Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
rotem182, התוכל לחלוק מנסיונך - עם איזו חב' השכרה הייתה לך ההתנסות החיובית?

בהנחה שפעלת עצמך על פי המלצתך, איזו חב' השכרה מטפלת ברכב במוסך של פיאט?!..

כמו כן, עבור שני הרכבים שהזכרת - איזו תקופה הם היו ברשות המשפחה? (חלון הזמן בו לא היו שום תקלות)

 

קלאוטו מטפלת במוסכי פיאט.

נייס השכרה מטפלת במוסכי פיאט.

 

 

בכל מקרה - טיפולים בפיאט פנדה\פונטו הם כל 20 אלף ק"מ, כך שרכב השכרה לא אמור לעבור יותר מ-2-3 טיפולים בחיי ההשכרה שלו.

מה עוד, שאפשר לחשוב שההשכרה גומרת את הרכבים האלה - מדובר ברכבים סופר עמידים ולכן הם מככבים בחברות השכרה ברחבי העולם, וכך היה גם בישראל עד לרגע שבו המציאו יונדאי גטס בלי כריות אוויר והסירו עוד אבזור בטיחותי רק כדי למכור את הג'אנק הזה בזיל הזול. בכל פיאט פונטו יש 2 כריות אוויר ו-ABS, דבר שהפך אותה ליקרה מדי לחברות ההשכרה והוריד את הפופולאריות שלה.

פורסם

ראיתי פיאט גרנדה 2008 ודי התלהבתי מהרכב .

 

השאלה היא במידה ואני אצטרך את הרכב ל 3 שנים הקרובות , האם הגרנדה היא השקעה נכונה או שעדיף לי ספייס 2006 ? שעולה הרבה פחות ממנה ?

 

עד כמה האמינות של ספייס היא פחותה לעומת הגרנדה ?

הבנתי שהגרנדה הרבה יותר מהנה לנהיגה ...

 

שוב תודה

פורסם

במידה ואתה אכן מיתכוון להחזיק בה לשנים הקרובות אכן הגרנדה השקעה מצויינת, אתה מקבל רכב בטוח עם 5 כוכבים בעל עיצוב צעיר ומודרני, בעל מירווח פנים הגדול ביותר במכוניות הסופר מיני וגם אמינות מצויינת כי מדובר בידנית.

 

וכל זה במחירי שחיטה ביגלל הסטיגמה בישראל! שווה כל שקל!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...