Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בית דגן, זה פשיטת רגל, רק אם אין פתרון אחר הייתי הולך לשם,

במקרים מסובכים ובד"כ הוא מספק מענה לכולם, אני מעדיף את נרי דורון מרמה"ש,

במקרים קלים עד בינוניים את בועז מרחוב ז'בוטינסקי בת"א,

ובשאר לשיקולך,

דרך אגב יש בראשל"צ אאל"ט סוג של ביטוח, בעלות של כ 600 ש"ח לשנה, לא יודע מה טווח הכיסוי

רופאים מתמחים :

עיניים חווי צרפתי במונסון,

עור, שכחתי את שמו אבל גם הוא במונסון,

אונקולוגית - בבית ברל

פורסם

בצבא, שהכלב היה מתייבש, היינו תוקעים לו אינפוזייה בעורף (יש לזאבים שם ריק במיוחד בישביל זה), מה הקשר בטן ריקה ?

 

יצא לך לשאול את השאלה הזאת ?

 

יש המון דרכים לטיפול בייבוש בכלבי זאב, התשובה שקיבלת מוזרה מאוד, ממליץ לך לבדוק לעומק.

פורסם
איפה יש ווטרינרים כאלה באיזור ירושלים?

ואם כבר מדברים על הנושא: ביטוח בריאות לכלב, כדאי לעשות, או שזה סתם משהו של חברות הביטוח כדי לשנורר כסף?

 

ד"ר בני ספיר.

הוא מקצוען בצורה בלתי רגילה!

מעולם לא טעה עם דיאגנוזות לחיות שלנו. (ויש לנו המון חיות במשפחה.)

היה לפני כ15 שנים מקרה עם אחד הכלבים (ז"ל).

בני אמר שננסה לתת לו סטרואידים ואם זה לא יעזור, אז הכלב לא יצא מזה וכדאי לשקול המתת חסד.

אנחנו לא הסכמנו ולקחנו אותו לבית החולים הוטרינרי בבית דגן.

עשו לו שם בדיקות שלא היו מביישות את המכון לחקר המוח.

נתנו לו טיפולים מכל הסוגים.

לבסוף כעבור שבוע, הכלב מת מוות.

כל הטיפול בכלב עלה לנו יותר מ8000 ש"ח!!

בני לא היה לוקח שקל על הטיפול בסטרואידים ועל המתת החסד (במידה והיה צריך).

 

יש חילוקי דעות לגבי האופי שלו. (הוא קצת שחצן וחסר טאקט).

אבל מבחינה מקצועית הוא פשוט אלוף!

 

אני התנדבתי אצלו במרפאה בצעירותי (לפני 18 שנה! וואו, אני זקן! :shock: ).

לא נתקלתי במקרה אחד שבו (לדעתי) הוא לא נהג ביושר והגינות.

על המתות חסד הוא לא גובה תשלום.

 

יש כמה סוגי ביטוחים.

יש ביטוח במרפאה עצמה.

בדרך כלל זה כולל חיסונים שנתיים+בדיקת שיניים+הנחות על בדיקות מעדה/רנטגן וכו'.

 

לכלבה שלי יש ביטוח "שי לידיד".

זהו ביטוח רפואי+צד ג' למקרה שהיא גורמת נזק (לא עלינו טפו טפו חמסה חמסה כיסא קפיצה).

 

זה ביטוח שמכסה טיפולים רפואיים עד גובה של כ12 אלף ש"ח בשנה. (יש השתתפות עצמית שולית יחסית).

ביטוח כנגד תביעות צד ג' עד גובה של כמיליון ש"ח.

 

אני כבר השתמשתי בביטוח.

הכלבה שלי נאלצה לעבור בדיקת דם + טיפול בשעלת.

סה"כ גובה הבדיקה+הטיפול היה קצת יותר מ500 ש"ח. (הטיפול הראשון לא צלח ולכן נאלצה לעבור שוב. מכאן המחיר הגבוה)

קיבלתי החזר מהביטוח כ430 ש"ח. (הפרמיה לא מתייקרת!)

 

עודד.

 

אין גילוי נאות!

אין לי שום קשר מסחרי לבני ואני לא מקבל ממנו אחוזים על לקוחות שמגיעים דרכי. (הלוואי שכן).

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

עודד, כמה עולה הפוליסה הנ"ל לשנה?

מבחינת צד ג', יש לי סעיף בפוליסת הדירה בנושא נזקים לצד ג' ע"י הכלבה. האם מדובר בפוליסה שלך בפיצוי או שיפוי במקרה של נזק לצד ג'?

פורסם

הפוליסה עולה כ1000 ש"ח לשנה. (לא זוכר במדוייק).

 

פוליסת ביטוח הדירה מכסה מקרים בהם הכלב גורם לנזק בתוך הדירה בלבד.

במקרה הנ"ל, הפוליסה מכסה בכל מקום. (ללא חובת רצועה ומחסום פה, כל עוד לא מדובר בגזע "מסוכן").

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
בצבא, שהכלב היה מתייבש, היינו תוקעים לו אינפוזייה בעורף (יש לזאבים שם ריק במיוחד בישביל זה), מה הקשר בטן ריקה ?

 

יצא לך לשאול את השאלה הזאת ?

 

יש המון דרכים לטיפול בייבוש בכלבי זאב, התשובה שקיבלת מוזרה מאוד, ממליץ לך לבדוק לעומק.

