Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על התגובות.

החלטתי בסוף על דבק של חברת "פוליסטיק" - "סטיקי 99", נאמר לי שהוא עמיד בחום סביב ה 80 מעלות, נרכש ב 120 ש"ח לגלון (לא היה 1 ליטר ובכל מקרה יש לי עוד כמה דברים להדביק).

 

תמונות סופיות יעלו בהמשך.

 

אז כבר היית קונה גלון אצל זק ורון של הדבק הייעודי....

 

יש לך מושג כמה דבק צריך בערך? אני הולך על האופציה השניה של לשנורר מהרפד.

פורסם

40 שקל הפרש זה עדיין כסף - לא ?

ז'ק ורון רוצ 160 + מע"מ, ככה שההפרש הוא כבר גדול יותר.

 

אני אישית מעדיף לא לבקש טובות מאנשים שלא רוצים לעזור ולכן החלטתי לקנות.

דרך אגב, אתה יכול למצוא את הדבק שרכשתי בכמות של ליטר שאמורה להספיק לך, רק אחרי החיפושים התגלה לי שאני צריך כמות גדולה יותר לפרויקט נוסף אחר (שלא קשור לרכב) ולכן החלטתי לרכוש את הגלון.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

אני חושב שאתה צודק ושלאורך זמן בטמפ' של הקיץ יתכן ותראה כיסי נפילה מסוימים עקב החום המטורף בפנים. אני מתקן את הסנדלים שלי אצל סנדלר ותמיד כשהוא שם לי דבק מגע רגיל ואני משאיר אותם ברכב בקיץ, הסוליה מתחילה להיפתח. ביקשתי ממנו לנסות ולארגן דבק חדש. הוא הביא לי דבק תוצרת WURTH (מיוצר באירלנד). UNIVERSAL ADHECIVE EXTRA . כתוב על האריזה "עמיד עד 110C אבל מאבד את חוזקההדבקה המקורי במעל 70." אני משער שברמה המולקולרית אכן האטומים מתחילים להתערער במעל 70 אבל עדיין תתכן הצמדה. על הסנדלים זה עובד נהדר למרות שפעם בשנתיים אני רואה פתיחה ממש קטנה וסוגר אותה מיד. ניתן למצוא את זה במוסכים. ניתן גם למריחה וגם להתזה. בהצלחה. וסליחה שאיחרתי ב5 שנים...

×
×
  • תוכן חדש...