Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ערן קודם כל תתחדש גם אם זה לזמן מועט.

 

כולנו מכרנו מכוניות בחיים הקצרים שלנו יאמר לזכותך שאתה מכרת יותר :-P.

 

אחלה רכב ונראה מעניין מאוד אני מקווה בשבילך שתתאהב ברכב ולא תירצה למכור גם אם יהיה כלכלי.

 

מה שטוב אצלך שהרכבים עוברים למצב נסיעה מהר ואז אנחנו גם זוכים לראות אותם.

 

נ.ב

 

(קוביסו תפרגן קצת ואז יעלו גם תגובות מפרגנות שלך לאיזון, טוב שהוא לא הביא את התגובות שלך על הרכבים שלי :lol:.)

פורסם
זה מרתק מצד אחד והזוי מצד שני שבשנת 1939 הביא מישהוא רכב שכזה לארץ..

ארץ ישראל היתה תחת שלטון המנד"ט הבריטי וקשה לדמיין רכב אדום קבריולט נוסע "בכבישי" ישראל :shock:

אני מפרגן לך.

במידה ואתה צריך חלק מסויים, יש לך הזדמנות ליצור קשר עם המבקרים שנסעו להרשיז - בשוק הענקי שם נמכרים

מאות אלפי חלקי חילוף, במיוחד לרכבים האמריקאיים משנות ה 20 - 60.

בהצלחה.

 

לא צריך "מישהוא" (הא' בסוף המילה מיותרת). היו מספיק סוכנויות ייבוא מסודרות בא"י. הכבישים היו בסטנדרט הבינלאומי הרגיל של התקופה - רובם הוזנחו לאחר קום המדינה; מכוניות התקופה הותאמו לסוג הכביש הממוצע. אני לא יודע כמה מכוניות טופלס נמכרו או יובאו לארץ בשנות השלושים אבל סריקה של תמונות ישנות מעלה שזה לא היה נדיר במיוחד, אפילו די מקובל. למי שלא יודע, שנות השלושים היו שנים של שגשוג כלכלי ופיתוח תעשייה קלה ככבדה, בחסות המנדט. בשנת 1939 היתה תערוכה בינלאומית גדולה של כלכלת א"י בניו-יורק והקטלוג מדבר בעד עצמו.

בתמונה המצורפת (צולמה בטבריה כמה חודשים לאחר תום מלחמת השחרור) של חבורת הציידים העליזה נראית פונטיאק קונברטיבל מודל 1932 שנרכשה מקונסול שוויץ בתק' המנדט.

 

לערן - יישר כח :king:

IMG_0002.jpg

פורסם
הסופרצארג היה בדיחה !הדינמו מורכב מעל סעפת היניקה וזה נראה כמו סופר צארג. הרכב רק יד שניה מקורי מישראל !

אוחסן במשך 35 שנה בתוך בית ונשמר ב צורה מדהימה לא כולם מכירים את כל הרכבים שקיימים בארץ יש המון רכבים שמאוחסנים ואף אחד לא יודע שהם קיימים.

 

זה בארץ מ39?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
הסופרצארג היה בדיחה !הדינמו מורכב מעל סעפת היניקה וזה נראה כמו סופר צארג. הרכב רק יד שניה מקורי מישראל !

אוחסן במשך 35 שנה בתוך בית ונשמר ב צורה מדהימה לא כולם מכירים את כל הרכבים שקיימים בארץ יש המון רכבים שמאוחסנים ואף אחד לא יודע שהם קיימים.

 

הבנתי. תמונות של סופרצ'ארג'רים מוקדים, דרך אגב:

 

FRENZEL%20SUPERCHARGER%20FLATHEAD%20FORD.jpg

37_2.jpg

 

http://vs57.y-block.info/history.htm

 

אגב אני לא אומר שזה לא אפשרי שהרכב יובא לארץ במקור, רק שזה יהיה מדהים למדי - היו שתי מלחמות בין 1939/1940 ו 1948 ורוב מכוניות טרום-1940 סיימו במפעלי הפלדה בעכו ...

 

אה, מעטה הפנס שונה על ידי מישהו - זה לא בא ככה מהמפעל.

 

T

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

ערן שלום

לפני שבועיים שוחחנו , כמובן על רכבי אספנות היה מעניין

בשקט בשקט הפתעת אותי

רכב מדהים ומעניין ושנת היצור בכלל ------

בכל אופן מברוק ותהנה מחכה בקוצר רוח לראות את היצירה.

 

בברכה קובי

פורסם
הסופרצארג היה בדיחה !הדינמו מורכב מעל סעפת היניקה וזה נראה כמו סופר צארג. הרכב רק יד שניה מקורי מישראל !

אוחסן במשך 35 שנה בתוך בית ונשמר ב צורה מדהימה לא כולם מכירים את כל הרכבים שקיימים בארץ יש המון רכבים שמאוחסנים ואף אחד לא יודע שהם קיימים.

 

באלבום העשור של מועדון החמש, בדפים האחרונים המתארים מכוניות בתהליכי שיפוץ, יש תמונה של הרכב הזה בזמן שהיה בשיפוץ שלא הושלם. למיטב ידעתי הסופרצ'רגר ברכב זה הובא בשנות השבעים / שמונים כאביזר נלווה והותקן באוטו.

שלמה דן גדרון

פורסם
לא צריך "מישהוא" (הא' בסוף המילה מיותרת). היו מספיק סוכנויות ייבוא מסודרות בא"י. הכבישים היו בסטנדרט הבינלאומי הרגיל של התקופה - רובם הוזנחו לאחר קום המדינה; מכוניות התקופה הותאמו לסוג הכביש הממוצע. אני לא יודע כמה מכוניות טופלס נמכרו או יובאו לארץ בשנות השלושים אבל סריקה של תמונות ישנות מעלה שזה לא היה נדיר במיוחד, אפילו די מקובל. למי שלא יודע, שנות השלושים היו שנים של שגשוג כלכלי ופיתוח תעשייה קלה ככבדה, בחסות המנדט. בשנת 1939 היתה תערוכה בינלאומית גדולה של כלכלת א"י בניו-יורק והקטלוג מדבר בעד עצמו.

בתמונה המצורפת (צולמה בטבריה כמה חודשים לאחר תום מלחמת השחרור) של חבורת הציידים העליזה נראית פונטיאק קונברטיבל מודל 1932 שנרכשה מקונסול שוויץ בתק' המנדט.

לערן - יישר כח :king:

 

מכל מלמדיי השכלתי :mm_yeah:


×
×
  • תוכן חדש...