Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב לא מניע ולא מגיב (בעיית מצבר?)


yoni_y93
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים, יש לי פיאט פונטו שנת 2005 מנוע 1.2, נידמה לי שזה הדגם פונטו ספייס.

ואתמול אירע לי אירוע נורא מוזר (עד עכשיו זה ככה), הרכב לא מניע.

עכשיו זה לא פשוט "לא מניע", מכירים את זה שאתם מסובבים את המפתח ויש רעש של ניסיון התנעה ואז לא מניע?

אז גם את זה לא היה! סיבבתי 2 סוויצים את המפתח וכלום לא הגיב! כאילו אין חשמל באוטו.

אפעם לא היתה לי בעיה כזאת וגם לא היה לי בעית התנעה מישהו לפני, המצבר חדש יחסית בן שנה ו3 חודשים.

דבר נוסף שהבחנתי שגם בחצי סוויץ של המפתח כל המנורות בפנים של הרכב גימגמו כאילו שהחשמל ברכב חלש נורא.

ביקשתי מרכב ליידי שיעזור לי בהתנעה עם כבלים ופעם ראשונה שנסיתי עוד היה את הרעש של ניסיון התנעה ולא הניע, פעם שניה כבר הניע רגיל (עם הכבלים כמובן).

ולאחר שניתנו את הכבלים האוטו נשאר מונע אבל עדיין הפנסים של הרכב גימגמו (היבהבו) והמערכת של הרכב כתבה כל כמה דק' (כאילו יש קצר :shock: ). יש לציין שבזמן נסיעה עם סלד מעל 1000 הכל היה כרגיל רק בעמידה הכל גימגם.

חשבתי שזה המצבר ואני דיי סבור שזה המצבר, נסעתי עם הרכב מיד הביתה כ10 קילומטר וחשבתי שהמצבר אמור להטען קצת במצב כזה.

כשהגעתי הביתה החנתי וכיביתי את הרכב וניסיתי להניע שוב ואותה הבעיה, אפילו את החלונות הרכב לא הצליח להרים לבד, הייתי צריך לעזור לו עם היד, וגם הרכב לא ננעל עם השלט ועם המפתח זה נועל רק את הדלת של הנהג.

(כמובן שהסתדרתי עם הנעילה, נעלתי את כל דלק בנפרד מפנים ובסוף עם המפתח את של הנהג)

 

עכשיו אמא שלי לקחה את הרכב למוסך (הנענו עם כבלים) והם אומרים שצריך להחליף מצבר, מצבר בן שנה ו3 חודשים!!

זה הגיוני?! אין אפשרות לטעון מצבר פשוט? ומה גרם לבעיה הזאת פתאום לצוץ? לא היה שום דבר שמתריע לפני, לא גימגום בהנעה לא כלום. ואני מניח שאתם כבר תשאלו מראש אם השארתי אור דולק או מוזיקה רק עם סוויץ ראשון ולא, לא היה דבר כזה בכלל!

 

בבקשה אבקש את דעתכם וניסיונכם בנושא :)

AMP: JBL GTO1004

COMP: MOREL DOTECH OVATION 4

SUB: HERTZ ES200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

האם נבדקה טעינה?

ניתן לטעון את המצבר אבל קח בחשבון שאורך חייו יתקצר ולא בטוח שהוא יחזור לתפקד כרגיל.

אין למצבר אחריות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב עדכון למצב כרגע, הרכב נלקח למוסך כפי שאמרתי והבחור אומר שצריך להחליף מצבר.

הבהרתי לאמא שלי שזה לא הגיוני שנצטרך להחליף מגבר אחרי כ"כ קצת זמן, והיא התעקשה וכרגע החליפו לנו מצבר.

האחריות היתה לשנה ועברה לפני 3 חודשים כבר, אבל בכל זאת החליפו לנו ובודקים את המצבר מה לא בסדר בו, או מה גרם לזה ואם צריך לטעון אותו.

ושאלה קטנה, זה דבר נפוץ שצריך לטעון מצבר? זה מקצר לו את החיים?

ואם באמת צריך לטעון אותו, זה לא היה צריך להראות סימנים לפני כן? שהאוטו לא מצליח להניע וכדומה.

אצלי הוא פשוט הפסיק בפתאומיות וזה די חריג לפי מה שאני מבין.

AMP: JBL GTO1004

COMP: MOREL DOTECH OVATION 4

SUB: HERTZ ES200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אם המצבר עבר פריקה מלאה (או בשפת העם "המצבר נגמר") אז זה לא מוסיף לו אריכות ימים.

לעיתים המצבר מראה סימני גסיסה ולעיתים לא.

כדי לדאוג שגם המצבר החדש שלכם לא יסיים את חיו באותו אופן מומלץ לבדוק שאין רכיב שגומר אותו כאשר הרכב כבוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...