Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הבוקר דיברתי עם נציגה בחברת הסלולר שלי,

אמרתי לה שאני מעוניין לרכוש מכשיר בחנות פרטית ולעבוד איתו אצלם.

היא אמרה שברגע שהמחשבים שלהם יזהו שהסים שלי במכשיר אחר(שקניתי בחנות פרטית), הזיכויים על המכשיר שאני מקבל ייפסקו אוטומטית.

האם זה הגיוני?

--------

בנוסף, יש לי מכשיר ברכב שאני מקבל עליו זיכוי.

התעניינתי בחבילות החדשות שלהם לצורך הוזלה, היא אמרה שאם אני עובר חבילה הזיכוי על המכשיר ברכב יתבטל. כלומר במקום להוזיל זה יביא אותי כל חודש לחשבון יקר יותר בכמה מאות שקלים.

הגיוני?!

פורסם

אצל החברות הישנות הכל הגיוני.

הם חלבו אותנו 20 שנה, והם מניחים (די בצדק, לדעתי :lol: ) שמי שנשאר איתן, הוא פראייר לא קטן, ואפשר להמשיך לחלוב אותו.

 

עברתי לגולן ביום שהם השיקו, ומאז, אני משלם 99 ש"ח לחודש לכל קו ,ולא מפחד מהלשנות של מחשבים,זיכויים שנפסקים, חבילות שמסתיימות, הנחות שהובטחו ע"י נציג לא מוסמך, חריגות מחבילת הגלישה, שיחות למספרים שלא כלולים בחבילה (באורנג',למשל, החבילה שלי לא כללה שיחות למספרים שמתחילים בכוכבית:shock: )

 

אני משוחח לחו"ל בחינם, וכשאני בחו"ל (בעיקר במערב אירופה) אני משלם עבור שיחה יוצאת לארץ 35 אג' לדקה.

עברתי עם המכשיר מאורנג' ואח"כ קניתי את הסמארקפון בחנות פרטית, אף אחד לא שאל שאלות (בעצם כן - אני שאלתי את שירות הלקוחות של גולן שלא מכר ולא מבטח את המכשיר שלי משהו בהגדרות של האנדרואיד שלא קשור לרשת, ועזרו לי) ואף אחד לא הקשה או מנע ממני לעשות מה שאני רוצה.

 

אני חלק ממחאה של אנשים , שלמרות שמיד עם הפעלת הניוד לגולן קיבלו הצעות מאד מפתות מהרשת הנעזבת לחזרה אליה, אבל ענו במשפט "תפרתם אותי 20 שנה, תנו לי 20 שנה לשכוח מזה ואז אולי אחזור".

המחאה הזו, היא זו שהביאה את החברות שאתה ושכמותך נשארו בהן, להטיב לכם את התנאים (אם אתה זוכר את השבוע - שבועיים הראשונים, הם אמרו שלא יורידו מחירים לרמה של גולן כי "הם לא יכולים". אז אחרי שבועיים הם מצאו שהם יכולים, ואפילו כדאי להם לעשות כן)

 

בקיצור- הבנת לאן אני חותר?

 

*בגולן אין סים כפול למכשיר ברכב. אבל לפני 10 שנים המציאו את הBT...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

ידידי היקר, ספק תקשורת בוחרים עם הראש ולא עם הבטן.

 

אם אתה יכול להיות מנותק ממכשיר כשנדפק סים/הולך לאיבוד מכשיר, לא צריך שירות תיקונים וביטוח למכשיר ולא צריך את מרכזי השירות והסים הכפול אז לך על הזול ביותר אבל אם אתה זקוק לחלק מהשירותים האלה אתה צריך לבדוק כמה הם שוים לך.

 

בינתיים לא מעט לקוחות של גולן מתלוננים על מערכת בילינג חובבנית עם הרבה טעויות, SMS שלא מגיע ליעדו, מספרים מסויימים ששיחות מהם לא מגיעות ועוד. אם לך זה לא מפריע אז זה בסדר גמור אבל אני לא יכול להרשות לעצמי את הלוקסוס הזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אחד התרגילים שחברות האפ"ס עשו הן חיבור עסקת רכישת המכשיר לעסקת רכישת שירותי הרשת. מזה כשנתיים העסקות מופרדות, כאשר מ-1 בינואר גם הוראות משרד התקשורת יאסרו על קשר כזה.

