Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא אמור לקרות ומניסיוני זה גם לא משהו שיעלם עם הזמן.

 

אם נכנסת למוסך בלי שום משיכה, כך גם אתה אמור לצאת מהמוסך.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה לא אמור לקרות וזה מניסיוני גם לא משהו שיעלם עם הזמן.

 

אם נכנסת למוסך בלי שום משיכה, כך גם אתה אמור לצאת מהמוסך.

 

פלוס 1

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם
פלוס 1

 

אוקיי, שוב פעם חזרתי מהצמיגיה והפעם בעל המקום בא איתי לסיבוב כאשר הוא זה שנהג באוטו.

1. הוא טוען שלהונדה ולעוד כמה רכבים ישנו "חיישן לנהג נרדם" . כלומר, כאשר עוזבים את ההגה כשהאוטו נוסע ישר הרכב יטה לכיוון שמאלה או ימינה בכוונה.

2. כשאמרתי לו אז איך זה שאחרי סוויטש בין הקדמיים האוטו התחיל לסטות רק ימינה? לטענתו הצמיגים חדשים והם צריכים "להתרגל" לג'אנטים ובכל הונדה סיביק ההיגוי רגיש כי הרכב ספורטיבי מטבעו.

 

הנטייה היא כזאת שכל התקדמות של מאה מטרים האוטו סוטה כשלושה מטרים ימינה.

פורסם

1. הוא טוען שלהונדה ולעוד כמה רכבים ישנו "חיישן לנהג נרדם" . כלומר, כאשר עוזבים את ההגה כשהאוטו נוסע ישר הרכב יטה לכיוון שמאלה או ימינה בכוונה.

2. כשאמרתי לו אז איך זה שאחרי סוויטש בין הקדמיים האוטו התחיל לסטות רק ימינה? לטענתו הצמיגים חדשים והם צריכים "להתרגל" לג'אנטים ובכל הונדה סיביק ההיגוי רגיש כי הרכב ספורטיבי מטבעו.

 

הנטייה היא כזאת שכל התקדמות של מאה מטרים האוטו סוטה כשלושה מטרים ימינה.

 

:):):)

 

או במילים אחרות

 

:(:(:(

 

זה מתאים לעוד פרק של יצאת "צדיק"

 

תפרסם לפחות את השם של המקום שנדע לא להגיע אל החאפר בטעות.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

תגיד אתה באמת קונה את המעשיות האלה?

 

אם אתה גר באזור המרכז קפוץ למעבדה בחולון כיוון פרונט לדעתי הטוב בארץ.

 

אם שם לא יפתרו את הבעיה כנראה זה באמת "חיישן נהג נרדם"

 

חוץ מזה חבל להזניח ייתכ שמדובר בבטיחות,וכלכלית אכילת צמיגים

 

בהצלחה

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
הי,

נו מה אני אגיד לכם... עצוב מאד.

המקום הוא צמיגי ג'ינו בבאר שבע.

 

יש לכם המלצה למישהו טוב בבאר שבע?

כמו שאמרתי לך קודם, התחל עם המכון פרונט ולא הצמיגייה. הם יעלו את הרכב על מכשיר ואז ינסו בעצמם להחליף מיקום צמיגים, אם יהיה צורך.

אם יקבעו שהצמיגים גורמים לזה, בקש חוו"ד כתובה מהמכון פרונט וגם אם אפשר שנציג המכון ידבר עם הצמיגאי.

פורסם
מה זה 'חיישן לנהג נרדם'?? נשמע הזוי לגמרי. אולי זה 'עונש לנהג נרדם', משהו שהורג אותו מהר יותר...

נשמע יותר שזה ג'אנט עקום.

 

אני חושב שעליתי על הבעיה...

הצמיגים הם של גרסאת HP3 והם נראה לי אסימטריים\ כיווניים.

http://www.klebertyres.co.uk/KleberUK/ImageServlet?imageCode=8910711845&codeSite=KLEBER_UK

שני צמיגים בצד ימין לא מורכבים נכון ( הפוך) חלק פנימי יושב בחוץ ולכן לא רואים גם את תאריך השבוע והשנה שבה יוצר.

פורסם
אני חושב שעליתי על הבעיה...

הצמיגים הם של גרסאת HP3 והם נראה לי אסימטריים\ כיווניים.

http://www.klebertyres.co.uk/KleberUK/ImageServlet?imageCode=8910711845&codeSite=KLEBER_UK

שני צמיגים בצד ימין לא מורכבים נכון ( הפוך) חלק פנימי יושב בחוץ ולכן לא רואים גם את תאריך השבוע והשנה שבה יוצר.

 

תיקון טעות:

בשני הצמיגים הקדמיים רואים את הפרינט של תאריך הייצור ובשני האחוריים לא.

פורסם

היום שמתי לב שבפניה ימינה יש רעש שמגיע מכיוון גלגל ימין... מתחיל לחשוד בציריה אבל לא מסתדר עם העובדה שלפני החלפה בין הגלגלים הקדמיים הרכב משך לכיון ההפוך, שמאלה.

פורסם
היום שמתי לב שבפניה ימינה יש רעש שמגיע מכיוון גלגל ימין... מתחיל לחשוד בציריה אבל לא מסתדר עם העובדה שלפני החלפה בין הגלגלים הקדמיים הרכב משך לכיון ההפוך, שמאלה.

 

מקפיץ

פורסם

אני בעבר עשיתי בדיקות איזון, מילאתי אוויר, בדיקת פרונט, שם הוא המליץ לי להחליף בין הצמיגים הקדמיים והאחוריים - שום דבר לא עזר ההגה המשיך לקחת שמאלה.

בסוף במוסך החליפו לי משולש.

Peugeot  5008 2023 


×
×
  • תוכן חדש...