Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים וחברות!

 

היום שמתי לב שיש רעידות בעיקר כשאני מחזיק ברקס ברכב.

כמו כן היום הרכב עבר טסט והחליפו לו בולמים קדמיים.

בזמן נסיעה הכל חלק, אין שום רעידות, רק בעמידה במקום.

יש סיכוי שזה קשור לטיפול האחרון? אולי הטיפול היה לקוי? למה זה יכול להיות קשור?

 

תודה רבה מראש!

פורסם
אהלן חברים וחברות!

 

היום שמתי לב שיש רעידות בעיקר כשאני מחזיק ברקס ברכב.

כמו כן היום הרכב עבר טסט והחליפו לו בולמים קדמיים.

בזמן נסיעה הכל חלק, אין שום רעידות, רק בעמידה במקום.

יש סיכוי שזה קשור לטיפול האחרון? אולי הטיפול היה לקוי? למה זה יכול להיות קשור?

 

תודה רבה מראש!

 

רעידות בעת שהרכב עומד מצביע בדרך כלל על תושבות מנוע שחוקות. האם זה מתחולל כאשר המזגן דולק או כבוי ?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
המזגן כבוי..

אם הרעידות מופיעות בסרק רק כשאתה לוחץ על דושת הבלימה, יתכן שמגבר הבלם לא תקין ומאפשר יניקת אויר לסעפת היניקה.

זה גורם לתערובת עניה שתגרום לנפילת טורים ורעידות.

פורסם
כן הרעידות נעלמות. הנסיעה חלקה לגמרי

האם כשאתה עומד ברמזור ללא רגל על הברקס הרעידות קיימות? אם כן זה באמת תושבות, אם לא והרעידות מופיעות רק כשאתה לוחץ על הברקס, זה כמו שאמרתי בהתחלה יניקת אויר

פורסם

הבנתי, אני אבדוק את זה שוב.

אני יודע שזה לא כל כך רציני לשאול מה העלות של שני הטיפולים שהזכרת, יניקת אוויר ותושבות מנוע, אבל לאיזו הוצאה להתכונן פחות או יותר אם זה אחד מהם?

פורסם

ועוד משהו שאמרו לי יכול להיות קשור לבעיה.

עצרתי בעלייה תלולה יחסית על דרייב וכשעזבתי את הברקס במקום שהרכב ישאר במקום הוא התדרדר אחורה.

אמרו לי שאולי צריך רק לעלות את הטורים של הרכב טיפה.

זה יכול להיות קשור לבעיה הקודמת?

×
×
  • תוכן חדש...