Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חגורות בשנת 82'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי הוא שנת 82'

ושקניתי את הרכב אמר לי בעל הרכב שהרכב הגיע בלי חגורות

ובאמת בצד השני אין שום סימן שהיה פעם חגורה

ושהוא הוסיף אחת בגלל שהיה משתמש בכסא תינוק

 

מישהו יכול להסביר לי באופן כללי את הנושא הזה של החגורות קדימה / אחורה / שנים?

 

תודה, אבי.

פורסם

היי אבי

כל רכב משנת 1969 ואילך מחוייב בחגורות בטיחות במושבים הקדמיים,

בשנתונים שקדמו ל-69', אם ברכב הותקנו חגורות מהיצרן מחוייבים לחגור.

רכב שנת 82' בוודאות ניכנס לארץ עם חגורות בטיחות במושבים הקדמיים.

באיזה רכב מדובר ?

שי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם

כשהוחלה חובת חגירת חגורות בשנת 1975 (אז בדרכים בינעירוניות ובמושבים הקדמיים בלבד) היא חלה על מכוניות משנת 1969 ואילך. מכאן שבכל המכוניות משנה זאת (ובד"כ גם ישנות יותר) הותקנו חגורות, בד"כ מקוריות.

משנת 1986 (או 1987) חלה חובת התקנת חגורות גם במושבים האחוריים, אם כי לא היתה אז חובת חגירה.

 

לא יכול להיות שמכונית משנת 1982 הגיעה בלי חגורות קדמיות.

 

אני רואה שקבלת תשובה בינתיים, אבל היא לא סותרת את שלי.

עודד

פורסם

אני מצטער לא הבהרתי את עצמי נכון

אני דיברתי ל חגורות אחוריות בלבד

אז רק משנת 86/7 חייבים חגורות מאחור

זהו החוק וגם שוטר לא יעשה לי כלום על זה?

- בנתיים לא יצא לי להתקל באחד מהם ב"ה

פורסם

בשנת 86' לא היתה חובת חגורות במושב האחורי.

היתה לי פורד פיאסטה שנת 86' שהגיע לארץ ללא חגורות מאחור.

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם

חשדתי שאתה מתכוון לחגורות אחוריות (ולכן הדגשתי "קדמיות").

אכן, אין חובת התקנת חגורות אחוריות ברכב משנת 1982, ואין סיבה לדו"ח.

יחד עם זאת, לדעתי חשוב לחגור חגורות גם מאחור. בטוח שברכבך קיימת הכנה לחגורות כאלה, וההתקנה פשוטה, בדרך כלל.

זוג חגורות אינרציאליות אחוריות אינו יקר במיוחד (מציע לך לפנות אל "גדא" בתל-אביב). למען הבטיחות, לא הייתי מהסס.

אני התקנתי כאלה ברכבי (דגם 1984), שנים רבות לפני שהיתה חובת חגירה מאחור. ילדיי מעולם לא נסעו לא חגורים ....

 

עריכה: נכון, חובת ההתקנה היתה החל מ- 1987

עודד

פורסם

עם כל הכבוד למקוריות ואוטנתיות, תתקין חגורות אחוריות, גם אם החוק לא מחייב.

קרא הודעה 21 פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=120268&highlight=%D7%92%D7%93%D7%90

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
היי אבי

כל רכב משנת 1969 ואילך מחוייב בחגורות בטיחות במושבים הקדמיים,

בשנתונים שקדמו ל-69', אם ברכב הותקנו חגורות מהיצרן מחוייבים לחגור.

רכב שנת 82' בוודאות ניכנס לארץ עם חגורות בטיחות במושבים הקדמיים.

באיזה רכב מדובר ?

שי

 

הייתה לאבא פעם קורטינה סטיישן שנת 74 ולא היה חגורות מקדימה!

איך זה יכול להיות?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
עם כל הכבוד למקוריות ואוטנתיות, תתקין חגורות אחוריות, גם אם החוק לא מחייב.

 

 

זאת אפילו לא פגיעה במקוריות. מכוניות משנת 1982 כוללות נקודות עיגון אחוריות. בהעדר - אז - חובה בתקנות הישראליות, היבואנים חסכו כמה שקלים (ישנים :lol: ).

וכמובן שאני מצטרף (שוב...) להמלצה.

עודד

פורסם

נכון מאוד שכדאי להתקין וזה מסוכן אם לא

רציתי רק לדעת שעד שאני יתקין מה יהיה אם פעם אני ירצה לנסוע שגם אנשים יושבים מאחור

פורסם
הייתה לאבא פעם קורטינה סטיישן שנת 74 ולא היה חגורות מקדימה!

איך זה יכול להיות?

 

זה בסך הכל בעיה של "מישהו".

או שמישהו פרק אותן, או שמישהו לא זוכר טוב :lol:

עודד

פורסם
זאת אפילו לא פגיעה במקוריות. מכוניות משנת 1982 כוללות נקודות עיגון אחוריות. בהעדר - אז - חובה בתקנות הישראליות, היבואנים חסכו כמה שקלים (ישנים :lol: ).

וכמובן שאני מצטרף (שוב...) להמלצה.

 

אולי באמת יש מתחת לריפוד - את זה לא בדקתי אני יבדוק מחר

פורסם
אולי באמת יש מתחת לריפוד - את זה לא בדקתי אני יבדוק מחר

 

אני לא יודע על איזה רכב מדובר, אבל כשאתה "יבדוק" מחר, חפש גם בתא המטען או על המדף האחורי, או על הקורות האחוריות (בדוק במישוש, יתכן שתמצא קדח לבורג, אשר הריפוד מכסה אותו)

עודד

×
×
  • תוכן חדש...