Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, כמו שאתם רואים בכותרת, אני מחזיק בקאדילאק 3.6 שנת 2008 יד ראשונה, ומאז שנגמר לה האחריות רק צרותע ושה

הצרה האחרונה שהיא עשתה לנו זה הבעיה הזאתי, משהתחיל הגשם כל פעם שיורד נכנס לנו מים לאוטו זה בדרך כלל בקורה איפה שנהג מעליו, עכשיו מעניין אותי למה זה קורה?

יכול להיות גומיות יבשות? ואם כן מה הפתרון? אמרו לי למרוח וזלין, יעזור?

פורסם

כמו ש-Rule2k אמר, ייתכן מאוד והמרזבים שיש בסאנרוף נסתמו מלכלוך.

אצלי גם הייתה בעיה דומה כשחורף שעבר התחילה להופיעה נזילונת בשטיח של אזור הנוסע, בד"כ אני מקפיד לנקות כמה פעמים בשנה את המרזבים הללו אבל העצלנות שלי הובילה לזה..

עם לחץ אוויר או צינור מים אפשרי לנקות את המרזבים הללו.

סרטון נחמד שממחיש איך ניתן לנקות:

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם

אין לי מילים כדאי להודות לכם, תודה רבה

לפי הסרטון בידיוק אומנם לא היה לי לא חוט ברזל ולא לחץ אוויר

אז איך שפתחתי את הגג הכל היה מלא מים שם ישר ניקיתי עם סמרטוט יבשתי ואז לקחתי שיפוד מברזל

וכופפתי אותו שיוכל להכנס בול הכנסתי והוצאתי מספר פעמים הכל היה סתום כמו שאמרתם ולאחר מכן הסתדרה הבעיה

תודה רבה!

פורסם
כמו ש-Rule2k אמר, ייתכן מאוד והמרזבים שיש בסאנרוף נסתמו מלכלוך.

אצלי גם הייתה בעיה דומה כשחורף שעבר התחילה להופיעה נזילונת בשטיח של אזור הנוסע, בד"כ אני מקפיד לנקות כמה פעמים בשנה את המרזבים הללו אבל העצלנות שלי הובילה לזה..

עם לחץ אוויר או צינור מים אפשרי לנקות את המרזבים הללו.

סרטון נחמד שממחיש איך ניתן לנקות:

 

ה' אולי נתן לו קורבט, אבל הוא עדיין שונא אותו.

גם קול מעצבן, וגם לא חושב קדימה.

 

לא הייתי מתקרב עם רסיס של WD40 לרכב.

זה טוב ויפה בידיוק לכמה חודשים, ואז צריך אוברול גומיות. מה גם שWD40 סופח לכלוך, אז ראבק, קצת היגיון.

גריז יעשה את העבודה הרבה יותר טוב, ויתן לכל הגומיות שם עוד כמה שנים.

פורסם

תעשה את זה כל תחילת חורף, ימנע נזקים .

 

 

בקיץ אפשר פעם בכמה זמן להכניס קצת מים לתעלות שינקו את הלכלוך שמצטבר לפני שהוא הופך ל"סתימה"

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

שמח לשמוע שהסתדר! :-)

וגם אני מצטרף להמלצה לעשות ניקוי כזה אחת לכמה חודשים,גם סאנרוף דורש תחזוקה אין מה לעשות.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...