Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפה בין גלגלים לאחר כיוון פרונט


bbakshan
שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

קניתי הונדה סיוויק מיד שניה והלכתי להחליף 4 צמיגים + כיוון פרונט באותו המקום.

לאחר כיוון הפרונט שמתי לב שכאשר ההגה נמצא במצב ישר, הרכב נוטה שמאלה.

חזרתי מיד לצמיגיה ונאמר לי שם כי יעשו איפוס הגה.

אחד העובדים סובב מספר אומים מאחורי 2 הגלגלים הקדמיים על מנת לאפס את ההגה,

הדבר אינו עזר והאוטו המשיך לנטות שמאלה.

כשחזרתי שנית, הם ביצעו החלפה בין 2 הגלגלים הקדמיים.

א. האם עצם ההחלפה לא פוגעת בכיוון הפרונט כך שיש לבצע כיוון פרונט מחדש?

ב. אני שם לב כי האוטו נוטה טיפה ימינה כאשר ההגה נמצב במצב ישר, האם עליי לחזור חזרה על מנת לבצע איפוס הגה מחדש?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין קשר לאיפוס הגה בכלל וכנראה,שאין לבעל מכון הפרונטים מושג לפחות במושגים הבסיסיים או שאתה משתמש במונחים הלא נכונים :

יש כיוון שפור שנקרא גם כיוון גלגלים.

יש כיוון זוויות היגוי המכונה גם כיוון פרונט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפוס הגה, זה שהרכב נוסע ישר , אך ההגה עצמו נוטה לצד ימין או שמאל ביחס לכיוון הנסיעה.

 

איזון גלגלים, זה שהרכב נוטה ימינה או שמאלה ויש צורך לאזן לשם המשך הרכב בצורה ישרה כאשר ההגה מיושר.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

קניתי הונדה סיוויק מיד שניה והלכתי להחליף 4 צמיגים + כיוון פרונט באותו המקום.

לאחר כיוון הפרונט שמתי לב שכאשר ההגה נמצא במצב ישר, הרכב נוטה שמאלה.

חזרתי מיד לצמיגיה ונאמר לי שם כי יעשו איפוס הגה.

אחד העובדים סובב מספר אומים מאחורי 2 הגלגלים הקדמיים על מנת לאפס את ההגה,

הדבר אינו עזר והאוטו המשיך לנטות שמאלה.

כשחזרתי שנית, הם ביצעו החלפה בין 2 הגלגלים הקדמיים.

א. האם עצם ההחלפה לא פוגעת בכיוון הפרונט כך שיש לבצע כיוון פרונט מחדש?

ב. אני שם לב כי האוטו נוטה טיפה ימינה כאשר ההגה נמצב במצב ישר, האם עליי לחזור חזרה על מנת לבצע איפוס הגה מחדש?

 

תודה.

א. החלפת צמיגים או שינוי מיקום צמיגים לא מחייבת ביצוע כוון פרונט מחדש.

ב. עליך לחזור למכון פרונט ולא לצמיגיה, על מנת שימרכזו את גלגל הגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב דניאל. אשמח לדעת כיצד ניתן לבצע או יותר נכון כיצד מבצעים מירכוז הגה. ראיתי בלא מעט רכבים ישנים שבזמן שהרכב נוסע ישר ההגה ניראה מסובב מעט וראיתי שניתן לסדר זאת בכמה דקות על ידי פתיחה וסגירה של איזה בורג או אום. מה בדיוק פותחים ועושים שם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסביר את עצמי שוב. כשאני עוזב את ההגה בנסיעה בין עירונית בכביש ישר, ההגה נשאר ישר והאוטו נוטה ימינה. ההגה נוטה תמיד להישאר ישר. כדי להמשיך לסוע ישר עלי להחזיק בהגה בזות של כמינוס שלוש.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מדובר במשכה בהגה וזה יכול להגרם בגלל צמיגים או כוון פרונט לא תקין. תתחיל בבדיקת פרונט חוזרת.

 

ישור גלגל הגה מבציעם דרך התבריגים של תפוחי ההגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, ממה שאתה מתאר:

האוטו נטה שמאלה.

הוחלפו הגלגלים הקדמיים ימני ושמאלי.

האוטו נטה עכשיו ימינה.

 

אם אכן הבנתי נכון מירב הסיכויים שמדובר בבעיה בגלגלים/צמיגים ולא בכיוון הפרונט.

תבדוק לחץ אוויר בצמיגים (בכל 4 הגלגלים, לא רק בקדמיים). תבדוק תקינות הצמיגים (אם אתה לא יודע לעשות זאת לבד קפוץ לפנצרייה שאתה סומך עליהם).

אם הכל עד כאן תקין - תבדוק איזון של הגלגלים עם הצמיגים. אם הם מאוזנים ועדיין ישנה הבעייה והג'אנטים עצמם לא עקומים או משהו כזה, אז מירב הסיכויים שמדובר בצמיג/ים פגומים/שחוקים.

אם המשיכה היא לא מאד חזקה ולא מאד מפריעה לך אין דחיפות להחליף את הצמיגים. אפשר לחכות או עד שהצמיגים ידרשו החלפה מסיבה אחרת, או עד שיימאס לך מהמשיכה...

