Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלה פיוזים ולא ממסרים.

 

מעל הרגלים בצד הנהג קיים פנל ממסרים כמו בתמונה המצורפת.

משוך את הממסר מבית הממסרים ובדוק שכול הפינים תקינים והפלסטיק לא נמס.

 

מעבר לזה אין באפשרותך לבדוק את הממסר אלא לנסות להשאיל או לקפוץ לחבר הפורום מוסך רון שיתקין לך ממסר לשם בדיקה.

 

הממסר הזה לא זול בכלל.

elec145exhaust004.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

היי מרק , מתחזקת העובדה שאתה צודק ובאמת מדובר בממסר של המשאבת דלק , לא מגיע זרם למשאבת דלק בדקתי דרך רב מודד , הבעיה שאני לא מוצא את הממסר מתחת להגה מצאתי את המוח של האזעקה רק , צריך לפרק אולי את כל החלק הפלסטיק כדי למצוא אותו ? העלתי תמונה

IMG_4127.jpg

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

אוקיי הפלסטיק פורק , הבעיה שאני לא מוצא את ממסר 409 , זה מה שאני רואה כרגע , יכול להיות שהמספר הוא אחר?

IMG_4128.jpg

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

חשוב להזכיר - זו המשאבה ה2 שלא עובדת .

 

ולכן כנראה הבעיה היא לא (רק) במשאבה.

האם אתה יכול למדוד את המתח על המשאבה או במחבר קרוב למשאבה? מה המתח?

 

דני

פורסם
אוקיי הפלסטיק פורק , הבעיה שאני לא מוצא את ממסר 409 , זה מה שאני רואה כרגע , יכול להיות שהמספר הוא אחר?

באותו מקום קיימים 2 פנלים של ממסרים אחד גדול והשני קטן יותר (תבדוק גם בצידו השני של הפנל).

 

מספר הממסר יכול להיות גם 167 אבל המיקום חייב להיות אותו דבר כלומר במיקום מספר 4.

 

בכול מקרה תנסה לאתר את הממסר לפי התמונות המצורפות.

$(KGrHqRHJDgE8ftWV3DlBPWCy8KZ7w~~60_35.jpg

open-uri20120707-15531-2am2i6.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

בסוף זה שהיה ממסר 167 , מרק אני רוצה להודות לך המון על העזרה , תודה רבה עזרת לי מאוד , תודה .

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

×
×
  • תוכן חדש...