Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה ראשונה אחרי 3 חודשים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי טסט לפני 3 חודשים ולא נסעתי,

זאת אומרת אני צריך מלווה כאילו הכל מהתחלה כי אני לא יכול לבד עדיין

מה מומלץ לעשות? יש לנו מקום בסופרלנד הרבה מקום אפשר לתרגל פניות וחניות אבל ככה בעיר מה עושים?

יש דברים מומלצים שאפשר לעשות כדי להתרגל לרכב?

 

תודה.

 

פורסם

אם אתה מדבר על הסופרלנד אני מבין שאתה מראשון לציון?

בכל מקרה, אם כן, תשתדל לנסוע בכבישים באיזורים פתוחים ונוחים, עם תשתית טובה.

כל השכונות החדשות והאזורים במערב העיר. הכבישים הראשיים יותר.

תשתדל להימנע מאיזור רוטשילד ומרכז העיר, הרבה צפיפות בכבישים וחניות לא פשוטות. גם במזרח יש שכונות חדשות ואיזורים

מרווחים יותר.

בכל מקרה, חניות ומקומות כאלה נטושים זה תמיד טוב לתירגול עד שיהיה לך יותר ביטחון.

הכי חשוב, שלא משנה על איזה רכב אתה נוסע, תצבור עליו קצת בטחון לפני שאתה מתחיל להסתובב בצורה יותר חופשית.

אם תסע עליו בחניות בהתחלה כמו שהצעת, במהירות איטית ובאיזורים עם כבישים הכי נוחים יהיה הכי טוב.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עריכה: כמה חכם להקפיץ אשכול מלפני שבועיים שבטח זה כבר לא רלוונטי..

 

בכל מקרה: תבצע כמה נסיעות עם מבוגר, במלווה אתה תכלס לומד לנהוג.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...