Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צמיגים בני 40 וכמה שנים ועדיין יכולים להחזיק אויר??

הרכב נראה מצויין,בהצלחה בשיפוץ.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב לאחר שסיימתי את הפורד T פיניתי זמן ליפיוף האמיתי !

רכשתי לכבודו מצבר 6V עם 225 אמפר שעה (מפלצת של מצבר)

חדשתי את מערכת הבלמים כל משאבות הבלם הוחלפו בחדשות ,נעליים ,דרמים +משאבה מרכזית .

תיבת ההגה היה חופשה לחלוטין בחיבור לשילדה חוזקה למקומה

טיפול במערכת ההצתה שעשתה בעיות (הוחלף הכהל ,הפלטינות והדיסטרבוטור)

החיבורים ברכב חזרו למקור +גוף (הפוך מרכב רגיל שהמינוס הוא הגוף )

קרבורטור שופץ קומפלט עיי האומן יעקב ינקו בחולון (תותח על !!!)

דינמו תקין אבל נשלח לחידוש על כל מקרה !

ולדרך .....

הרכב עבר אתמול טסט ונוסע מעולה !!!

ונשאר עוד הרבה מה לעשות ,אבל שהרכב בתנועה אפשר להתקדם הרבה יותר מהר ...

מעט תמונות להנאתכם .

IMG_0957.JPG

IMG_0963.JPG

IMG_0961.JPG

IMG_0959.JPG

IMG_0958.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
זה מרתק מצד אחד והזוי מצד שני שבשנת 1939 הביא מישהוא רכב שכזה לארץ..

ארץ ישראל היתה תחת שלטון המנד"ט הבריטי וקשה לדמיין רכב אדום קבריולט נוסע "בכבישי" ישראל :shock:

אני מפרגן לך.

במידה ואתה צריך חלק מסויים, יש לך הזדמנות ליצור קשר עם המבקרים שנסעו להרשיז - בשוק הענקי שם נמכרים

מאות אלפי חלקי חילוף, במיוחד לרכבים האמריקאיים משנות ה 20 - 60.

בהצלחה.

 

היו אז עשירים נירושלים.

משפחת אימי (אני דור 9 בירושלים מצד אימי) גרו בשכירות באחד מהרבה בתים של עשיר מראמאללה בשם סעיד חלאף.

בעל בתים פרדסים ואדמות בכל פלסטין.

כל סוף חודש היו הבנים שלו באים במרצדס פתוחה לאסוף דמי שכירות.

פורסם
היו אז עשירים נירושלים.

משפחת אימי (אני דור 9 בירושלים מצד אימי) גרו בשכירות באחד מהרבה בתים של עשיר מראמאללה בשם סעיד חלאף.

בעל בתים פרדסים ואדמות בכל פלסטין.

כל סוף חודש היו הבנים שלו באים במרצדס פתוחה לאסוף דמי שכירות.

 

הרכב הגיע לארץ בשנת 1950

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

שאפו.כל הכבוד:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

צביקה הר-נוי

14119

"החיים הם כמו נסיעה על אופניים - אם קל לך מידיי,סימן שאתה בירידה,,," :mm_wink:

פורסם
טוב לאחר שסיימתי את הפורד T פיניתי זמן ליפיוף האמיתי !

חדשתי את מערכת הבלמים כל משאבות הבלם הוחלפו בחדשות ,נעליים ,דרמים +משאבה מרכזית .

תיבת ההגה היה חופשה לחלוטין בחיבור לשילדה חוזקה למקומה

 

מוסך התלתן בפתח תקווה ?


×
×
  • תוכן חדש...