Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 978
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

124 עדים ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
הטענה היא שזדורוב ידע פריטים מוכמנים, שלא היו אמורים להיות ידועים לקהל הרחב. הטענה הזאת מתעלמת מכך שככל הנראה הוא הוזן בחלק נכבד מהפרטים האלה במהלך החקירה ולא פלט אותם מרצונו החופשי ולכן הם לא בדיוק אותם פרטים מוכמנים. יותר מדי חורים יש בתיק הזה, יותר מדי כיוונים שלא נחקרו כלל ויותר מדי שאלות. קשה, גם עכשיו, לאתר מניע אצל זדורוב, והתקפת זעם לא בדיוק מסתדרת עם שיסוף גרון, שזו פעולה שדורשת מיומנות מסויימת ולפחות תכנון.

 

תגובה שנתקלתי בה באחת הכתבות בנושא הפרטים המוכמנים "כביכול"

 

 

 

 

עיקר הטענה

שלך מתבססת על השיחה שלו עם המדובב, ועל פירוט ההודאה בפני חוקריו.

לגבי השיחה

עם המדובב- טעות עשתה ההגנה שקיבלה את ההקלטה עם המדובב כראיה קבילה, מאחר ואף אחד

מטעמה לא הצליח לשמוע בבירור את מה שנאמר באותה קלטת. האסמכתה הבלעדית בענין זה

מתבססת על התמליל שערך אחד החוקרים. באופן תמוה דווקא התמליל החשוב הזה לא הועבר

לחברת תמלילים חיצונית.

וכאשר משוים את התמליל עם מה ששומעים מגלים חוסר דיוק

משווע, כשהשוטר חיבר באופן שרירותי מילים בודדות שהצליח לשמוע למשפטים.

בנוסף

לכך, אפילו התמליל המשטרתי הערוך אינו מתיישב עם העובדות הידועות ועם ההדיון

הצרוף. הוא מלא בסתירות פנימיות, משפטים ללא קשר בינהם וכו'

נקודה נוספת, אין אף

משפט בתמליל שבו זדורוב מפליל את עצמו. נכון הם משוחחים על הילדה שנרצחה, אבל את

זה הם עשו בכל הימים האלה בהם ניסה זדורוב להבין עם המדובב כיצד התבצע הרצח, וכיצד

הוא יכול להוכיח שלא יכל לבצע את הרצח הזה.

 

באשר לפירוט ההודאה בפני

החוקרים- לא מדובר בהודאה שפרטיה נמסרו מיוזמתו של זדורוב. מחד, הבין זדורוב

מהמדובב והחוקרים שהאופציה הטובה ביותר בשבילו היא להודות ברצח שלא ביצע. מאידך,

לא ידע את פרטי הרצח, והחוקרי הודיעו לו שהודאה סתמית לא תתקבל.

הפיתרון שמצא

הוא להודות שכנראה רצח ואינו זוכר את הרצח בגלל בלק אאוט. ראש הצח"מ הסכים לסייע

לו "להיזכר" במה שקרה, וכך התנהלה החקירה ע"י שאלות מנחות, כשבכל שאלה הוא מקבל

אפשריות שונות, מקבל פידפק חיובי אם הוא קולע לתשובה הנכונה, ומתבקש לחשוב על

תשובה אחרת, כאשר הוא מפספס. ולמרות זאת מסר אין סוף פרטים סותרים, לא נכונים,

ושאינם מתיישבים כלל עם המימצאים.

הפיתרון של הפרקליטות היה להבליט את התשובות

הבודדות שבהן הצליחו בסופו של דבר לכוונו אל מה שחשבו כנכון, כפרטים מוכמנים,

ואילו את התשובות השגויות, שלמרות כל מאמציהם והרמזים שנתנו לו לא הצליח לקלוע

לדעתם, הסבירו כמניפולטיביות של זדורוב, שרצה להוכיח שאינו יודע פרטים על

הרצח...

 

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

הוא שאמרתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

השופטים פסקו ואולי הם גם צודקים. בימים אחרים שעוד היה לי אמון מלא במערכות השלטון והחוק גם הייתי מאמין להם לגמרי - היום אני כבר מפקפק בהם - מפקפק בחוקרים שתופסים מישהו וצולבים אותו בתקשורת וברור לי שאבוד לו כי אף קריירה לא תפגע כדי לשחרר חף מפשע מהכלא, מפקפק בפרקליטות המדינה ובשיקוליה וגם לא מאמין יותר מידי לשופטי בית המשפט.

פורסם

זה מה שקורה במערכת "חוק" שיכולה עפ"י כל דין להרשיע נאשם על סמך הודאתו בלבד ולא דרוש כלל שום "דבר מה נוסף".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא מפתיע. אלו אותם שופטים שהרשיעו, לא סביר שיודו בטעות קבל עם ועדה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

עוד 15 שנים, בגלל סיבה כזו או אחרת יעשו לבעלת השערות הארוכות השחורות בדיקת DNA והיא תצתרך לתת הסברים.

 

מיד אחריה, המדינה/ משרד המשפטים/ דוברות המשטרה תצתרך לתת הסברים, רק שראינו מברנס שהיא לא נותנת שום הסברים, היא מחרבנת בקשת על אלא שהרסה להם את החיים ללא שמץ יכולת שיקום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם עמוס ברנס הורשע שוב ושוב בכל הערכאות. גם דרייפוס (אם כי בנסיבות אחרות). בכל המקרים, רואים כי המערכת מעדיפה להגן על עצמה, כלומר על החלטתה הקודמת, ולא להודות בטעות או כשל.

 

הלואי ויכולתי להגיד שאני מאוכזב, אבל אני לא - פשוט לא ציפיתי מהם לשום דבר.

 

עצוב.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...