Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב המדובר

 

 

אחרי שהלך המזגן המקורי מסוג KEIHIN (גם סבל מדליפה וגם נשרף הקלאץ'.).

הזמנתי מדחס חדש מחו''ל , הגיע מדחס ניפונדנסו .

שני המדחסים הגיעו על הדגם הזה של הרכב , אבל כדי לעבור לדנסו , אני צריך תושבת מדחס חדשה , צינורות חדשים ומחבר חדש שיחבר את הצינורות למדחס (כי הוא לא הגיע עם המדחס).

 

אני שוקל לשלוח את המדחס חזרה למוכר ולעשות משהו אחר.

לחפש מדחס שנחשב איכותי מרכב שנפוץ בשוק ולהתאים אותו לרכב שלי .

כלומר , לקחת מדחס מאיזו יפנאומטית (לדוגמה) ולהתאים אותו .. לבנות תושבת , ליצר צינור כניסה ויציאה מהמדחס , להחליף מייבש וזהו.

השאלה , איך אני אדע איזה גז מתאים למערכת ה"מקומבנת" וכמה יעלה לי סיפור כזה ?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

השאלה העיקרית כאן היא האם המערכת שלך מותאמת לקרר "ישן" (R12) או קרר "חדש" (R134).

 

אם מדובר בקרר ישן אז בנוסף למה שציינת למעלה, ע"מ לעבור למדחס של "יפנומטית" מודרנית (שעובד מן הסתם על קרר חדש), צריך גם להחליף את הניפלים על הצינורות ואת שסתום ההתפשטות. לאחר מכן ריקון המערכת מהשמן הישן שהוא מסוג שלא עובד עם הקרר החדש. בקיצור גם להתאים מדחס חדש מבחינת תושבות וצנרת וגם לבצע הסבה לקרר חדש. לכן נראה לי שעדיף להתאים את המדחס שכבר קנית לרכב ע"י ייצור תושבת והתאמת המחברים בצנרת הקיימת. כמובן שאם יש לך אפשרות להשיג מדחס בדיוק כמו שהיה מורכב אצלך או לשפצו זה יהיה לדעתי הפתרון הכי פשוט.

פורסם

אנשים שיש להם רכב כמו שלי מעדיפים לשדרג למדחס דנסו מכיוון שהוא יותר יעיל ועובד עם הקרר החדש.

אבל הם לא צריכים לשלם 100$ משלוח על מדחס ולא צריכים לשאת תפילה לאלוהי המכס והתחבורה ..

ה"בעייה" עם הקרר החדש היא שהוא מצריך צנרת יעודית שרכה הוא לא "יברח" כמו כן , טבעות אטימה מתאימות .

 

אצל מי אני יכול לקבל יעוץ טוב מבלי שיתחיל לנפנף אותי עם ה"גרוטאה" שלי כי לא משתלם לו לעבוד עליה?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

אבחון תקלה ופתרונה (איתור דליפה), במערכת מיזוג של רכב משנת 99.

 

קיבלתי שירות טוב ומחיר הוגן.

פורסם

אדריאן בי-ם ע"י ההיפרכול הישן יש מוסך למזגנים שטיפל לי בגולף

מקצועי, בעל ציוד מורני חדיש, ואיש מקצוע מעולה וישר.

פתר לי כמה בעיות ללא תשלום, ומבצע לי תחזוקת מזגן במחירים סבירים. -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
לי היה נסיון טוב עם עמוס מזגנים בבני ברק.

 

+ ענקי!!! לעמוס מזגנים.

 

הבחור מקצועי, והכי חשוב אמין בצורה מדהימה.

 

הגעתי אליו עם תקלה שלפניה ניסו 4 מזגניסטים שונים לעלות.

 

אני רק אציין שיש לי רכב ביבוא אישי עם מנוע יחיד מסוגו בארץ (כך שפותחים את תא המנוע, המנוע חיצונית נראה טיפה שונה- מה שמרתיע מוסכים לעיתים) בכל מקרה כל האיבזרים ברכב כגון מדחס וכו' זהים לדגמי לאנטיס.

 

הייתה לי תקלה שהמדחס לא היה נכנס לעבודה, אלה רק לאחר שהרכב מחמם / עומד בשמש די הרבה זמן.

 

2 מזגניסטים טענו שהלך לי המדחס (ואני שואל למה, הרי כשהוא עובד , הוא מקרר מעולה) מה גם שהוא אינו מתנתק, רק אם הרכב מתקרר.

 

שלישי טען שיש לי תקלה בניהול מנוע והוא מורה לרכב לכבות את המזגן עקב התחממות.

 

רביעי טען שיש לי בריחת גז איטית, והמזגן אינו בונה לחץ מספיק.

