Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין איך כל המידע הזה חופשי לכולם, המלך עירום לגמרי ואף אחד לא צועק לו את זה.

 

כנראה שכסא בצמרת שווה יותר מחיים שלמים של בנאדם.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 978
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צועקים. הבעיה היא שלמלך יש יכולת להשתיק את הצועקים בטענה ש"הם לא מבינים כלום" או "אומרים שטויות". כל מערכת המשפט הישראלית (מחקירות משטרה דרך הפרקליטות ועד בתי המשפט) היא בדיחה עצובה על חשבוננו. האם זה אומר שבחו"ל המערכות מושלמות? לא, אבל הן יותר טובות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אני לא מבין ממה אתם כל כך מתפלאים. במקרה של ברנס היה אותו דבר בדיוק.

 

ההבדל הוא שהיום הדברים יוצאים החוצה הרבה יותר מהר. זה הכל. אבל ההתנהלות היא אותה התנהלות.

 

דני

כי זה מפחיד ! יכולים לתפור לך תיק ולמרות שהכל גלויי היום ,שום דבר כבר לא יוכל לעזור לך .

:fadein:
פורסם
... האם זה אומר שבחו"ל המערכות מושלמות? לא, אבל הן יותר טובות.

אתה בטוח?

תבדוק את הנתונים לגבי ארה"ב, כמה לפי הערכות יושבים בכלא על לא עוול בכפם. יותר גרוע, כמה הוצאו להורג על לא עוול בכפם.

 

זה עדיין לא אומר, שהמערכת בישראל טובה יותר.

פורסם

אני מעדיף מערכת שטועה ומודה בטעות, מאשר מערכת שטועה ואומרת "אצלי אין טעויות".

 

ולא, אני לא חושב שמערכת המשפט בארה"ב מושלמת. אבל אצלנו גרוע יותר.

 

דני

פורסם
אתה בטוח?

תבדוק את הנתונים לגבי ארה"ב, כמה לפי הערכות יושבים בכלא על לא עוול בכפם. יותר גרוע, כמה הוצאו להורג על לא עוול בכפם.

 

זה עדיין לא אומר, שהמערכת בישראל טובה יותר.

 

ועדיין דיני הראיות טובים יותר, התנהלות בתי המשפט טובה יותר וכמובן - מושבעים. לו היו לנו מושבעים, הם היו מוצאים את הליצן שדרס 2 נשים אשם בהריגה ולא היינו נתקלים בביזיון של שופטים שנותנים עונשים מצחיקים ופרקליטות שנואשת לעסקאות טיעון. אבל למה ללכת רחוק? מספיק להסתכל על מקומות כמו בריטניה כדי להבין שהמערכת שלנו דפוקה מהיסוד ודורשת תיקון א-לה תמ"א 38.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני חושב שאתה מתכוון תמ"א 38/2

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כולי תקווה שלאחר שהאמת תצא לאור, עובדי הפרקליטות יצאו גם הם לחופשה לא קצרה בעזה.

אני לא מבין איך אנשים כאלו מסוגלים לישון בלילה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

כולי תקווה שיהיה שלום עולמי עוד השבוע. הסיכוי דומה.

 

אתה מבין שעל כל מקרה שמתפרסם, יש עוד הרבה הרבה מקרים שלא מתפרסמים?

 

דני

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בדיוק באתי לשים את אותו לינק. אני מקווה שהסירחון שעולה מכל הסיפור הזה יתחיל לעורר הדים גם "למעלה".

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...