Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
באמת אוטו מגניב .

דרך אגב זה לא האוטו של ביף טאנן?

גם אני חשבתי על זה, אבל זה בעצם פורד

Biff-ford2.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב לאחר מאבקים ומלחמות הרכב סוף סוף משמיע קול

לאחר שחרור המנוע שעמד עם סולר במשך 48 שעות החלפתו בשמן 20/50 (הכי קרוב למציאות ) המנוע מסתובב :-D

מנסה להניע ואין ניצוץ

לאחר מידע לא נכון שקבלתי שהרכב עובד על מגנטו דומה למערכת של אופנוע ישן זה בלבל מעט את המערכת. זה אומר שאם זה היה מגנטו לא היה צריך מצבר בכדי להניע והחוט שמתחבר לכהל אמור להיות מינוס שבעזרתו מכבים את המנוע .

טוב לאחר פירוק המערכת שנראת מאוד מוזר זה מין גוש מעל הפולי של המנוע צד אחד 4 חוטי הצתה וצד שני עוד 4

ומעל כוהל מוזר וכבל ארוך שנמצא לצד הכהל.

בקיצור הרכב מוכן להנעה ראשונה אבל ....אין ניצוץ נותן פלוס 6V ישיר לכהל אין ניצוץ מוציא מפלג מקורי חדש מהקרטון מרכיב

ועדיין אין ניצוץ לבסוף חשבתי לעצמי יש לי שני מפלגים מה יכול להיות פירקתי את המפלג לגורמים זה עובד בצורה חמודה מאוד שני סטים של פלטינות פלטינה לכל 4 צילנדר באמצע רוטור שמסתובב ומחלק ניצוץ לצד השמלי ולצד הימני . לעניין הפלטינות היו חדשות ומקוונות כראוי אבל אם ירוקת שנוצרה עם השנים אני מזכיר הרכב מודל 1939 היה מאוכסן כ 40 שנה בתוך בית פרטי לאחר ניקוי יסודי סדרתי את המערכת הישנה התקנתי ואופס יש ניצוץ כמו גדול .

מחר יפרקו משאבות המים יש שתיים ברכב ומשאבת הברקס וישלחו לשיפוץ המשך ותמונות על האש:lol:

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
אולדס בני אולדס ?

זה מרקיורי 8

 

מעניין מה היה המחיר שלה פה בארץ

ומתי הביאו אותה , לפי קום המדינה או אחריה

הבנת הנקרא מר אוקנין, הבנת הנקרא..

הפוסט שלי היה תגובה על השאלה אם ייבאו קבריולטים לארץ...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
טוב לאחר מאבקים ומלחמות הרכב סוף סוף משמיע קול

לאחר שחרור המנוע שעמד עם סולר במשך 48 שעות החלפתו בשמן 20/50 (הכי קרוב למציאות ) המנוע מסתובב :-D

מנסה להניע ואין ניצוץ

לאחר מידע לא נכון שקבלתי שהרכב עובד על מגנטו דומה למערכת של אופנוע ישן זה בלבל מעט את המערכת. זה אומר שאם זה היה מגנטו לא היה צריך מצבר בכדי להניע והחוט שמתחבר לכהל אמור להיות מינוס שבעזרתו מכבים את המנוע .

טוב לאחר פירוק המערכת שנראת מאוד מוזר זה מין גוש מעל הפולי של המנוע צד אחד 4 חוטי הצתה וצד שני עוד 4

ומעל כוהל מוזר וכבל ארוך שנמצא לצד הכהל.

בקיצור הרכב מוכן להנעה ראשונה אבל ....אין ניצוץ נותן פלוס 6V ישיר לכהל אין ניצוץ מוציא מפלג מקורי חדש מהקרטון מרכיב

ועדיין אין ניצוץ לבסוף חשבתי לעצמי יש לי שני מפלגים מה יכול להיות פירקתי את המפלג לגורמים זה עובד בצורה חמודה מאוד שני סטים של פלטינות פלטינה לכל 4 צילנדר באמצע רוטור שמסתובב ומחלק ניצוץ לצד השמלי ולצד הימני . לעניין הפלטינות היו חדשות ומקוונות כראוי אבל אם ירוקת שנוצרה עם השנים אני מזכיר הרכב מודל 1939 היה מאוכסן כ 40 שנה בתוך בית פרטי לאחר ניקוי יסודי סדרתי את המערכת הישנה התקנתי ואופס יש ניצוץ כמו גדול .

מחר יפרקו משאבות המים יש שתיים ברכב ומשאבת הברקס וישלחו לשיפוץ המשך ותמונות על האש:lol:

תמונות

IMG_0634.JPG

IMG_0635.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

ערן, סמוך עליי: שווה להצטרף לפורום הזה (http://www.fordbarn.com/forum/forumdisplay.php?f=4), הם יודעים כל מה שיש לדעת על המכוניות האלה - אל תנסה להמציא מחדש את הגלגל, אתה רק מבזבז את הזמן והכסף שלך בניסיון לפתור בעיות ידועות ...

 

המכונית שלך היא נדירה בישראל, אבל לא בארצות הברית והידע נמצא שם:)

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

בוקר טוב שבת שלום

שאפו ענק ערן,אהבתך למכוניות קלאסיות מוכיחה את עצמה,למצוא רכב נדיר בבית פרטי סגור 40 שנה ולשקם אותו,כייף.

מאחל לך הנאה בהנעה,והצלחה בשיפוץ.

עופר בן צבי


×
×
  • תוכן חדש...