Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחר בדיקה עם סורק שהזמנתי מאייבי, נמצאה תקלה p0171

מקריאה באינטרנט ראיתי שיכולות להיות סיבות רבות לתקלה

חיישן MAF

חיישן מצערת

חיישן חמצן

ועוד רבים אחרים.

 

חשוב לציין שרכב מונע על גז, ואם מעבירים לבנזין הנורה עדיין דולקת.

לאחר איפוס, נורת הצ'ק אינגיין נדלקת לאחר כשבוע.

כמו כן, במידה והרכב עומד בהילוך D, ללא מזגן, סל"ד הרכב מאוד נמוך ויש רעידות. עם מזגן, הסל"ד תקין.

בדקתי בעזרת המכשיר, הסלד עם מזגן 850, ללא מזגן נע סביב 650. האם אילו ערכים תקינים.

מה יכולה להיות הבעיה? מהיכן להתחיל לבדוק?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

זה קוד תקלה כללי מאוד וקשה לאתר את מקור התקלה עפ רק הקוד הזה.

 

בדוק משיכות אוויר מסעפת היניקה, בדוק סדקים/חורים באגזוז לפני חיישני החמצן, בדוק לחץ דלק תתחיל עם הבדיקות האלה.

פורסם
שלום,

לאחר בדיקה עם סורק שהזמנתי מאייבי, נמצאה תקלה p0171

מקריאה באינטרנט ראיתי שיכולות להיות סיבות רבות לתקלה

חיישן MAF

חיישן מצערת

חיישן חמצן

ועוד רבים אחרים.

 

חשוב לציין שרכב מונע על גז, ואם מעבירים לבנזין הנורה עדיין דולקת.

לאחר איפוס, נורת הצ'ק אינגיין נדלקת לאחר כשבוע.

כמו כן, במידה והרכב עומד בהילוך D, ללא מזגן, סל"ד הרכב מאוד נמוך ויש רעידות. עם מזגן, הסל"ד תקין.

בדקתי בעזרת המכשיר, הסלד עם מזגן 850, ללא מזגן נע סביב 650. האם אילו ערכים תקינים.

מה יכולה להיות הבעיה? מהיכן להתחיל לבדוק?

 

היי,

במצב כזה אני ממליץ לך להיכנס למרכז שירות מורשה לצורך ביצוע בדיקות

אייל מסובארו.

×
×
  • תוכן חדש...