אני מניח שהעסקה שלך עם חברת הסלולר כבר עומדת לפני סיום תוך מספר חודשים. בדוק כמה אתה משלך כעת לחברת הסלולר, בהשואה לתשלום לחברה חדשה (או תוכנית חדשה בחברה ותיקה) בתוספת התשלום תמורת המכשירים. לפי עלות זו החלט אם לבצע את הניוד או החלפת התוכנית כעת או להמתין לסיום ההתחיבות.

ורק קוריוז קטן: יש לי חשבון באורנג' שאיני יכול לותר עליו כעת כיון שהמכשיר שלי הוא BB והחברות החדשות לא תומכות בו-BIS. אז אני משלם לאורנג' 60 ש"ח לחודש תמורת חבילת גלישה בלתי מוגבלת. את השיחות היוצאות העברתי להוט, בתוכנית ללא דמ"ש. קיבלתי אתמול חשבונית חודשים - פחות מ-5 ש"ח. באורנג' היתי משלם תמורת אותה צריכה אי אילו עשרות ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי שאלה, האם גם אצלכם המחירים שאתם סוגרים עם חברות הטלפון הם ללא מע"מ?

זאת אומרת, אחותי יש לה חבילה ש"הכול ללא הגבלה" מפלאפון, והחבילה עולה 99 ש"ח, אלא מה, שהמחיר הוא לפני מע"מ, ובעצם אני משלם להם 117 ש"ח, ואת זה ניתן לראות רק בחשבונית, ממש בקטן. ככה זה אצל כולם? או שפלאפון עושים קומבינה על אחותי הקטנה?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יתכן שאחותך בחרה בתוכנית עסקית, שנמכרת לפי מחיר ללא מע"מ.

לאשתי יש תוכנית פרטית "ללא הגבלה" בפלאפון - לא העברתי אותה לגולן בגלל המכשיר הקבוע ברכב - המחיר הוא 105 ש"ח בחודש כולל סולודו ומע"מ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא חושב שזו תוכנית עסקית, היה להם את המבצע קיץ הזה של 99 שקלים לשנה, והכל ללא הגבלה, רק שכנראה זה ללא מע"מ, מוזר איך הם שכחו לציין את זה בפניי, וראיתי את זה רק בחשבוניות.

הטלפונים שלכם מבוטחים? ביטוח לטלפון שלי (שירות תיקונים) עולה 10 ש"ח בחודש, יש לי טלפון מאוד ישן, והוא נשבר לי די הרבה, ככה שזה משתלם.

אחותי הקטנה, יש לה טלפון ישן יחסית, סמסונג טאצ' לדעתי הוא נקרא, והיא משלמת 35 ש"ח ביטוח בחודש. ככה זה בחברות אחרות?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אצלי כולם מבוטחים וזה הביטוח הכי משתלם שעשיתי.

 

בממוצע מכשיר כל כ 3 חודשים וכלקוח עסקי גם לרוב מבטלים לי את ההשתתפות העצמית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לגבי התוכנית שבחרתי לאשתי - זה היה לפני כחודש. מה שקרה היה שהמעסיק שלה סיים את ההתקשרות שלו עם פלאפון ועבר לשלם דמי אחזקת טלפון (בסכום שמכסה גם שימוש וגם רכישת מכשיר בתשלומים) - והעברתי את הקו שלה על שמי על מנת לשמור את המספר המוכר להרבה אנשים. במרכז השירות נתנו תוכנית של 135 ש"ח והדריכו אותי לבוא הביתה ולהעביר אותה לתוכנית של 99 ש"ח באמצעות האינטרנט. זה המנגנון העקום של פלאפון.

אני הפסקתי לבטח את הטלפונים שלי ב-2005 - עד אז היו לי שני קוים בתוכניות עם חבילת דקות שכללה גם ביטוח. מאז שיש טלפונים ניידים במשפחה (1996) נגנב מכשיר אחד, ועוד אחד - שכבר היה תקול - עבר כביסה. תקלות היו - רק בשנה הראשונה, תוקנו במסגרת אחריות היבואן.

לכן אני לא מבטח מכשירים - מעדיף לחסוך את הכסף להחלפה כאשר יגיע יומו של מכשיר.

