Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיוז ראשי נשרף,מאיזו סיבה?


sagishm
שימו לב! השרשור הזה בן 4146 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

נשרף לי הפיוז הראשי,פיוז של 80AMP אליו מחובר מפצל הכולל 2 פיוזים של 60AMP שמפעיל 2 מגברים,אחד 1000W והשני 900W.

 

אתמול בלילה הדלקתי תמערכת על ווליום דיי נמוך,פיתאום הכל נכבה ,עברתי על הכל וגיליתי שהפיוז הראשי נשרף.

מאיזו סיבה יכול להיות?בחוץ היה הרבה טל והרכב היה ממש רטוב,יש אפשרות שבגלל זה?

עברתי על כל הכבלי חשמל ואין שום חוט חשוף או משהו כזה.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי עוד הפעם נשרף הפיוז.

 

הפעם גיליתי שהפיוז נשרף כל פעם שאני מפעיל את המתזים של המים,יכול להיות בגלל שהכבל עובר מתחת למתז נוצר איזה קצר?

 

אשמח לעזרה בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיוז מוגן ע״י בית פיוז מפלסטיק,הכבל חדש ולא חשוף.

הכל פועל מצויין עד לרגע שאני מפעיל את המטזים הקדמיים.

יש לציין שהכבל עובר מתחת למטז ודיי צמוד לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי זה קשור למתח ברכב, כי אם אין שום מגע של הכבל עם המתז אז האופציה היחידה היא מתח שעובר פתאום למתז ואיכשהו משפיע על הפיוז.

זאת התאוריה שלי.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפעיל את המתזים. בלי פיוז!!

ותסתכל על התנועה של הזרוע של המגבים. (איפה שיושב המנוע.! והכבל שלך)

להערכתי יש שם מגע והמנוע יוצא קצר.

 

 

תחפש על הכבל סימנים של חתך / שרוף / קילוף / מכה וכו.

ותסתכל טוב טוב. על הדרך של הכבל לבג'ז. ותבדוק אותו.

 

אגב אתה יכול לבדוק עם פיוז בצורה של שערה של חוט. שתיגע בשני הצדדים. (מבלי להפעיל את הערכת.!)

אחרי הבדיקה. להתקין פיוז רגיל בחזרה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפעיל את המתזים. בלי פיוז!!

ותסתכל על התנועה של הזרוע של המגבים. (איפה שיושב המנוע.! והכבל שלך)

להערכתי יש שם מגע והמנוע יוצא קצר.

 

 

תחפש על הכבל סימנים של חתך / שרוף / קילוף / מכה וכו.

ותסתכל טוב טוב. על הדרך של הכבל לבג'ז. ותבדוק אותו.

 

אגב אתה יכול לבדוק עם פיוז בצורה של שערה של חוט. שתיגע בשני הצדדים. (מבלי להפעיל את הערכת.!)

אחרי הבדיקה. להתקין פיוז רגיל בחזרה.

היי,תודה רבה על התגובה.

אז אתה אומר שאני יכול להתקין בבמקום הפיוז שערה של נחושת שתחבר את 2 הצדדים,ולאחר מכן להפעיל את המתזים?

במידה והשערה נשרפת עדין יש קצר?

כמובן שאני יעבור שוב על הכבל ויבדוק שאין קרע .

בנוסף אני דיי בטוח שהכבל נוגע במשאבה של המתזים(או לפחוץ בחלק של המתז עצמו),הכבל הוא כבל של KNU ושמתי לב שהבידוד בו ממש דק,אך דיי חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזהיר עם השיטה הזו. כי אני מדבר על שערה בודדת / עד 3 שערות.

 

ולשאלתך כן.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4146 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...