If you wanna turn, turn, don't brake

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, חזרתי מהצמיגיה. בעל הצמיגיה טוען שמאחר והצמיגים סימטריים אין משמעות לאיך להרכיב אותם(אחרי שבאתי אליו בטענה שאחד הצמיגים האחוריים הורכב הפוך) ובנוסף שהבעיה של המשיכה תפתר לבד אחרי כמה אלפי קילומטרים. הוא החליף בין הגלגל הקידמי ימני לאחורי ימני בטענה שזה יכול לשכך את הנטייה ימינה. כמוכן שמתי לב שהצמיגים הם משבוע 33 של שנת 2011. כמה זה נורא? האם עצם העובדה שעכשיו הוחלפו האחורי והקידמי אז יש צורך לבצע כיוון פרונט מחדש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד איך שיש משמעות, לא סתם היצרן כתב בפירוש מה פנימי ומה חיצוני. יפה ששמת לב. אני הייתי מתעקש שיתקן, זה עבודה של 5 דקות (זה עלול להיות גם מסוכן ולא בטיחותי במקרים מסוימים).

לגבי הצמיגים קיבלת צמיגים די ישנים - שנה על המדף. לא ככ טוב אבל קצת מאוחר מדי.. לא אסון גדול. להבא תדאג לברר את הגיל שלהם לפני שאתה עושה עסקה. קלבר הוא צמיג לא רע אבל ממש לא מהשורה הראשונה של הצמיגים. נחשב לצמיג די זול, כנראה טוב יותר מסתם סיני ללא שם. כמה עלה לך הכל אם לא אכפת לך לספר?

 

אין צורך לבצע כיוון פרונט מחדש.

 

לא הייתי בונה על זה שהבעיה תיפתר מאליה. למרות שישי סיכוי קטן במקרה הזה שהבעיה תקטן/תסתדר עם הזמן, בדרך כלל זה לא קורה, לעיתים זה אפילו מחמיר.

 

קנית 4 צמיגים חדשים (וכנראה שגם שילמת לא מעט עבורם). אתה אמור לצאת עם רכב פיקס, בייחוד עם העסקה כללה הרכבה, איזון וכיוון פרונט. אני במקומך הייתי עומד על כך.

If you wanna turn, turn, don't brake

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד איך שיש משמעות, לא סתם היצרן כתב בפירוש מה פנימי ומה חיצוני. יפה ששמת לב. אני הייתי מתעקש שיתקן, זה עבודה של 5 דקות (זה עלול להיות גם מסוכן ולא בטיחותי במקרים מסוימים).

לגבי הצמיגים קיבלת צמיגים די ישנים - שנה על המדף. לא ככ טוב אבל קצת מאוחר מדי.. לא אסון גדול. להבא תדאג לברר את הגיל שלהם לפני שאתה עושה עסקה. קלבר הוא צמיג לא רע אבל ממש לא מהשורה הראשונה של הצמיגים. נחשב לצמיג די זול, כנראה טוב יותר מסתם סיני ללא שם. כמה עלה לך הכל אם לא אכפת לך לספר?

 

אין צורך לבצע כיוון פרונט מחדש.

 

לא הייתי בונה על זה שהבעיה תיפתר מאליה. למרות שישי סיכוי קטן במקרה הזה שהבעיה תקטן/תסתדר עם הזמן, בדרך כלל זה לא קורה, לעיתים זה אפילו מחמיר.

 

קנית 4 צמיגים חדשים (וכנראה שגם שילמת לא מעט עבורם). אתה אמור לצאת עם רכב פיקס, בייחוד עם העסקה כללה הרכבה, איזון וכיוון פרונט. אני במקומך הייתי עומד על כך.

 

תודה עופר.

קיבלתי שובר מאוטוסנטר להחליף ארבעה צמיגים ולא שילמתי.

אין דבר כזה צמיג סימטרי ?

זה הצמיג:

http://michelintyres.com.ua/tyres/Kleber-Dynaxer-HP2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה צמיג סימטרי ?

זה הצמיג:

http://michelintyres.com.ua/tyres/Kleber-Dynaxer-HP2.jpg

 

תקרא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=287055

יכול להיות שתקבל תשובה.

בכל מקרה יש להקפיד תמיד על הוראות היצרן ואם כתוב צד פנימי/חיצוני יש להקפיד על כך.

 

סע לשלום ובבטחה!

If you wanna turn, turn, don't brake

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=287055

יכול להיות שתקבל תשובה.

בכל מקרה יש להקפיד תמיד על הוראות היצרן ואם כתוב צד פנימי/חיצוני יש להקפיד על כך.

 

סע לשלום ובבטחה!

ביררתי, הצמיג סימטרי. אין זה משנה איך להרכיבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם ממליצים לי להתלונן על הצמיגיה? יש סיכוי שבעל הצמיגיה צודק ושלאחר החלפת ארבעה צמיגים ואפילו אחרי כיוון פרונט עדיין תהיה משיכה לכיוון מסוים או שזה מצב שבשום פנים ואופן לא אמור לקרות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...