Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוח הקודש = כבישי פ"ת העלובים, בור ענק שנפתח בכביש אחרי תיקונים עלובים שעשו בכביש שם, לצערי לא היה לי לאן לברוח בגלל מכוניות חונות ובאות מהכיוון הנגדי.

 

הרכב נועל 4 YOKO S DRIVE שקניתי לפני שנה, והם במצב חדש,

הטענה היחידה שלי אלייהם זה הנוחות נסיעה שהדרדרה בגלל הדופן הקשה מאוד שלהם.

 

לכן חשבתי אולי להחליף את כול ה4.

המידה R17 225/45

 

לאי זה אתם הייתם מחליפים, חשוב אחיזה גבוה, נוחות יחסית, שקט.

AD08 מרעישים וקשים ? כנ"ל לגבי הTOYO T1 SPORT.

 

 

האופצייה השנייה היא להזמין זוג S DRIVE חדשים ולהמשיך הלאה, כול אחד עולה 700 ש"ח, סביר ?

 

תודה לעוזרים

וכמובן לערייה פ"ת ולכבישייה.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם
רוח הקודש = כבישי פ"ת העלובים, בור ענק שנפתח בכביש אחרי תיקונים עלובים שעשו בכביש שם, לצערי לא היה לי לאן לברוח בגלל מכוניות חונות ובאות מהכיוון הנגדי.

 

הרכב נועל 4 YOKO S DRIVE שקניתי לפני שנה, והם במצב חדש,

הטענה היחידה שלי אלייהם זה הנוחות נסיעה שהדרדרה בגלל הדופן הקשה מאוד שלהם.

 

לכן חשבתי אולי להחליף את כול ה4.

המידה R17 225/45

 

לאי זה אתם הייתם מחליפים, חשוב אחיזה גבוה, נוחות יחסית, שקט.

AD08 מרעישים וקשים ? כנ"ל לגבי הTOYO T1 SPORT.

 

 

האופצייה השנייה היא להזמין זוג S DRIVE חדשים ולהמשיך הלאה, כול אחד עולה 700 ש"ח, סביר ?

 

תודה לעוזרים

וכמובן לערייה פ"ת ולכבישייה.

 

אני מנסה להבין מה הקשר בין רוח הקודש?לכבישי פתח תקווה?

פורסם

700 ש"ח זה הכי זול שתמצא.

לפני חודש כשחיפשתי, המליצו לי גם על ההנקוק K107 שעלה 650 לצמיג, בדיעבד היום, יכול מאד להיות שהייתי קונה אותו.

בגלל שלא היה לי מספיק זמן לחפור לא קניתי אותו (צמיג בלי יחסי ציבור), וההפרש הקטן מיוקוהמה הכריע לטובת SDRIVE.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אני מנסה להבין מה הקשר בין רוח הקודש?לכבישי פתח תקווה?

יש עיריות שחושבות שרק כח עליון יתקן את כבישיהן המחוררים. פתח תקווה לא היחידה לצערי.

 

האם הצמיג התפוצץ בכניסה לבור ?

alfa 156 2.5.

פורסם

אותה מידה בדיוק.

למען האמת 690 אצל אנטון.

הבא בתור אחריו היה מישהו שהומלץ בפורום מאזור ראשון שביקש 750.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

קרה לי אותו הדבר עם הונדה שהייתה לי,תצלם את המקום ותביא חשבוניות או הצעת מחיר לתיקון הנזק ותתבע את מעץ או העיריה

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

מתוך סקרנות,

 

האם השלישיה שיש לך נחשבת יקרה? (לדוגמא הצמיגים באקסנט שלי הם 300 לצמיג)

במידה והיא נחשבת יקרה (בשבילכם; כלומר משפרי רכבים וכו'), עכשיו כשאתה חושב על להחליף את כל הרביעייה - מה אתה עושה עם השלושה? אתה מוכר? למי?

פורסם
במצב משומש לא משנה כמה הצמיג במצב טוב הוא לא שווה הרבה בשוק יד 2, אני כנראה יחליף זוג קדמיים לs drive חדשים וזהו.

זה הדבר הכי נכון לעשות :) צמיג מעולה ועדיין עדיף דופן קשה מרכה שקורסת

קובי

:-)

פורסם

אותה הסיטואציה בכפר סבא צילום של הבור יחד עם חשבונית לצמיג חדש

צק שנשלח בדואר ללא ויכוח יחד עם תיקון הבור

בברכה ניר

פורסם

ב"מ1, האם הרעש של ה S הוא שיקול שיש לקחת בחשבון ברכב מצויד ב-V6 של אלפא?

 

אני שואל כי אני בשלב של בחירת צמיגים במידות דומות עבור ה -156V6, והורדתי את סעיף "רעשי צמיג" מהשיקולים (בניגוד לצמיגי הסיטרואן C5 שלי).

 

תודה רבה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אתה תמיד צריך לקחת את נתון רעשי הדרך שהצמיג מייצר בחשבון במידה ונוחות הנסיעה חשובה לך.



 

באלפות זה עוד יותר חמור כי הן לרוב נוטות לנעול חישוקים גדולים יותר וצמיגים בחתך נמוך יותר - שני דברים שפוגעים בנוחות הנסיעה וגם חישוק סגסוגת עם עיצוב מסויים יכול להכניס המון רעש לתוך בית הגלגל.

 

אבל כאן אתה גם מתנגש עם הזהות של הרכב, מה אתה מחפש? רכב נוח ומפנק ונעים לשיוט או רכב ספורטיבי שמתגרזן חותך ושובר? נוקשות וחוסר שקט זה חלק מהעניין.

 

ברכב שהיה לי (מתבייש לאמר קורולה 96 בתוך פורום שיפורים :-D) החלפתי רביעיית צמיגים לצמיגים רכים ושקט הנסיעה השתפר פלאים - ואז לקראת מכירת הרכב שמתי חישוקי סגסוגת ורעש הנסיעה הפך כמעט לבלתי נסבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...