 

לגבי התלונות על גולן - לי יש 3 קוים בחברה זו, ואין שום בעיות. כנ"ל עם שני קוים בהוט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחשבה נכונה.

 

לדעתי להיפרד מפלאפון כדאי, גם אם הסיבה לכך היא גירוד בביצה השמאלית היום בבוקר. שומר נפשו ירחק מהחברה הזאת

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תודה לכולם על התשובות, נראה לי שהגיע הזמן להיפרד מפלאפון.

 

אז ככה, את לקוחות פלאפון בגלישה מגבילים ל10 מ"ב מהירות גלישה, בעוד שהאנטנות מסוגלות ל42 מ"ב.

אני לקוח הוט מובייל, וכמובן שלעתים אני נודד בלי קושי לאנטנה של פלאפון והדבר המצחיק הוא שעליי אין את ההגבלה המפגרת הזאת, כך שיוצא שאני גולש על אנטנה של פלאפון יותר מהר מגולשי פלאפון בעצמם.

הקליטה בהוט מובייל טובה לאין שיעור מאלו של סלקום ופלאפון (באזור של הבית שלי, שנחשב לאזור מרכזי יחסית).

החשבונית באה בלי הפתעות. בדיוק מה ובדיוק כמה שצריך. לא יודע איך שירות הלקוחות, מבחינתי הוא מעולה כי עוד לא נתקלתי במצב שבו הייתי צריך להתקשר אליו.

לברוח מפלאפון, סלקום ואורנג'. לא משנה אם להום סלולר, ל012, לyou, לגולן, תברחו לאן שאתם רוצים, רק תברחו! תפסיקו לתת לחברות הגדולות להרוויח עליכם אחרי כל השנים שהם עשקו אתכם ועשו עליכם תרגילים.

פורסם
אצל החברות הישנות הכל הגיוני.

הם חלבו אותנו 20 שנה, והם מניחים (די בצדק, לדעתי :lol: ) שמי שנשאר איתן, הוא פראייר לא קטן, ואפשר להמשיך לחלוב אותו.

 

עברתי לגולן ביום שהם השיקו, ומאז, אני משלם 99 ש"ח לחודש לכל קו ,ולא מפחד מהלשנות של מחשבים,זיכויים שנפסקים, חבילות שמסתיימות, הנחות שהובטחו ע"י נציג לא מוסמך, חריגות מחבילת הגלישה, שיחות למספרים שלא כלולים בחבילה (באורנג',למשל, החבילה שלי לא כללה שיחות למספרים שמתחילים בכוכבית:shock: )

 

אני משוחח לחו"ל בחינם, וכשאני בחו"ל (בעיקר במערב אירופה) אני משלם עבור שיחה יוצאת לארץ 35 אג' לדקה.

נכון מאוד. גם אני.

ידידי היקר, ספק תקשורת בוחרים עם הראש ולא עם הבטן.

 

אם אתה יכול להיות מנותק ממכשיר כשנדפק סים/הולך לאיבוד מכשיר, לא צריך שירות תיקונים וביטוח למכשיר ולא צריך את מרכזי השירות והסים הכפול אז לך על הזול ביותר אבל אם אתה זקוק לחלק מהשירותים האלה אתה צריך לבדוק כמה הם שוים לך.

נכון, ספק תקשורת בוחרים עם הראש, ודווקא משום כך צריך לעזוב את החברות הותיקות.

 

אם המכשיר אבד, לא נשארים מנותקים מגולן. מזמינים סים אחר, והוא מגיע למחרת עם UPS (בתשלום)

שירות תיקונים וביטוח- אני מתפלא שלגביך זה יתרון, כי מנסיוני (ואם תרצה, אפרט) זה חסרון גדול. השירות לא שירות והתיקון לא תיקון וסתם משלמים, בנוסף לכמות התלונות העצומה על שירות זה. אם תעשה חישוב, יתברר לך שעדיף היה לא לשלם על הביטוח , ולתקן במעבדה פרטית, ועוד להרויח כסף. (הכוונה למשתמש רגיל)

 

לגבי סים כפול, מה רע בדיבורית bluetooth במקום טלפון לרכב עם סים מקביל? לדעתי זה אפילו עדיף.

 

לגבי מרכזי שירות- האם הצרה הצרורה הזו זה יתרון? לבוא ולחכות זמן רב כשברקע צעקות של מנוים שרומו? האם לא עדיף לעשות כל מה שצריך באתר האינטרנט בבית, בפשטות? תסביר לי בשביל מה צריך מרכזי שירות?

