Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של BMW E60 M Sport Pack


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי החלק הקדמי מזעזע.

נראית יותר כמו בודי קיט תוצרת טייואן שהילדים המפגרים במפגש הרכיבו על ה5 של אבא בלי שהוא ישים לב.

 

אבל זו רק דעתי :)

פורסם
לדעתי החלק הקדמי מזעזע.

נראית יותר כמו בודי קיט תוצרת טייואן שהילדים המפגרים במפגש הרכיבו על ה5 של אבא בלי שהוא ישים לב.

 

אבל זו רק דעתי :)

אתה צודק בהחלט שזה נראה כמו קיט (אך אינני חושב שהייתי נותן לה את הכבוד המפוקפק של קיט טיוואני :-)).
פורסם
זה רק אני או שהאחורה שלה מזכיר קצת אימפרזה?

בהתחלה חשבתי שאתה הוזה, אבל כשמסתכלים על זה....יש בזה משהו

הפנסים, הבגז'...

לא ממש דמיון, אבל יש קצת

פורסם

יש דימיון בינה לבין האימפרזה ...

מאחור כמובן..

האחורה בסטיישן לא נראה מושך מספיק...(לדעתי..)

יום טוב לכולם!

פורסם

מהממת!

באמת רכב שווה להיות בעליו... רק חבל שצריך להתפשר על כזאת ולא לקנות M5 וזהו...

 

לירון, זוהי סדרה 5, ולא 3, לכן תמוהה קצת אמירתך שחבל שאין מספיק M3 בארץ...

 

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

לא הבנתי את פשר האמירה שהיא נראית אפילו יותר יפה מהM5



מה יותר יפה בה בדיוק? הסמל 530d שיש מאחורה?

לא הבנתי אותך

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...