Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב לדני גורן חברנו היקר



במלאת לו 37 סתוים.

 

רק בריאות ואושר

עד מאה ועשרים.

 

:beerchug:

 

אבי נוף

 

 

(צילם: אבי קליינמן)

 

yzjtlznl5cnw.jpg

 

 

 

ותודה גדולה לאריק חברנו, בעל הסוסיתא,

עם הסכמתו לקבל את מינוי "צלם מפגש השרון".

כל הכבוד על ההתמדה בהעלאת התמונות מידי כשבוע לפורום.

 

 

5ftiymlzaz4d.jpg

 

 

 

 

 

hjznntmnotdj.jpg

 

 

שבת שלום,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הייתי שמח לדעת על מפגשים הבאים שיהיו באיזור השרון

אשמח מאוד להגיע עם החיפושית שלי.. ;-)

 

שלום לך אלי.

 

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות

 

מתקיים בכל יום שישי, החל מהשעה 16:00 ועד השעה 19:00

ברחבת החניה של תחנת הדלק דור אלון הצמודה ל"צומת ספרים"

בכניסה לקיבוץ געש.

 

הנך מוזמן להגיע ותתקבל בסבר פנים יפות.

תוכל ליצור איתי קשר בטלפון 050-3535970

 

בברכה

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

שלום לך אלי.

  • אתה מוזמן למפגש של מועדון ה-5 לא רחוק ממך שמתקיים כל יום שישי בחניה של היכל הספורט נוקיה.

  • במפגש משתתפים עשרות כלי רכב אספנות מסוגים שונים כולל חיפושיות ומידי פעם מתקיימים אירועים מאוד מעניינים לדוגמא: אתמול היה אירוע גדול מרשים ומעניין ל- 50 שנה להולדת רכב מדגם "ג'וליה" אלפא רומאו. באירוע הוצגו למעלה מ- 65 רכבי אספנות מדגם אלפא רומאו.

אתה מוזמן להתקשר אלי - דרור 050-2776666

 

להת' דרור

דרור בריל - יו"ר מועדון החמש

פורסם
שלום לך אלי.

 

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות

 

מתקיים בכל יום שישי, החל מהשעה 16:00 ועד השעה 19:00

ברחבת החניה של תחנת הדלק דור אלון הצמודה ל"צומת ספרים"

בכניסה לקיבוץ געש.

 

הנך מוזמן להגיע ותתקבל בסבר פנים יפות.

תוכל ליצור איתי קשר בטלפון 050-3535970

 

בברכה

אבי נוף

 

אלי שלום

 

באותו אתר מתכנסים גם חברי "מועדון החמש"

כך שבמקום תמצא גם חברים ממפגש השרון וגם חברים ממפגש מועדון החמש.

בכל מקרה תתקבל גם ע"י אלה וגם ע"י האחרים בסבר פנים מלבב ופתוח

שקליטתך במקום תהיה קלה ונעימה.

בהצלחה ובהנאה.

מצא משה

פורסם

נותר לי רק להודות על האיחולים והברכות.

תודה לכל מי שהגיע, ולכל מי ששלח את ברכתו.

תודה לצלם.

תודה לאמא ואבא :)

 

כל שבוע אני נזכר מחדש למה אני ממתין שהשבוע יסתיים ויום שישי יבוא, תודה לכל החברים.

פורסם
נותר לי רק להודות על האיחולים והברכות.

תודה לכל מי שהגיע, ולכל מי ששלח את ברכתו.

תודה לצלם.

תודה לאמא ואבא :)

 

כל שבוע אני נזכר מחדש למה אני ממתין שהשבוע יסתיים ויום שישי יבוא, תודה לכל החברים.

 

בשביל מה לך?

 

ברוח התרומה החיובית של דרור לשרשור (תגובה 19 למעלה), אתה מוזמן להגיע למפגש לא רחוק ממך בנוקיה.

[אבל נדמה לי, שאם אינך חבר מועדון החמש - לא תוכל להיכנס עם הרכב (אלא עם הרכב חדש ויקר במיוחד)].

 

תרים לו צלצול. להת'...

פורסם
בשביל מה לך?

 

ברוח התרומה החיובית של דרור לשרשור (תגובה 19 למעלה), אתה מוזמן להגיע למפגש לא רחוק ממך בנוקיה.

[אבל נדמה לי, שאם אינך חבר מועדון החמש - לא תוכל להיכנס עם הרכב (אלא עם הרכב חדש ויקר במיוחד)].

 

תרים לו צלצול. להת'...

 

לא הבנתי. זו היתה ציניות? פטריוטיות? ביקורת על מועדון החמש? הכנסה לדרור?

או הכל יחד.


×
×
  • תוכן חדש...