בינתיים לא מעט לקוחות של גולן מתלוננים על מערכת בילינג חובבנית עם הרבה טעויות, SMS שלא מגיע ליעדו, מספרים מסויימים ששיחות מהם לא מגיעות ועוד. אם לך זה לא מפריע אז זה בסדר גמור אבל אני לא יכול להרשות לעצמי את הלוקסוס הזה.

אצלי ואצל מכרי אין שום בעיות כאלה, פרט למשלוח SMS מחו"ל לארץ שלא פעל. אבל על החסרון הזה יותר ממחפה הוא השיחה מחו"ל לארץ ב 35 אג' לדקה !, בלי להירשם מראש (ואז בחברות הותיקות מתברר שהתכנית לא נקלטה).

אצלי כולם מבוטחים וזה הביטוח הכי משתלם שעשיתי.

 

בממוצע מכשיר כל כ 3 חודשים וכלקוח עסקי גם לרוב מבטלים לי את ההשתתפות העצמית.

אם מדובר על עסק עם הרבה קוים וכולם נוהגים לאבד \ לשבור את המכשירים בתדירות גבוהה, אז אולי באמת עדיף להישאר עם הרמאויות של החברות הותיקות, אבל למשתמש הרגיל, שירות התיקונים הוא יותר נזק מתועלת.

לכן אני לא מבטח מכשירים - מעדיף לחסוך את הכסף להחלפה כאשר יגיע יומו של מכשיר.

 

לגבי התלונות על גולן - לי יש 3 קוים בחברה זו, ואין שום בעיות. כנ"ל עם שני קוים בהוט.

נכון מאוד.

לברוח מפלאפון, סלקום ואורנג'. לא משנה אם להום סלולר, ל012, לyou, לגולן, תברחו לאן שאתם רוצים, רק תברחו! תפסיקו לתת לחברות הגדולות להרוויח עליכם אחרי כל השנים שהם עשקו אתכם ועשו עליכם תרגילים.

נכון, אבל לדעתי צריך גם להתרחק מ 012 ומהוט סלולר.

012 זה אורנג'. כל שקל שהולך ל012 עוזר לאורנג', צריך להחרים אותם.

"הוט" היא החברה הכי רמאית, יותר אפילו מ3 החברות הסלולריות הגדולות. גם אם כרגע הם עדיין משתדלים בסלולר להתאפק ולא לרמות, אין ספק שזה יבוא במוקדם או במאוחר. אם כך מדוע להישאר אצלם?

 

יש לי סימפטיה ל 3 הוירטואליות (רמי לוי, יו פון, הום סלולר) מכיון שהשר כחלון דפק אותם, ולא מבצע מה שהבטיח ומה שכתוב בחוק ! .

למרות זאת, צריך לעבור לגולן. גולן יצר את המהפכה לגמרי לבדו, וצריך לחזק אותו. אם הוא יגיע למסקנה שלא הולך פה, כל האחרים יקפיצו את המחיר. בנוסף בסה"כ גולן גם זולים יותר מכולם, עבור כל מי שנוסע לחו"ל מדי פעם ומשתמש שם קצת בטלפון.

 

יהודה

פורסם

יהודה, הכל עניין של צרכים.

 

לי ההפפרש של 15 שקלים לחודש שווה את היכולת לקחת סים מיד כשאחד הולך לעולמו (ולקבל מכשיר חלופי זהה מיד ללא עלות), כשמכשיר מתקלקל/נשבר אני מוסר אותו ולוקח אותו מתוקן אחרי 3 ימים (וכשלא היה לי סמארטפון במגירה לגיבוי מעבדה ניידת של סלקום הגיעה לשטח ותיקנה לי מכשיר במקום. כל עובדים באתר הבנייה של המט"ש לא הבינו לכבוד מה זכיתי לשירות כזה וכשאמר.י שרק ביקשתי דרך לקצר את התיקון כי כל המיילים ומספר אפליקציות שמשמשות אותי לעבודה נמצאות בו הם פשוט לא אמינו) ושיש לי עם מי לדבר כשיש בעייה. אם לך זה פחות קריטי אז באמת לך להכי זולה וגם תחליף כל כמ חודשים כשהשוק משתנה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...