 

שלום לכולם,

לא תאמינו - היום טיפל בכלב (הגיע עד אלי הביתה) וטרינר. אחרי בדיקה קצרה הוא גילה שלכלב בכלל יש גידול סרטני חמור במעיים (הנוכל המקומי טען ש״משהו מוזר״ שם, אבל לא ידע להגיד לי) הכלב עם חורים בקיבה (זה למה הוא לא אוכל) - הכלב היום נרדם לעד, יהי זכרו ברוך.

כל הטיפול (וטרינר הגיע אלי עד לבית מרחק של 20 ק״מ + חזרה לקליניקה שלו + בדיקה + הרדמה) 400 ש״ח. סכום הוגן בהחלט. שלא נדבר על היחס החם, אשריו.

טוב עכשיו הדבר היחיד שמעניין אותי זה ה-1350 שקל שהנבלה עשק מאימי הבוכייה (ניצל אישה בת 50 שהגיעה עם כלב סופני כדי ״לתפור קופה״) אני מתכוון להיכנס באבי אביו. אסור לנבלות כאלה לקבל תעודת רופא. אנטיפט מסריח. מה עושים?

פורסם

קח מהוטרינר האחרון מכתב חתום לגבי הממצאים וכל אופן הטיפול שלו פלוס חשבונית.

 

לך לבית משפט ותוכיח שם רשלנות רפואית של הוטרינר הגנב ותקווה לקבלת החזר במסגרת רשלנות רפואית

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לפני פניה לבית משפט, הייתי פונה להסתדרות הרופאים הוטרינריים בישראל. http://www.isrvma.org/

יש להם ועדת אתיקה מקצועית.

בדוק איתם האם הוטרינר המטפל הוא חבר בהסתדרות.

שאל אותם אילו צעדים הם יכולים לנקוט נגדו אם יתברר שהתרשל בטיפול וגבה סכומים מופרזים.

 

אגב, העובדה שאימך היא אשה בת 50 היא לא רלוונטית.

גם אם היה מדובר ב"גבר-גבר" בן 30 יש בהתנהגות הוטרינר טעם לפגם.

פורסם

וטרינרים זה מאפיה אחת גדולה כולל את ההסתדרות שלהם.

חבל על הזמן שלך, תחשוב על זה כשיעור לחיים :(

אודי A4

דימה.

פורסם

לכל פעילות שנעשת יש מחירון

לכן, הגיוני כי קריאה בלילה, יחד עם בדיקת דם, ביצוע בדיקות נוספות, וכדומה, יגיעו ל1350 שקלים כולל מעמ

הכלב הקטן שלי עולה 590 שקל לזריקות בלבד כל שנה. עבור חבישה (של בד) לקחו ממני מחירון 85 שקלים, עבור כובע (מנורה) 65 שקלים, וכדומה. זה כי הוטרינר שלי החליט שהוא מוכר הכל לפי מחירון ללא שקל הנחה

מצד שני, בריאות הכלב שלי חשובה. לכן אני משלם. הוגן? אני בטוח שלא.

הכלב עבר גם סדרת ניתוחים בבית דגן, 3 ימי אשפוז לדעתי, כולל 2 ניתוחים ב-2 מקומות שונים, ב-2 זמנים שונים במהלך שלושת הימים, כולל הרדמה ותרופות, יצאתי עם 3400 שקל הוצאות. מנגד, הוטרינר שלי עשה לכלב ניתוח הרניה טבורית קטנה בבטן. עם חבישה וכובע יצאתי עם קרוב ל-2000 שקל וזה לקח שעה וחצי.

פורסם
לכן, הגיוני כי קריאה בלילה, יחד עם בדיקת דם, ביצוע בדיקות נוספות, וכדומה, יגיעו ל1350 שקלים כולל מעמ

 

לא "הגיוני"... מאוד יקר.

הוטרינר שלי הוא יקר והוא לא מגיע לסכום כזה, גם על קריאה בשישי בלילה, כולל פתיחת המרפאה, בדיקה, תפירה וכו'.

בניגוד למה שתיארת, הכלב לא עבר שום פרוצדורה, רק בדיקות דם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפי כל מדד שראיתי באינטרנט לעלות של טיפול ובדיקות דם, המחיר יקר. בנוסף הוטרינר הראשון לא ביצע אבחנה מלאה של המצב , אילו הייתה ניתנת אותה האבחנה שנתן הוטרינר השני - סביר להניח שהכלב היה מורדם ולא היה צורך ללכת לוטרינר אחר.

 

גם אם הסתדרות הוטרינרים היא "מאפיה" (אפשר להעלות טענה כזו נגד כל גילדה מקצועית, מה גם ש- ave לא טרח לציין על מה מבוססת ההצהרה שלו), יש תחרות רבה בין וטרינרים ולכן איש מהם לא שמח שמועלות נגדו תלונות באיגוד המקצועי שלו.

 

לכן, בשלב ראשון יש לאסוף את המידע המדוייק לגבי הטיפול: אילו תרופות ניתנו, אילו בדיקות בוצעו, מה נכתב בקבלה, וכו'.

יש לפנות אל הוטרינר ולעמת אותו עם הטענות על העלות ועל חוסר המקצועיות. אם לא תגיעו להסדר כספי, יש לפנות להסתדרות הוטרינרים.

×
×
  • תוכן חדש...