיה עם זה! :oops:

 

נראה לי שעדיף לך, כשקניתי את המצלמה היה לי כרטיס של 2 גיגה- ובכביש החוף באזור חדרה שוטר כורז לי "איביזה אתה נוסע על 130 תוריד מהירות"

 

עכשיו אני יכול להישבע שלא הייתי קרוב למהירות הזו, כנראה עיצבן אותו שעקפתי אותו :roll:

 

כשהגעתי בערב הביתה לא היה זכר לסרטון :cry: החלטתי לקנות כרטיס 32 וזה קנה לי שקט לשבוע צילום בנסיעה הממוצעת היומית שלי, אני מניח שגם 16 יספיק אבל ההבדל במחירים לא היה משמעותי אז כבר קניתי 32.

 

קובי לגבי התאונה שהעלת, שמת לב שכמעט נכנס בך עוד רכב (של בזק נראה לי) כמה שניות לפני והוא הצליח להתחמק בשנייה האחרונה? הסתדרת עם הנהג השני או שאתם מערבים ביטוחים? ובכללי אם אתה לא מודה באשמה בפניו/בכללי, ההמלצה המשפטית שלי היא להוריד את הסרטון מהרשת :type:

 

אגב הנתיב הימני היה יחסית רחב, למה זלגת קצת לנתיב השמאלי?

פורסם

נחפש אחד במחיר שפוי, תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
תאונה, הפעם שלי.

FhCsX1Vf8xs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מצטער עבורך. ועבור הנהג השני שנאלץ לשלם על טעותך.

אני לא מבין, הנתיב הימיני היה פנוי, מדוע ניסית להשתלב לשמאלי?

זה בדיוק סוג הטמטום שאני נתקל בו יום יום.

 

תיצמד לימני (כשהוא פנוי!), בדוק שאין רכב משמאל שרוצה להתשלב לימין. ותן גז, ולא ומעט.

תאונה ממש מיותרת.

 

כנ"ל בכביש מהיר שאנשים מנסים ישר להתשלב בכביש אחרי שעמדו בשול.

צריך לאותת שמאלה, להאיץ בצורה מבוקרת על השול, ורק שצוברים מהירות המפשרת השתלבות בבטחה, משתלבים.

באמת אנשים, קצת הגיון..

פורסם
נחפש אחד במחיר שפוי, תודה.

 

חפש בבאג... המחירים שמה היו הכי זולים לכרטיסי זיכרון (או באקדומון, משהו של האוניברסיטאות).

פורסם
מצטער עבורך. ועבור הנהג השני שנאלץ לשלם על טעותך.

אני לא מבין, הנתיב הימיני היה פנוי, מדוע ניסית להשתלב לשמאלי?

זה בדיוק סוג הטמטום שאני נתקל בו יום יום.

 

תיצמד לימני (כשהוא פנוי!), בדוק שאין רכב משמאל שרוצה להתשלב לימין. ותן גז, ולא ומעט.

תאונה ממש מיותרת.

 

כנ"ל בכביש מהיר שאנשים מנסים ישר להתשלב בכביש אחרי שעמדו בשול.

צריך לאותת שמאלה, להאיץ בצורה מבוקרת על השול, ורק שצוברים מהירות המפשרת השתלבות בבטחה, משתלבים.

באמת אנשים, קצת הגיון..

 

+1

קודם כל שמח שאיש לא נפגע, ורק התכווצ'ץ קצת פח (שזה התפקיד שלו בסופו של דבר)

אבל אני שותף מלא לביקורת, אם למדת משהו מהתאונה הזאת, זה טוב. אם מישהו אחר למד משהו מצפייה בסרטון - עוד יותר טוב!

סה"כ זה פורום וטוב שהעלת את הסרטון כדי שאחרים יוכלו ללמוד ממנו (היום כמעט קרה לי דבר דומה כאשר נהגת החליטה לעבור לנתיב פנוי יותר, יאמר לזכותה שאותתה, חיכתה כנראה שאגיע ממש עד אליה כדי לצאת (אין נתיבים משמאלי, הייתי מופתע אך מוכן, בלמתי וסטיתי אולי קצת שמאלה)

עוד נקוד לביקורת: עשית תאונה קלה, עמוד בימין הדרך, יש שם אפילו קטע שנראה פנוי. ככה זה מתכון לתאונה נוספת.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...