 

הגעתי לעמוס על הבוקר, אני מגיע, כרגיל כל צוות המוסך שואל מה זה הרכב, אבל מפרגנים בצורה נחמדה מאוד, הניחו כיסויי עור על הכנפים של הרכב על מנת לא לשרוט אותו (אני לא ביקשתי הם פשוט אמרו שהרכב נראה שמור מאוד והם לא רוצים לפגוע בו:shock:)

 

בכל מקרה חיברו את הרכב למכונת לבדיקת גז, בדקו לחצים, החליפו גשש טמפ' לבדיקת תקינות. אחרי שעה וחצי של בדיקות מדוקדקות (בהם אגב המזגן מקרר יופי כי הרי הרכב חם) עמוס ניגש אליי ואומר תקשיב, המזגן עובד מעולה, מקרר מעולה, הוא נכנס כל פעם שהפיקוד מורה לו.

אחד העובדים (בחור צעיר, מבריק) לא התייאש, ביקש מעמוס עוד זמן לבדיקות של כל מערכת הפיקוד, עמוס (עם כל הלחץ שהיה במוסך , הסכים בחיוך) הקיצר אחרי 15 דק נמצאה התקלה, הממסר פיקוד של המזגן הוא מקורי , יושב על פלאג בתא המנוע, אחד מנעלי הפלאג (כמו חיבור של רמקול) קיבלה קורוזיה והתרחבה ככל הנראה. וכן פעם היה מגע ופעם לא.

 

במקום לגזור את הפלאג בצמה (מה שהיה עושה כל אחד) הוא התעקש להוציא את החיבור הסורר, ולהחזירו לפלאג על מנת לשמור על מקוריות.

 

מאז המזגן עובד תקין.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אוקי , אני אנסה אותו .

מה הכתובת והמספר?

כשהוא ישאל אותי מי שלח אותי , מה להגיד לו ?:wink:

 

 

רנצ'וק , עד י-ם בשביל מזגן? לבקר את ההורים שלי בקושי אני בא..:-)

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

מדחס: במידה ולא תשתמש במדחס שהגיע מחו"ל, קח מדחס אוניברסלי ולא מדחס של יפנומטית. החברות שמתקינות יחידות מיזוג אחוריות למיניבוסים, מוסיפות מדחס שני על פי הצורך. לעולם מדובר במדחס אוניברסלי, לרוב מדחס בוכנות. מדחס כזה הוא הזול ביותר לרכישה, והכי אמין שתמצא. מציע לך לבדוק ב"אוטו קור" בפתח תקוה, שם גם תוכל לרכוש תושבת למדחס. על מנת להתאים את התושבת למדחס, מציע לך לפנות למוסך "דרך השטח" בקיבוץ שפיים, שם משתפץ "טינה", הטנדר של און יעקובסון. ניר בן ארי, מנכ"ל המוסך היה בעבר מנכ"ל "אוטו קור" והוא יכוון אותך בהתאמה של התושבת.

 

קרר R134a במקום קרר R12: אין מה לדאוג. למרות ההבדלים בצנרת, הניסיון מלמד שצנרת ישנה עוברת את ההסבה בשלום. ההסבות שתצטרך תהינה במחברים למדחס, בהחלפה של שסתומי בדיקה ומילוי ושסתום ההתפשטות המתאימים לקרר R134a. על הדרך, חשוב להחליף את המסנן מייבש.

 

כמה יעלה ? זו שאלת מיליון הדולר. אני מעריך שתסיים פרויקט כזה בסכום של 2,000 עד 2,500 שקלים בלי התחייבות.

 

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אני מעדיף לעשות הכל במקום אחד , אם אני אלך על האופציה של ההסבה.

ככה אני לא אצטרך להיות מטורטר (או איך שלא כותבים את זה) מאחר לשני כשתצוץ תקלה , ותצוץ אחת.. כי אני מיישם את חוקי מרפי.

 

אתה חושב שדרך השטח יעשה את כל העבודה?

תודה

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

מצטרף להמלצה על עמוס מזגנים. הוא מקצועי, ישר ונחמד. יחד עם זאת, לא יפתיע אותי אם לא ירצה לטפל באוטו ייחודי.

לא רחוק מעמוס מזגנים יש עוד עמוס אחד: הוא חשמלאי מוכשר וגם מטפל במזגנים. יש לו סבלנות רבה לרכבי אספנות והוא מקצועי וישר. http://www.d.co.il/4117100/28080/

 

אוטו קור בסגולה (בתקופה שניר היה מנכ"ל) טיפלו לי באוטו ייחודי ועשו עבודה טובה, אבל קשה לי להאמין שיסכימו לעשות זאת היום.

 

ייתכן ויהיה כדאי לחכות לסתיו/חורף. המזגניסטים משועממים בתקופה זו ויהיה לך יותר קל לקבל שירות.

פורסם
אוקי , אני אנסה אותו .

מה הכתובת והמספר?

כשהוא ישאל אותי מי שלח אותי , מה להגיד לו ?:wink:

 

 

רנצ'וק , עד י-ם בשביל מזגן? לבקר את ההורים שלי בקושי אני בא..:-)

 

כן אני יודע שאתה בעייתי, ואתה עוד חייב לי משהו...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אולי באמת אני אחכה לחורף.. זה רעיון טוב.

אבדוק את עמוס .

 

רן , נשיקה וחיבוק עלי !

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

×
×
  • תוכן חדש...